ثبت شرکت در هشتگرد

ثبت شرکت در هشتگرد

ثبت شرکت در هشتگرد به دلیل گسترش جمعیت و افزایش جمعیت شهرنشین و حاشیه نشین اطراف کلان شهر های بزرگ ،می توان شهر جدید هشتگرد را مکان مناسبی برای اسقرار جمعیت دانست . الاخصوص به دلیل نزدیک بودن این شهر به تهران و قزوین می تواند در آینده به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل شود.

نمونه از شرکت های ثبت شده در هشتگرد

شهرک صنعتی هشتگرد

این شهرک در امتداد بزرگراه تهران قزوین قرار گرفته ، و در شمال شهرک ولیعصر از شرق تا غرب امتداد یافته که از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور می‌باشد که کارخانجات عظیمی در آن مشغول به فعالیت هستند . این شهرک علاوه بر شکوفایی اقتصادی شهر، باعث تولید شغل برای شهروندان این شهر و شهرهای اطراف گردیده که این خود یکی از عوامل مهاجر پذیری هشتگرد می‌باشد.

مزایای ثبت شرکت در هشتگرد

ثبت شرکت در هشتگرد مزایای بسیاری برای کسب و کار شما دارد ازجمله :
• فاصله بهینه شهر هشتگرد با پایتخت که در ،۶۵ کیلومتری اتوبان تهران – قزوین واقع است . نه چندان دور که جاذبه منطقه تهران در شهر وجود نداشته باشد و نه چندان نزدیک، که به صورت توسعه پیوسته به تهران متصل شود.
• وجود زمین‌های مناسب غیر کشاورزی وقابل تملک
• شیب قابل قبول جهت شهرسازی و خاک مناسب جهت استقرار سازه‌ های بلند
• دسترسی مناسب به منابع آب های زیر زمینی و سدهای نزدیک
• وضعیت جغرافیایی و طبیعی مناسب، آب و هوای معتدل کوهستانی
• فاصله مناسب با شهرهای بزرگ در اطراف

ثبت شرکت در هشتگرد انواع مختلفی از ثبت شرکت ها را شامل می شود به طورمثال ؛ ثبت شرکت تعاونی ، ثبت شرکت تضامنی ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود که در مقالات دیگر آورده شده ، ولی در این مقاله به طور خلاصه درباره ثبت شرکت تعاونی صحبت می کنیم . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات دیگر مراجعه نمایید و یا با متخصصان ما در موسسه ثبت امیران تماس بگیرید تا شما را یاری نمایند.

ثبت شرکت تعاونی در هشتگرد

عده ای از افراد هم صنف یا با فعالیتی مشابه برای منافع مشترک گرد هم می آیند و شرکت تعاونی ثبت می کنند ، که تمام یا حداقل ۵۱ %از سرمایه را خود اعضاء تهیه می کنند .

انواع شرکت تعاونی

۱) شرکت تعاونی تولیدی
۲) شرکت تعاونی توزیعی

تصمیم گیرنده اصلی شرکت تعاونی
بالاترین مرجع تصمیم گیری و نظارت درامور شركتهای تعاونی مجامع عمومی هستند كه متشکل از اعضای تعاونی یا نمایندگان تام الاختیار به صورت عادی و فوق العاده تشكیل شده . هر عضو بدون در نظر گرفتن میزان سهم تنها دارای یك رای می باشد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی در هشتگرد

۱) یک نسخه از مجوز تشکیل اداره کل تعاون یا اداره تعاون شهرستان ذیربط
۲) سه نسخه از اساسنامه تصویب شده شرکت تعاونی در اولین مجمع عمومی عادی
۳) سه نسخه از آگهی دعوتنامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی( فرم شماره ۳ )
۴) سه نسخه از صورت جلسه اولین مجمع عمومی عادی( فرم شماره ۴)
۵) سه نسخه از رسید پرداخت سرمایه شرکت طبق اساسنامه به صندوق تعاون
۶) سه نسخه از لیست اسامی و اعضاء حاضرین در اولین مجمع عمومی عادی( فرم شماره ۵ )
۷) سه نسخه از لیست اسامی و مشخصات و نشانی کلیه اعضاء و سهامداران تعاونی (فرم شماره ۷ )
۸) سه نسخه از صورت جلسه اولین هیئت مدیره( فرم شماره ۶)
۹) لیست و مشخصات اعضای هیئت مدیره ، بازرسان و مدیرعامل وهمینطوراعضای علی البدل(فرم شماره ۴) به همراه تصویرشناسنامه وآخرین مدرک تحصیلی آنها

شما با ثبت شرکت در هشتگرد ، از فرصت هایی که این شهر برای پیشرفت دارد، می توانید در گسترش کسب و کار خود استفاده کنید. شرکت های تعاونی تنها یکی از انواع ثبت شرکت در هشتگرد توسط موسسه حقوقی امیران می باشند. موسسه ثبت امیران متخصص در ثبت انواع شرکت ، ثبت برند ، اخذ گرید و تمام ضمینه ها در خصوص ثبت می باشد. شما با تماس با تیم کارشناسی ما ،می توانید در تمام ضمینه ها مشاوره رایگان بگیرید .

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید