ثبت شرکت در فردیس

ثبت شرکت در فردیس

ثبت شرکت در فردیس قرارداد تجاری است که بین افراد حقیقی و حقوقی بسته می شود تا در چارچوب معینی از قوانین عمل کنند چون شهر فردیس، جزو مناطق ۳ و ۱۰ شهرداری کرج می‌باشد و مهمترین قسمت فردیس خیابان اصلی آن است که مرکز تجاری بزرگی محسوب می‌شود با مصوبه دولت موقعیت مناسبی از لحاظ شهر و شهرستان به دست آورده به همین دلیل تمام شرکت ها در فردیس باید به ثبت برسند تا بتوانند از امتیازات دولتی برخوردار شوند.شرکت امیران ثبت شمارا در امور ثبت شرکت در فردیس راهنمایی می کند

انواع ثبت شرکت در فردیس

  • شرکت تجاری : نوعی از شرکت می باشد که تحت سیطره ی قوانین تجارتی تشکیل می گردد و کلیه ی فعالیت های شرکت  پیرامون امور تجاری و بازرگانی شکل می گیرد.شرکت های تجاری عبارت اند از:

۱٫شرکت های سهامی

۲٫شرکت های با مسئولیت محدود

۳٫شرکت های تضامنی

۴٫شرکت های نسبی

۵٫شرکت های مختلط سهامی

۶٫شرکت های مختلط غیر سهامی

۷٫شرکت های تعاونی تولید و مصرف

  • شرکت مدنی: نوعی از شرکت می باشد که از اجتماع مالکین متعدده تشکیل می گردد و از در هم آمیختن سرمایه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید و هر شخص به طور جداگانه مالک سرمایه ی خود می باشد و امور به صورت مشارکتی اداره میگردد.

مزایای ثبت شرکت در فردیس

ثبت شرکت در فردیس آثار مهمی دارد که از لحاظ شرکا ی شرکت و مراجعین آن دارای اهمیت بسیار است.

  • ثبت شرکت در فردیس به شرکت اعتبار خاصی می بخشد و موجب ایجاد تمایل بیشتری به همکاری می گردد.
  • از جمله سایر مزایای ثبت شرکت در فردیس، اخذ مجوزها و اعتبارات و امتیازاتی نظیر وام از نهادهای دولتی است که در بسیاری از موارد ، تنها به شرکت ها تخصیص می یابد.همچنین ثبت شرکت ، به شرکت ها امکان حضور در مناقصات و مزایدات را می دهد که سود قابل توجهی را برای طرفین معامله به همراه دارد.

شرایط ثبت شرکت در فردیس

  • اولین گام انتخاب نامی مناسب و تاسیس شرکت می باشد
  • داشتن صلاحیت و شایستگی برای تاسیس شرکت
  • مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت
  • قانونی بودن شرکت جهت کسب و کار
  • وجود شرکا ، همکاری شرکا ، سرمایه گذاری ، تقسیم سود و زیان ، مبادرت به عملیات بازرگانی

مدارک لازم برای ثبت شرکت در فردیس

  1. کپی و برابر اصل شده کارت ملی و شناسنامه ی اعضاء، هیئت مدیره، شرکا و سهامداران
  2. اخذ گواهی برگه عدم سوءپیشینه
  3. تنظیم اوراق اساسی شرکت (اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه، متن صورتجلسه)

در صورت تمایل این اوراق به صورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان مجر  شرکت امیران ثبت برای شما تنظیم می گردد.

زمان ثبت شرکت در فردیس

اگر تمام مدارک مورد نیاز را به صورت کامل تهیه کرده باشید و هیچگونه برگشتی رخ ندهد و اشتباهی پیش نیاید، ۴۴ روز کاری ثبت شرکت در فردیس طول می کشد.

شرکت امیران ثبت کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت فردیس ، ثبت شرکت در فردیس ، ثبت شرکت کرج ، ثبت شرکت در کرج ، ثبت شرکت سهامی عام، ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت تعاونی، ثبت موسسات غیرتجاری، ثبت شرکت تجاری، ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت، اخذ گرید، ثبت برند و… را در کوتاهترین زمان با بهترین مشاوره و با بکار گیری از کارشناسان مجرب و وکلای پایه یک در خدمت شماست.

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید