خرید برند در تبریز

خرید برند در تبریز

بسیاری فکر می کنند که برند تنها یک لوگو، برچسب یا شعار تبلیغاتی است در صورتی  این تنها معنی برند نیست . برند در واقع نمایانگر این هستند که چگونه کسب و کار می خواهد خود را در بین مردم مطرح سازد . یک برند در حقیقت تجسم ارتباطات و روابط است که شرکت ها مصرف کنندگان را تشویق می کنند تا با محصول، خدمات یا سازمان هایی که در پشت نام تجاری قرار دارند، ارتباط برقرار سازند . خرید برند در تبریز به صورت آماده امتیازاتی دارد که در ثبت برند نیست .از این امتیازات می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • فرصت کوتاه : شاید اطلاع نداشته باشید ولی مراحل و زمان ثبت برند بسیار زمان بر است ، اما در خرید برند ( نقل و انتقال ) تنها لازم است که شما به دفاتر اسناد رسمی مراجعه  کنید . هم اینکه حداقل زمان لازم برای ثبت برند یا علامت تجاری در ایران بین ۴ الی ۶ ماه می باشد لذا در بسیاری مواقع خرید یک برند ثبت شده توجیه بالاتری نسبت به ثبت یک برند جدید دارد .
  • صرفه جویی درهزینه : ممکن است که برند تجاری مورد نظر شما قبلا توسط افراد حقیقی یا حقوقی ثبت شده باشد . بنابراین دریافت مالکیت برند تجاری آماده‌ای که مراحل ثبت و صدور و گواهی ثبت را ، با موفقیت پیموده شده  باشد بهتر است ؛ زیرا دیگر نیازی به صرف هزینه برای ثبت نیست .
  • تنوع در انتخاب : شما می توانید قدرت انتخاب خود را بالا ببرید و از بین چندین برند با اشکال مختلف برند متناسب با فعالیت خود را برگزینید .
  • فروش مناسب : ممکن است که شما برای نام تجاری خود ، زحماتی را کشیده باشید ولی بنابه دلایلی امکان ادامه کار را نداشته باشید . بنابراین با واگذاری امتیاز برند تجاری خود ، می‌توانید این فرصت را به افرادی که مشتاق دریافت مالکیت برندتان هستند، بدهید .

 

خرید برند در تبریز : قیمت

قیمت برندها به عوامل مختلفی از جمله :

  • نام برند آماده
  • زبان برند ( فارسی یا لاتین )
  • لوگو برند
  • نوع و طبقه بندی برند
  • داشتن کالای اصلی در گروه مواد غذایی

*** برای اطلاع از طبقه بندی برند ها می توانید به مقالات طبقه بندی برند قسمت اول و طبقه بندی برند قسمت دوم مراجعه کنید .

خرید برند در تبریز : مراحل

۱- استعلام دفترخانه اسنادرسمی از اداره ثبت علائم تجاری جهت بلامانع بودن و صحت نام تجاری مورد نظر

۲- امضای صلحنامه انتقال قطعی نام تجاری در دفترخانه اسناد رسمی

۳- چاپ آگهی نقل وانتقال در روزنامه رسمی کشور

ملاحظات :

  • در صورتی که شما با نامی فعالیت می نمایید که آنرا به ثبت نرسانده اید در صورتی که شخصی یا شرکت دیگری قبل از شما آنرا ثبت نماید می تواند جلوی کلیه فعالیتهای شما را با آننام تجاری بگیرد  و خسارتی هنگفتی  را به شما تحمیل نماید .
  • در صورتی که شما با برندی که متعلق به شما نیست فعالیت نمائید ، یعنی محصولی را تولید کنید و یا درهر قسمت از تجارت خود از آن استفاده نمایید جرمی که مرتکب می شوید شامل جرایم کیفری است و بین ۳ الی ۶ ماه حبس و جرایم نقدی بهمراه دارد .
  • مدت اعتبار ثبت برنده ده سال می باشد .

شما برای اطلاع از برندهای آماده خرید در تبریز و قیمت های آن ها می توانید با کارشناسان ما در امیران ثبت تماس بگیرد و یا اگر راهنمایی در مورد خرید بهترین برند ، متناسب با کسب و کارتان  بخواهید ، شما را یاری کنند . از جمله خدماتی که در موسسه امیران انجام می گیرد ؛ اخذ گرید ، خرید و فروش برند در تبریز ، تهران ، اصفهان و دیگر شهر ها است .

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید