خرید برند در اصفهان

خرید برند در اصفهان

خرید برند در اصفهان

خرید برند در اصفهان برای کسب و کار داران اصفهانی یک مزید برای راحت شدن از مشکلات ثبت برند است . بعد از ثبت شرکت می بایست اقدام به ثبت برند کرد تا جلوی هرگونه سوء استفاده از نام شرکت و محصولات را گرفت . زیرا ممکن است شما کسب و کار خود را راه اندازی کرده باشید ولی برند خود را ثبت نکرده باشید یک شرکتی پیدا شود که قبل شما برند شما را به ثبت برساند این شرکت حتی می تواند از شما به دلیل استفاده از برند خود شکایت نماید زیرا برند ثبت شده به نام آن فرد است اگر چه شما قبلا این برند را ساخته باشید  .

 

برند ایده یا تصویر یک محصول یا خدمات خاصی است که مشتریان با آن ارتباط برقرار می کنند. ثبت و خرید برند در اصفهان بدین منظور است که این ایده یا تصویر به بازار عرضه می شود تا افراد بیشتری آن را تشخیص دهند و با یک سرویس یا محصول خاص را شناسایی کنند، در حالی که بسیاری از شرکت های دیگر نیز خدمات مشابهی را ارائه می دهند .

 

منظور از خرید برند نقل و انتقال آن بین اشخاص حقیقی و حقوقی است ، به عبارت دیگر زمانی که شما برندی را خرید و فروش می کنید در حقیقت شما برند خود را در ازای مبلغی به افراد دیگر انتقال می دهید . این نقل و انتقال باید در اداره ثبت شرکت ، به ثبت برسد .

 

مراحلی که لازم نیست شما برای خرید برند در اصفهان انجام دهید بدین شرح است

ثبت برند از طریق سامانه اداره مالکیت معنوی ۳ الی ۴ ماه طول می کشد که اگر این کار از طریق خودتان انجام گیرد به علت وارد نبودن در ثبت ، یا به دلیل کمبود برخی از اطلاعات  یا مدارک ممکن است سامانه ، ثبت برند شما را قبول ننماید. بعد از ثبت در سامانه باید چندین ماه صبر کرده و منتظر رسیدگی و جواب کارشناسان شد. اگر در یکی از موارد دچار نقص شده باشد رفع آن تخصصی می باشد و مستلزم داشتن اطلاعات و تجربه در این زمینه است .

پس از صدور آگهی و تشکیل پرونده ، روزنامه رسمی اولیه ارسال می گردد که باید به سازمان روزنامه رسمی مراجعه کرده و مبلغ آن را بپردازید .

درخواست ثبت برند در سامانه تا لحظه ای که برند متعلق به شما می شود دارای پروسه ای طولانی می باشد. استعلام یک برند ۴۵ روز کاری زمان می برد .

ثبت علامت تجاری دارای دو مرحله می باشد که مرحله اول ۲ ماه زمان می برد تا نام مورد نظر برند شما تایید شود و مرحله دوم ۴ ماه و نیم الی ۵ ماه زمان می برد تا پروانه ده ساله صادر گردد .

مشاهده کردید که مراحلی که شما برای ثبت برند انجام دهید ، البته در صورتی که خودتان و بدون سپردن دست شرکت ها ی حقوقی که در زمینه ی ثبت شرکت فعالیت دارند ، انجام دهید چقدر زمان بر است . پس چه بهتراست که اگر شما قصد ثبت برند را در مدت زمان کوتاهی دارید اقدام به خرید برند ( برند آماده) در اصفهان نمایید و حتی اگر قصد ثبت و یا خرید برند در اصفهان را دارید می توانید با موسسه حقوقی امیران تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه ها یاری کنند .

 

خرید برند در اصفهان : مزایای برند آماده

وقتی شما اقدام به خرید برند آماده می کنید شما از تمام معضلات و مشکلاتی از قبیل زیر راحت می شوید .

  • صرف زمان و هزینه برای ثبت برند
  • تلاش برای انتخاب نام برند ی که در زبان فارسی دارای معنی باشد .
  • انتخاب یک نام تجاری زیبا و دلنشین
  • انتخاب نام برندی که قبلا به ثبت نرسیده باشد ، زیرا اگر شما نامی را برای برند خود انتخاب کرده باشید که قبلا ثبت شده باشد مجبور هستید تا نام دیگری پیدا کنید .
  • ثبت برند نیاز به مجوز هایی مانند جواز تاسیس یا پروانه بهره‌ برداری دارد و اگر بخواهیم برند را به شکل لاتین ثبت کنیم باید کارت بازرگانی هم داشته باشیم . اما برند فروشی یا همان برند آماده نه مجوز فعالیت می‌خواهد و نه کارت بازرگانی !

موسسه حقوقی امیران متخصص در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ گرید و کلیه خدمات ثبتی در زمینه ی ثبت شرکت در شهر های تهران ، ماهدشت ، کرج ، شیراز و دیگر استان ها است .

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید