ثبت برند کرج

ثبت برند کرج

در دنیای امروز صاحبان همه ی مشاغل برند خود را به ثبت رسانده اند و شاید به فکر ثبت برند دوم یا سوم و…. برای محصولات خود باشند. ثبت برند کرج در تمامی رشته های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می باشد که می تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه اعتبار ببخشد . همچنین انحصار و حمایت دولت را در پشتیبانی از صاحب برند را انجام دهد.

برند چیست؟

برند فقط یک نام نیست بلکه یک نشانه یا سمبل یا آرم گرافیکی می باشد که منحصر به فرد است و همچنین جان میلیر و دیوید برند را اینگونه تعریف میکند که «برند نام یا نمادی است که سازمان آن را با هدف ارزش آفرینی برای محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد». برند در واقع، هویت نشان تجاری است.

برند در واقع چیزی است که هرکس با دیدن، شنیدن، لمس کردن یا حتا چشیدن و بوییدن آن، به یاد ویژگی های مورد نظر سازنده‌ی برند می افتد. ویژگی ها و مفاهیمی که به یک نام خاص مربوطند. این نام می تواند نام یک شرکت، فروشگاه یا یک محصول خاص باشد.

ثبت برند کرج

ثبت برند کرج برای شناساندن محصول و خدمات خاص و وجدا کردن آن ها با محصولات و خدمات سایر شرکت های دیگر و جلوگیری از سو استفاده دیگران می باشد.

مزایای ثبت برند کرج (علامت تجاری)

ثبت برند باعث می شود نام و نشانی که برای محصول انتخاب شده ، به سلامت در مسیر تحقق اهداف یک سازمان به کار بسته شود و از آسیب ها محفوظ بماند. در واقع ثبت برند کرج یک علامت تجاری فواید و آثار بسیاری را به همراه دارد:

  1. متفاوت بودن محصولات خود با سایر شرکت ها و رقبا
  2. تبلیغات گسترده تر با تاثیر گذاری بیشتر در ذهن مشتری
  3. اخذ موافقتنامه های اعطای نمایندگی انحصاری
  4. اخذ وام و تسهیلات بانکی
  5. جلوگیری از تقلب و جعل و سو استفاده دیگران

مراحل ثبت برند کرج

اولین قدم جهت ثبت برند در کرج ، انتخاب نام برند است. کارشناسان ما در شرکت امیران ثبت، از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.
پس از انتخاب نام برند وارد سامانه یwww.ip.ssaa.ir شوید و با کلیک روی لینک ثبت نام  کلیه ی مراحل را گام به گام طی کنید. لازم است قبل از شروع مراحل،مدارک  مورد نیاز را آماده نمایید و آن ها را اسکن کنید.

مدارک ثبت برند کرج

شخص حقیقی
۱) کپی شناسنامه
۲) کپی کارت ملی
۳) کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
۴) کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
شخص حقوقی
۱) کپی شناسنامه
۲) کپی کارت ملی
۳) کپی روزنامه ی  تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
۴) کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۵)کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

انواع برند کرج

برندها به اینکه چه محصولی را می خواهند معرفی کنند متفاوت اند، مانند:
۱- برند محصول: برند کردن یک محصول یا خدمت خاص.
۲-  برند شخصی: مانند یک ورزشکار
۳-  برند شرکتی: یک شرکت که چندین محصول یا خدمات مختلف دارد.
۴-  برند جغرافیایی: مانند یک شهر خاص
۵-  برند عمومی: مانند مراسم های حکومتی
۶-  برند فرهنگی: مانند یک مراسم فرهنگی
۷-  برند مذهبی: مانند یک مسجد یا کلیسا

ثبت برند موسسه حقوقی امیران

برای ثبت برند کرج بعضی افراد نگران درگیری های مالیاتی و عوارض مربوط به آن هستند، که در اینجا لازم به ذکراست که ثبت برند هیچگونه ارتباطی با پرداخت مالیات و عوارض دارایی ندارد.

شرکت امیران ثبت بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها را در امور ثبتی مانند: ثبت برند، ثبت برند کرج ، ثبت برند در کرج، اخذ گرید، ثبت شرکت ، خرید برند در تبریز ، خرید برند در اصفهان  ، ثبت برند در مشهد و…را با افراد متخصص و کارشناسان مجرب در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد و شما می توانید در جهت مشاوره با ما تماس حاصل بفرمایید.

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید