خرید و فروش برند آماده

خرید و فروش برند آماده

چرا خرید و فروش برند آماده؟ برخی مواقع پیش می آید که شخصی بخواهد برند خود را ثبت کند اما هر بار پس از استعلام علائم تجاری با مشابهت نام برند خود روبرو می شود و ممکن است مدت ها گرفتار ثبت برند باشد، که این مشکل می تواند علاوه بر هدر دادن زمان موجب ضرر مالی زیادی شود، لذا در چنین مواقعی خرید و فروش برند آماده ، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود  .

برند آماده

برند فروشی یا برند آماده  خرید و فروش برند آماده یک علامت تجاری است که مراحل ثبتی آن طی شده باشد و برای کالاهای مشخص ، تایید و به ثبت رسیده و آماده انتقال به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر جهت استفاده و بهره‌ برداری باشد .

چرا برند آماده ؟

  • برای خرید و یا فروش برند آماده تنها کافی است طرفین قرارداد (فروشنده و خریدار) در دفترخانه ثبت اسناد رسمی حضور داشته باشند تا انتقال برند به سرعت انجام گیرد . اما در ثبت برند بایستی مراحل زمان بری را طی کرد که گاهی این برای برخی از شرکت ها و یا افراد امکان پذیر نیست .
  • گاهی ممکن است برند نام انتخابی شما قبلا به ثبت رسیده باشد و شما هر بار مجبور باشید تا نام دیگری را برای برند خود انتخاب کنید اما در برند آماده اینگونه نیست شما می توانید با انتخاب یک نام ، از بین تمامی نام های برند های فروشی به راحتی و بدون معطلی برند خود را داشته باشید .
  • خرید برند اماده این حسن را دارد که دیگر شما لازم نیست دوباره مراحل ثبت و صدور گواهی ثبت را انجام دهید ، که این خود یک انتخاب هوشمندانه است .
  • یک علامت تجاری آماده‌ نسبت به نام‌‌هایی که خودتان انتخاب کرده‌اید با محصولات و یا خدمات شما همسوتر است و نظر شما و تیم برندینگ مجموعه شما را بیشتر به خود جلب کرده است. در این صورت خرید برند آماده می‌تواند یکی از گزینه‌‌ها باشد.
  • اگرمجموعه‌ای به هر دلیل قصد فروش برند تجاری خود را دارد و شاید فکر کنید ایده‌هایی بهتر و امکانات مناسب‌تری برای رشد و ارتقای آن برند دارید. در این صورت می‌توانید با خرید امتیاز آن برند تمامی ایده‌هایی که در ذهن دارید به مرحله اجرا درآورید.

 

مراحل خرید برند آماده تجاری

۱- انتخاب نام برند دلخواه  خود از میان نام های مختلف

۲- استعلام برند از سازمان مالکیت صنعتی

۳- حضور فروشنده و خریدار در دفترخانه جهت تنظیم قرارداد

۴- تنظیم سند و واگذاری برند تجاری به خریدار .

۵- نشر آگهی واگذاری برند در روزنامه رسمی کشور.

 

مراحل فروش برند آماده تجاری

۱- حضور در دفترخانه جهت تنظیم و امضاء قرارداد واگذاری برند تجاری .

۲- استعلام دفترخانه از سازمان مالکیت صنعتی جهت کسب سابقه ثبت برند تجاری دلخواه .

۳- نشر آگهی واگذاری برند در روزنامه رسمی کشور .

 

 مدارک خرید برند آماده

۱- کلیه اسناد ثبت برند شامل روزنامه تقاضا و آگهی ثبت برند .

۲- مدارک هویتی فروشنده و خریدار برند .

۳- اسناد ارائه دهنده موضوع کسب و کار .

۴- تنظیم قرارداد در دفترخانه پس از دریافت استعلام واگذاری برند .

۵- شماره رسمی اظهارنامه و شماره ثبت برند .

۶- انتقال اجباری برند با رعایت قوانین توسط وراث .

۷- مدارک مباشر رسمی ( در صورت موجود بودن) .

 

اگر شما هم قصد دارید تا برند خود را به فروش رسانید و یا برندی را خریداری کنید می تواند با مشاوران ما در موسسه حقوقی امیران در این زمینه مشورت کنید . امیران ارائه دهنده تمامی خدمات ثبت برند در کرج ، خرید و فروش برند آماده ، اخذ گرید و ثبت طرح صنعتی و … در تمامی استان ها است.

 

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید