ثبت شرکت در مشهد

ثبت شرکت در مشهد

یک شرکت یک نهاد است که دارای مالکیت قانونی جداگانه از صاحبان آن است. صاحبان این شرکت به عنوان اعضا یا سهامداران شناخته می شوند. ثبت شرکت در مشهد به شرکت یک حق قانونی می دهد , و مشهد به دلیل ظرفیت بالای تجاری خود فضای مناسبی برای صاحبان شرکت های قانونی فراهم می آورد.

شرکتی که از ارتباط داوطلبانه و مستقل افراد برای دستیابی به اهداف تجاری ساخته شده است. می تواند به موفقیت دست یابد. شرکت میتواند دارایی های خود را خرید و فروش کنند. تصمیم گیری های شرکت از طریق هیئت مدیره انجام میشود.

 

مراحل ثبت شرکت در مشهد

مراحل ثبت شرکت مراحل طولانی دارد ، متداول است که مدیران ، ثبت شرکت خود را به موسسات حقوقی که در زمینه ثبت شرکت فعالیت می کنند می سپارند ، تا با پرداخت  هزینه ای این کار را برای آنان انجام دهند . ما در موسسه حقوقی امیران می توانیم این کار را برای شما با بالاترین سرعت  انجام دهید ، برای مشاوره می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا کارشناسان و وکلای ما شما را راهنمایی نمایند .

 

مدارک ثبت شرکت در مشهد

  • کپی برابر اصل شده مدارک شناسایی اعضا ، هیئت مدیره
  • کپی برابر اصل شده مدارک شناسایی شرکا و سهام داران
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • تظیم اوراق اساسی شرکت ( شامل : اساسنامه ، شرکت نامه ، تقاضانامه ، متن صورت جلسه )

 

انواع شرکت قابل ثبت در مشهد

  1. شرکت سهامی ( عام و خاص)
  2. شرکت با مسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت تعاونی
  5. شرکت نسبی
  6. شرکت مختلط سهامی
  7. شرکت مختلط غیر سهامی
  8. موسسات غیر تجاری

 

مدت زمان ثبت شرکت در مشهد

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت در مشهد برای هر کدام از قالب های ثبتی شرکت ( تضامنی ، تعاونی ، مسئولیت محدود و … ) مدت زمان متفاوتی دارد ولی بطور کلی ، اگرطبق روال طبیعی و بدون هیچ مشکلی انجام گیرد از ۱۵ الی ۲۰ روز کاری متفاوت است .

شرکت های سهامی

شرکت هایی بازرگانی هستند که سرمایه اولیه در آن ها به شکل اوراق سهام با ارزش اسمی یکسان بوده و موسسین ، سهامدار خوانده می شود ، که به اندازه سهامشان در شرکت مسئولیت دارند . که به دو گروه عام و خاص دسته بندی می شوند و تفاوت آن ها این است که در شرکت سهامی عام ، سهام شرکت در بورس اوراق بهادار داد و ستد می شود .

 

  • ثبت شرکت سهامی عام در مشهد

شرکت سهامی عام تنها بخشی از سرمایه شرکت را از سازمان های دولتی تامین می کند و باقی مانده را از طریق فروش سهام به عامه ی مردم تامین می کند . این نوع شرکت ها با استفاده از سرمایه های کوچک سرمایه های بزگی را پدید می آورند که به نفع صنعت و اقتصاد و عمران و آبادانی کشور است . در نامگذاری نیز باید عبارت « سهامی عام » درج گردد .

 

  • ثبت شرکت سهامی خاص در مشهد

شرکت های سهامی خاص می توانند با موضوعات خاص به ثبت برسند که سرمایه به سهام تبدیل می شود . حداقل سرمایه یک میلیون ریال است ، که حداقل ۳۵ % آن را واریز کننده در حسابی به نام شرکت سهامی خاص در شرف تاسیس قرار می دهد و مابقی سرمایه در تعهد سهامداران تا ۵ سال باقی می ماند و در اوراق ثبتی شرکت ذکر می شود . جهت تشکیل شرکت سهامی خاص حضور سه سهامدار الزامی است . سهام این نوع شرکت در بازار بورس داد و ستد نمی شود . شرکت های سهامی خاص برای شرکت های فنی مهندسی که قصد اخذ گرید شرکت در نمایشگاه ها یا مناقصات و یا اخذ وام را دارند ،مناسب است .

در نامگذاری نیز باید عبارت « سهامی خاص » درج گردد .

موسسه ثبتی امیران با سابقه ی چندین و چند ساله خود ، متخصص در تمام زمینه های خرید و فروش برند ، خرید و فروش گرید ، ثبت شرکت ، ثبت برند در کرج ، اصفهان ، تبریز، شیراز و مشهد و دیگر استان های ایران است .

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید