ثبت برند در اشتهارد

قبل از ثبت برند در اشتهارد ، باید تعیین کنید که شخص دیگری قبلا این برند را به ثبت نرساند باشد . اگر چه شما می توانید جستجو خود را انجام دهید، ولی معمول است که یک شرکت حقوقی استخدام کنید که متخصص در انجام جستجوهای علامت تجاری و مدیریت فرآیند ثبت است. هنگامی که متوجه شدید که هیچ کس دیگری از آن استفاده نمی کند، می توانید برند خود را به عنوان یک علامت تجاری ثبت و از آن استفاده کنید .موسسه حقوقی امیران می تواند با کادر مجرب از وکلا و کارشناسان خود این کار را برای شما انجام دهد .

 

تعریف مختلف برند ( نام و علامت تجاری)

یک نام تجاری نماد، علامت ، لوگو، نام ، کلمه ، جمله یا ترکیبی از این موارد است که شرکت ها ، برای تشخیص محصول خود از دیگران در بازار استفاده می کنند .

برند یک محصول ، سرویس یا مفهومی است که به طور عمومی آن را از سایر محصولات ، خدمات یا مفاهیم  دیگرمتمایز می کند تا به راحتی قابل انتقال و فروش باشد.

برند را می توان به تمام هویت شرکت ها و همچنین نام محصول و خدمات فردی اطلاق کرد.

یک برند تجاری همه چیز در مورد ادراک است. نام تجاری در واقع یک تجسم از سازمان ها ، شرکت ها و روابط است که مصرف کنندگان را تشویق به استفاده از محصول ، خدمات یا سازمان که در پشت نام تجاری است ، میکند .

 

ثبت برند در اشتهارد : تصویر برند

تصویر برند نشان دهنده تجربه ای است که مشتری از خرید از شما به دست آورده است. به عقیده محققان عرصه کسب و کار تجربه خرید مشتری از قیمت محصول به مراتب مهمتر است. موفقیت برندهایی مثل  اپل، مرسدس بنز، تیسوت و غیره که علی رغم قیمت بالا بسیار پرفروش هستند، خود گواهی بر این مدعا است. تصویر برند به نوعی مشخص کننده جایگاه محصول شما در بازار است. شما صددرصد برای محصول خود در بازار یک بخش هدف انتخاب کرده اید. حال باید بدانید که این بخش بازار بر اساس تصویر برند شما تصمیم گیری خواهند کرد. اگر شما تولید کننده محصولات کامپیوتری هستید و محصولات شما به عنوان یک محصول حرفه ای شناخته می شود پس می توانید بخش حرفه ای بازار را به خود اختصاص دهید.

 

نکاتی در باره ثبت برند در اشتهارد

  • مدت اعتبار برند ده سال است ، که می توان آن را تمدید کرد.
  • برند هیچ گونه عوارض و مالیاتی ندارد .
  • برند قابل نقل و انتقال است .
  • برند قابلیت ثبت جهانی دارد .
  • شما باید برند خود را به ثبت رسانید ، درصورتی که دیگران آن برند را قبل از شما ثبت کنند می توانند از شما شکایت کنند .

مدارک موردنیاز برای ثبت برند در اشتهارد

  1. فتو کپی از مدارک شناسایی مدیر عامل شرکت ( شامل شناسنامه و کارت ملی)
  2. فتوکپی مدارک ثبت شرکت ( آگهی تاسیس و اگهی تغییرات شرکت اعم از تغییر نام ، آدرس ، … )
  3. فتوکپی از مجوزهای شرکت ( پروانه بهره برداری ، جواز تاسیس ، پروانه ساخت ، … )
  4. رونوشت از کارت بازرگانی ( حتما به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت باشد. )
  5. روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات شرکت
  6. یک نمونه از تصویر علامت تجاری به ابعاد ۱۰ * ۱۰
  7. مهر شرکت

 

از جمله خدماتی که موسسه حقوقی امیران انجام می دهد ثبت برند در اشتهارد است . شما می توانید در صورت داشتن هر کاری در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی ، انجام امور مالیاتی و… آنها را به ما بسپارید تا با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه آنها را به انجام برسانیم .

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید