اخذ گرید ابنیه

اخذ گرید ابنیه - اخذ رتبه ابنیه

گرید یا رتبه بندی در واقع معیاری برای بررسی توان مالی و فنی شرکت ها است که در شاخه های پیمانکاری ، مشاور و انفورماتیک انجام می گیرد. اخذ گرید ابنیه در برگیرنده امور مربوط به ساخت ساختمان ها و ابنیه عمومی اعم از چوبی، آجری، سنگی، بتنی و فلزی، سازه های ساختمانی، محوطه های کوچک، دیوار کشی، اجرای پیاده روها و نظایر آن می باشد، اخذ گرید ابنیه از جمله مهمترین مواردی است که اشخاص حقیقی و حقوقی بعد از ثبت شرکت باید به آن توجه کنند. لازم به ذکر است که گرید ابنیه یکی از زیر شاخه های شرکت پیمانکاری است.

جهت آگاهی از شرایط اخذ گرید ابنیه و هزینه ها با کادر مجرب و توانای مؤسسه حقوقی امیران ثبت در ارتباط باشید.

اخذ گرید ابنیه : رتبه بندی

در شرکت های ابنیه رتبه ۵ و ۴ و ۳ و ۲ و ۱ تعریف می شود، در واقع ۵ پائین ترین و ۱ بالاترین رتبه محسوب می شود که با توجه به بررسی میزان توانایی شرکت رتبه بندی می شوند و رتبه و گرید پیمانکاری کسب می نمایند.

مدارک و شرایط اخذ گرید ابنیه

شرایط اخذ گرید ابنیه به قرار ذیر است:
۱٫ تحویل درخواست اخذ گرید ابنیه، بر روی سربرگ شرکت.
۲٫ ارائه مدارک ثبتی شرکت شامل روزنامه تاسیس شرکت، اساسنامه، تقاضانامه، شرکت نامه و یا اظهارنامه ثبت شرکت
۳٫  ارائه مدارک شناسایی تمام سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت شامل کپی از شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت
۴٫  ارائه اسناد محل شرکت شامل اجاره نامه یا کپی سند مالکیت
۵٫ ارائه کد اقتصادی شرکت
۶٫ ارائه مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس با ۳ سال سابقه بیمه و یک نفر مهندس بدون سابقه که میزان سابقه مهندسین شرکت هرچه بالاتر باشد امتیاز مهندسی شرکت افزایش خواهد یافت. در موقعی که شرکت جهت تشخیص صلاحیت پایه ۴و یا بالاتر اقدام میکند نیاز کمتری نسبت به تامین امتیاز پرسنلی یا هیئت مدیره شرکت می باشد.
۷٫ ارائه کپی قراردادها و مفاصا حساب آنها
۸٫  ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت
عواملی مانند رتبه فعلی شرکت و نوع فعالیت شرکت، باعت تغییر هزینه اخذ گرید ابنیه میشود.
بعد از ارائه مدارک شرایط اخذ گرید ابنیه شرکت شما بررسی خواهد شد در واقع شرکت هایی که درخواست تشخیص صلاحیت خود را به همراه مدارک مورد نیاز به معاونت فنی و عمرانی و یا معاونت راهبردی اعلام می دارند، پس از طی مراحل بررسی و تشخیص مجوز خود را دریافت و می توانند در تمام مناقصات پیمانکاری بسته به میزان ظرفیت خالی شرکت خود شرکت نمایند.

رتبه های موجود و مستقیم در شرکت امیران ثبت

۱-رتبه ۲ ابنیه ۳ تاسیسات
۲-رتبه ۳ ابنیه ۵راه
۳-رتبه ۳ ابنیه و ۵ راه شهرستان
۴- رتبه ۳ آب ۳ تاسیسات
۵- رتبه ۳ آب و ۳ ابنیه
۶-رتبه ۴ تاسیسات ۴ ابنیه
۷-رتبه ۴ ابنیه و ۴ راه
۸-رتبه ۴ ابنیه و ۴ آب
۹- رتبه ۵ تاسیسات و ۵ نفت

شرکت امیران ثبت با بیش از دو دهه تجربه اجرایی مفید در زمینه اخذ گرید, ارتقا رتبه پیمانکاری, خرید رتبه پیمانکاری, ثبت شرکت در انواع مختلف, ثبت برند و به خصوص خرید گرید ۵ راه و  ابنیه , فروش گرید ۵ ساختمان و  ابنیه و اخذ گرید ابنیه تخصص دارد و در انجام کلیه امور شرکتهای پیمانکار و مشاور مفتخر است و خدمتی فراتر از انتظار کلیه مشتریان به آنان ارائه می کند و این شرکت آمادگی خرید سهام شرکتهای شما را بصورت مستقیم و پس از دریافت کلیه استعلامات دارد و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه انجام میدهد.

 

 

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید