خرید گرید ۵ تاسیسات

خرید گرید 5 تاسیسات

یکی از انواع رتبه هایی که شرکت های پیمانکاری می توانند دریافت نمایند اخذ و خرید گرید ۵ تاسیسات می باشد. دریافت رتبه برای شرکت ها از سوی سازمان رتبه بندی باعث رشد و ایجاد فرصت های همکاری با سازما ن و ارگان های دولتی می شود. رتبه بندی تاسیسات  از ۱ تا ۵ می باشد که بر اساس توانایی ها و سرمایه و نیروی انسانی آن شرکت به آن تعلق می گیرد و سطح شرکت ها با اخذ رتبه تاسیسات مشخص می شود.

رتبه پیمانکاری در رشته ی تاسیسات و تجهیزات در برگیرنده امور مربوط به شبکه گازرسانی شهری، تأسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها، سیستمهای سردکننده ساختمان، تأسیسات و تجهیزات ساختمان (آب، گاز، برق و فاضلاب) و انتقال زباله، تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب کوچک، وسایل انتقال (آسانسور پله برقی و ….) سیستمهای خبر و هشدار دهنده، تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس و رختشویخانه، سیستمهای ارتباطی، شبکه های رایانه ای ساختمان، ماسه پاشی (سندبلاست)، حفاظت کاتودی، پوشش (لاینینگ) و ایستگاههای پمپاژ آب و فاضلاب کوچک و نظایر آن می باشد.

حداقل شرایط اختصاصی برای تشخیص صلاحیت و اخذ رتبه پیمانکاری در رشته تاسیسات و تجهیزات براساس معیارهای زیر رتبه بندی می شوند:
  • ارزشیابی
  • تخصص و تجربه
  • توان مالی

شاید شما این قایلیت را در خورد میبینید که توانایی جهت اخذ رتبه و خرید و فروش رتبه و پتانسیل لازم را دارید کافیست با کمی جستجو در بین موسسات اخذ و خرید و فروش رتبه اطلاعات خوبی راجع به نحوه اقدام برای اخذ و خرید گرید ۵ تاسیسات را بدست آورید فراهم کردن مدارک قدم اول می باشد که شما به مدارک اولیه زیر احتیاج دارید:

مدارک لازم جهت خرید گرید ۵ تاسیسات

  • تهیه ی نامه ای برای درخواست گواهی نامه ی تعیین صلاحیت پیمانکاری که شامل نام شرکت، شماره ی ثبت ، شناسه ی ملی و کد اقتصادی و ذکر رتبه ها و رشته های مورد نظر که خطاب به ریاست محترم انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران است تنظیم گردد.
  • کپی برابر اصل آگهی تاسیس و روزنامه ی هیئت مدیره و تغییرات ( کلیه ی آگهی های روزنامه)
  • کپی برابر اصل مدارک مربوط به ثبت شرکت
  • کپی برابر اصل کلیه ی صفحات اساسنامه
  • کپی برابر اصل صورت جلسه ی سهامداران
  • کپی برابر اصل تمامصفحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی و کارت پایان خدمت همه ی افراد امتیازآور و مدیرعامل و سهامداران
  • کپی برابر اصل مدرک تحصیلی کلیه ی افراد امتیاز آور و مدیر عامل
  • ارائه ی رزومه ی کاری از شرکت های قبلی افراد امتیازآور که در آن تاریخ شروع و پایان خدمت ورشته ی تخصص آنها مانند: کارشناس تاسیسات برقی یا مکانیکی و کارشناس اجرایی ساختمان و ابنیه درج شده باشد.

 

  • تکمیل فرم های ۱۰۰-۲۰۰-۳۰۰-۴۰۰-۵۰۰ که به شرکت متقاضی ارسال می شود. این فرم ها را می توان در پنل شخصی هر شرکت در سایت ساجات مشاهده کرد.

خرید گرید ۵ تاسیسات : مراحل

۱-   تحویل درخواست رتبه مورد تقاضا, مخاطب این نامه که در سربرگ شرکت می باشد.

۲-   ارائه مدارک شرکت شامل روزنامه تاسیس شرکت, اساسنامه, تقاضانامه و شرکت نامه یا اظهارنامه ثبت شرکت

۳-   ارائه مدارک شناسایی تمام سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت شامل کپی از شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت.

۴-   ارائه اسناد محل شرکت شامل اجاره نامه یا کپی سند مالکیت

۵-   ارائه کد اقتصادی شرکت

۶-   ارائه مدارک مهندسی کارکنان شرکت که هر چه سطح علمی پرسنل بالاتر باشد جهت تشخیص صلاحیت رتبه ۱ تا ۴ امتیاز بیشتری کسب می نماید که شامل یک نفر مهندس با ۷ سال سابقه بیمه و یک نفر مهندس بدون سابقه الزامی می باشد.

در مواقعی که درخواست جهت خرید رتبه ۴ و ۳ و ۲ و ۱ انجام می شود در کنار ۶ مورد فوق ۲ مورد دیگر نیز باید اضافه شود که شامل:

۱- ارائه کپی قراردادها و تسویه حساب آنها

۲- ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت (رونوشت برابر اصل)

پس از تکمیل مدارک فوق و ارائه آن به معاونت مربوطه حدود ۴۵ روز زمان لازم است تا مراحل بررسی و کارشناسی و صدور صلاحیت به پایان برسد.

برای خرید گرید ۵ تاسیسات می توانید با مشاورین ما در شرکت امیران ثبت تماس بگیرید شرکت امیران ثبت تمام کارهای شما در خصوص خرید گرید ۵ تاسیات را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید