خرید رتبه ۵ کشاورزی

خرید رتبه 5 کشاورزی

یکی از موارد خرید و فروش رتبه های پیمانکاری ، خرید رتبه ۵ کشاورزی است . رتبه ۵ در بین رتبه های پیمانکاری کمترین اولویت را به خود اختصاص می دهد . برای اخذ و یا خرید رتبه ۵ پیمانکاری نیاز است که مدیرعامل و بیش از نیمی از اعضای هیئت مدیره مدرک تحصیلی لیسانس داشته باشند . برای اطلاع از قیمت ها ی خرید رتبه ۵ کشاورزی می توانید با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید .

 

خرید رتبه ۵ کشاورزی : رشته های زمینه برای رتبه کشاورزی

مهندسی کشاورزی ، محیط زیست ، منابع طبیعی ، عمران آب ، مهندسی کشاورزی گرایش آب ، مهندسی ساختمان و تاسیسات کشاورزی ، اکولوژی بهسازی ، بهداشت محیط ، مهندسی ماشین آلات کشاورزی ، صنایع غذایی ، منابع طبیعی گرایش صنایع چوب و کاغذ ، آبیاری و آبادانی ، بهره برداری از منابع آب ، شبکه های آبیاری و زهکشی . داشتن رتبه مزایای بسیاری برای شرکت ها دارد از جمله : امکان عقد قرار داد با موسسات و شرکت ها دولتی ، زیرا سازمان های دولت طبق قانون فقط اجازه بستن قرار داد با شرکت های رتبه دار را دارند .

رتبه بندی این امکان را به مشتریان و سرمایه گذاران می دهد تا با دید باز تری در تصمیم گیری درباره ی همکاری خود با این نوع شرکت ها داشته باشند . رتبه بندی شرکت ها یک نمای کلی از وضعیت شرکت ها ارائه می دهد .

 

مدارک لازم جهت فروش و خرید رتبه ۵ کشاورزی

  1. کپی برابر اصل شده مدارک ثبتی شرکت
  2. مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل : اساسنامه ، اظهارنامه ، روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات شرکت
  3. مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل : اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکت نامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات
  4. ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه رسمی شرکت
  5. کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها
  6. کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت

مهندس و یا مهندسینی که سوابق کاری ارائه می کنند باید مدارک زیر را تهیه فرمایند.

  1. نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برایشان پرداخت نموده است .
  2. گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکتهایی که در گواهی بیمه اعلام شدند .
  3. سربرگ رسمی شرکت در ۳ نخسه
  4. کپی آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام

 

چند نکته در خصوص فروش و خرید رتبه ۵ کشاورزی

  • مدرک تحصیلی مدیرعامل و نیمی از اعضای هیئت مدیره حداقل لیسانس باشد .
  • داشتن کد اقتصادی برای شرکت ها الزامی است .
  • شرکتها میتوانند بطور همزمان درخواست دریافت رتبه در دو پایه را داشته باشند .
  • ز همچنین لازم است مجموع بیمه این اعضا به ۶ سال بیمه در رشته کشاورزی برسد. در صورتی که فقط یکی از اعضا دارای سابقه بیمه با رشته زمینه باشند . می بایست دارای ۷ سال سابقه بیمه با رشته زمینه کشاورزی باشد ، که در این صورت نیازی به داشتن سابقه بیمه برای سایر مهندسین نیست .

 

شما سروران گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید و فروش رتبه ۵ کشاورزی و یا رتبه های دیگر با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید تا کارشناسان ما که در تمام زمینه های ثبت شرکت در کرج ، ثبت برند ، صدور کارت صنعتی مجرب اند شما را یاری کنند . ما در تمام نقاط ایران ارائه دهنده ی خدمات  ثبت شرکت هستیم .

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید