اخذ رتبه در مشهد

اخذ رتبه در مشهد

شرکت های موجود در مشهد که می خواهند برای اخذ رتبه در مشهد اقدام کنند ابتدا باید شرکت خود را در اداره ی ثبت شرکت ها به ثبت برسانند بعد اقدام به اخذ رتبه نمایند . برای اخذ رتبه در مشهد مدرک مدیرعامل و نیمی از اعضای هیئت مدیره باید لیسانس باشد و حداقل یکی از اعضای هیئت مدیره سه سال سابقه ی کار همراه با گواهی بیمه ، در حوزه ی فعالیت شرکت را داشته باشد .

 نوع شرکت ها جهت اخذ رتبه در مشهد

شرکت های پیمانکار :

شرکت های پیمانکار در حوزه ی اجرای پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی  که در زمینه ی ساخت و نظارت هستند ، فعالیت دارند  .  رتبه پیمانکاری شامل رتبه های ۱ ،۲ ،۳ ،۴  و ۵ است . بالاترین اولویت برای رتبه ۱ و پایین ترین اولویت برای رتبه ۵ است .

شرکت های انفورماتیک:

این شرکت انجمنی از شرکت‌های کامپیوتری است که یک سازمان غیر دولتی محسوب می شود . شرکت های انفورماتیک خدمات مربوط به حوزه ی بانکی و نظام مالی کشور را انجام می دهند ، که این شرکت ها  معمولا متشکل ازیک تیم فنی هستند . شورای عالی انفورماتیک و شرکت های خدمات رایانه ای ، رتبه انفورماتیک صادر می کنند .

 

شرکت های : EPC

EPC  مخفف  Construction / Procurement / Engineering  و به معنای مهندسی ، تأمین کالا و ساخت و اجرا است. در پروژه های EPC تمام  فعالیتهای لازم برای اجرای پروژه ، از مرحله ی طراحی و مهندسی تا تدارکات و ساخت نهایی بر عهده پیمانکار گذاشته می شود .

گرید انبوه سازان

انبوه سازان مسکن و ساختمان سرمایه گذاران و مجریانی هستند که طی ۵ سال گذشته حداقل ۳ واحد در روستا ، و در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰۰ نفر حداقل ۵ واحد و در کلان شهرها به طور کمینه ۱۰ واحد مسکونی ساخته و به بهره برداری رسانده باشند . رتبه انبوه سازان از طرف انجمن صنفی انبوه سازان و وزارت مسكن و شهرسازی صادر می شود .

شرکت های مشاور :

رتبه بندی برای شرکت های مشاور بر اساس نیروی فنی و مهندسی ، امکانات فنی و نرم افزاری انجام می گیرد . شرکت های مشاور به رتبه های ۱ ،۲  و ۳ رتبه بندی می شوند . بالاترین اولویت برای رتبه ۱ و پایین ترین اولویت برای رتبه ۳ است .

 

 اخذ رتبه در مشهد :مدارک لازم

  1. یک نسخه از روزنامه رسمی و تغییرات شرکت
  2. یک نسخه از کپی مدارک ثبتی شرکت ( شامل : آخرین اساسنامه ، آخرین اظهارنامه ثبتی یا شرکتنامه و تقاضانامه )
  3. یک نسخه کپی از آخرین صورت جلسه تغییرات ارائه شده به اداره ثبت
  4. کد اقتصادی
  5. یک نسخه از اصل یا کپی اجاره نامه محل شرکتبه نام هیئت مدیره و یا شرکت
  6. یک نسخه ازکپی مدارک شاسایی اشخاص حقیقی ( شناسنامه و کارت ملی )
  7. کپی کارت پایان خدمت اشخاص حقیقی
  8. نمونه امضاء کلیه اشخاص حقیقی
  9. عکس از کلیه اشخاص حقیقی
  10. یک نسخه از کپی برابر اصل شده ی کلیه مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت که شامل موارد زیر است :

الف ) نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برای وی پرداخت نموده است .

ب ) گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکت هایی که در گواهی بیمه اعلام شده است.

 

چند نکته درمورد اخذ رتبه در مشهد

  • چنانچه شرکتی دو مهندس با سابقه بیمه در اعضای هیئت مدیره خود داشته باشد ، می تواند در دو شاخه متفاوت تقاضای اخذ رتبه کند .
  • نیمی از اعضای هیئت مدیره شرکت ها می بایست حداقل دارای مدرک کارشناسی باشند .
  • اعضای هیئت مدیره نیز باید حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشند :

الف ) به کارگیری یک مهندس با سابقه ۷ سال سابقه بیمه و زمینه کاری مرتبط که ترجیحا سابقه ی بیمه آن از شرکت دارای رتبه رد شده باشد .
ب) دو مهندس با ۳ سال سابقه بیمه مرتبط و زمینه کاری مرتبط
برای اطلاعات بیشتر درباره این شرکت ها به مقاله های خرید شرکت گرید دار در اصفهان ، اخذ گرید ، خرید شرکت گریدار مراجعه کنید . موسسه امیران  در تمام زمینه های ثبت انواع شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی فعالیت دارد .

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید