خرید برند در تهران

خرید برند در تهران

همان طور که می دانید تهران پایتخت ایران و یکی از بزرگترین شهرهای ایران هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ صنعت است .به همین دلیل یکی از مهم ترین عللی که باعث رونق کسب و کار شما می شود، ثبت قانونی برند برای کسب و کار است . شما می توانید برای فروش و خرید برند در تهران با مشاوران ما در موسسه امیران ثبت تماس بگیرید .

 

برند یا همان علامت تجاری چیست ؟

برند سمبل و نشانه ای از کسب و کار شماست .برند توقع مشتری را از محصول شکل می دهد و قولی است که محصول به مشتریان خود می دهد

اهمیت خرید برند در تهران

  1. پایتخت و از بزرگ ترین شهرها ی صنعتی
  2. جزو پر رفت و اند ترین شهر ها
  3. نیروی کار آماده
  4. جمعیت مصرف کننده قابل توجه

ضرورت داشتن برند در چیست ؟

برندسازی ارزش مشخصی نسبت به محصول یا خدمتی است که باید به طور کامل در قبال مخاطب آن را به انجام برسانید . برندینگ این قابلیت را فراهم می‌کند که تیم مدیریت ، پرسنل فروش ، شرکای بازاریابی ، رسانه‌های هدف و مخاطبانتان نام تجاری شما را بشناسند و پیشنهاداتی که ارائه می‌دهید را در اولویت نسبت به دیگران قرار دهند.

برند تنها یک نام نیست که شما برای محصول و خدمات خود برمی گزینید. برند شما محصول و خدمات شما را توصیف می کند ، در اصل شناسنامه کسب و کار شما محسوب می شود.

خرید برند در تهران : انواع

برند تولید کنندگان مواد غذایی آماده
برند تولید کنندگان محصولات غذایی خشک
برند تولید کنندگان فرش و قالی
برند تولید کنندگان پارچه و ریسندگی و بافندگی
برند تولید کنندگان محصولات بهداشتی و شوینده
برند سایر صنایع تولیدی

. . .

چرا باید برند را ثبت کرد

درست است که شما زمانی یک کسب و کار را راه اندازی می کنید تمام حقوق آن متعلق به شماست ، ولی شما در صورت بروز هرگونه سوء استفاده از نام و برند خود، مدرکی برای اثبات اینکه این محصول برای شما است ندارید ، چون چیزی ثبت نشده است و تا زمانی که چیزی ثبت نشده باشد وجاهت قانونی نیز ندارد . پس چه بهتر از بروز این گونه حوادث جلوگیری کنید آن هم با ثبت برند… !!!

 

چند نکته درباره  ثبت و خرید برند در تهران

  1. در صورتی که با برندی که به شما تعلق ندارد اقدام به تولید کالا و خدماتی نماید مرتکب جرم شده اید و مجازات آن بین ۳ الی ۶ ماه حبس و جریمه نقدی می باشد .
  2. درصورتی که با برندی فعالیت کنید که آن را به ثبت نرسانده اید ، اگر شخص دیگری قبل از شما آن را به ثبت برساند می تواند جلوی کلیه فعالیت های شما را با آن برند بگیرد . در این صورت خسارت مالی و معنوی بسیاری متحمل می شوید .

 

مزایای خرید برند در تهران

چون پروسه ثبت برند طولانی است ، ( حداقل زمان لازم برای ثبت برند در ایران حدود ۴ الی ۶ ماه است) به همین دلیل افراد زیادی به جای ثبت برند ، با پرداخت مبلغ بیشتری اقدام به خرید برند می کنند.

گاهی ممکن است سازمان یا موسسه ای چند برند برای خود خریداری کرده باشد تا در آینده کسب و کار خود را گسترش دهد ولی به دلایل مختلف  این امکان مهیا نشده باشد ، اقدام به فروش برند خود کند . شما می توانید با خرید برند در تهران از این فرصت استفاده کنید و کسب و کار جدید خود را شروع کنید . همچنین خرید برند آماده قدرت انتخاب شما را بالا می برد تا از بین برندهای مختلف با طرح و اشکال مختلف ، برند مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

قیمت گذاری برند

جهت خرید برند در تهران یا هر شهر دیگری نیاز به ارزش یابی و قیمت گذاری برند، که این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری ، درباره برند هایی که سابقه مصرف و حضور در بازار را دارند ، انجام می گیرد .

قیمت گذاری برند بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن ارزش گذاری می شود.

موسسه ثبت امیران متخصص در ارائه خدمات مربوط به ثبت برند ، خرید و فروش برند در تهران ، اخذ رتبه در کرج ، اخذ گرید در کرج ، ثبت شرکت در کرج ،اصفهان و دیگر شهر های ایران است . شما برای خرید برند در تهران می توانید با تیم مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را یاری رساند.

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید