خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان

خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان

از جمله خدماتی که در موسسه حقوقی امیران صورت می گیرد خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان است . اگر قصد خرید و یا فروش رتبه پیمانکاری خود را دارید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید ، کافی است مطلب زیر را مطالعه کنید . ما به شما خواهیم گفت از کجا و چطور برای خرید و یا فروش رتبه ( گرید ) ابنیه خود شروع کنید .

اخذ رتبه ابنیه در  گلستان گرگان

اخذ رتبه ابنیه برای شرکت های پیمانکار در ۵ رتبه ی ۱ تا ۵ و برای شرکت های مهندسی مشاور در ۳ رتبه ی ۱ تا ۳ انجام می گیرد ، در این میان بالاترین رتبه و ارزش را رتبه ۱  پیمانکاری و ۱ مشاور دارد و کمترین رتبه ، به عبارتی کمترین ارزش را ، رتبه ۵ پیمانکاری و ۳ مشاور دارد .

مهمترین ایتم برای اعطای رتبه در شرکتهای پیمان کار تعداد نیروی فنی و مهندسی حاضر در اعضای هیئت مدیره می باشد اما در شرکتهای مشاور علاوه بر اهمیت نیروی متخصص فنی و مهندسی ، به کمیت و کیفیت امکانات فنی و نرم افزاری موجود در مجموعه نیز وابسته می باشد .

خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان : شرایط اخذ رتبه ابنیه

  • ابتدا شرکت شما باید ثبت شده باشد.
  • حداقل ۳/۲ اعضای هیات مدیره شرکت باید مدرک لیسانس داشته باشند. هم چنین در اعضای هیات مدیره باید یکی از دو شرایط زیر برقرار باشد:
  1. یک نفر نیروی فنی و مهندسی بدون سابقه و یک نفر نیروی فنی و مهندسی با سابقه ۷ سال مستند به بیمه وجود داشته باشد. در این شرط شرکت تنها می تواند در یک رشته رتبه تقاضا کند.
  2. حداقل ۲ نفر از اعضا باید نیروی فنی و مهندسی با حداقل سه سال سابقه مستند به بیمه باشند. در این شرط شرکت می تواند در دو رشته مختلف تقاضای رتبه کند .

مراحل و مدارک خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان

  1. درخواست رتبه موردتقاضا که مخاطب این نامه در سربرگ شرکت است ، تحویل داده شود .
  2. مدارک ثبتی شرکت که شامل موارد زیر است، ارائه گردد .
  • تقاضانامه
  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • شرکت نامه
  • اساسنامه
  • روزنامه تاسیس شرکت
  1. مدارک شناسایی کلیه سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت که شامل کپی کارت پایان خدمت ، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه است، ارائه گردد .
  2. کد اقتصادی شرکت ارائه شود .
  3. ارائه کپی قراردادها و مفاصا حساب آن ها
  4. سندهای محل شرکت مانند اجاره نامه یا کپی سند مالکیت ارائه شود .
  5. آخرین اظهار نامه مالیاتی شرکت نیز باید ارائه گردد .
  6. مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس بدون سابقه و یک نفر مهندس با ۳ سال سابقه بیمه. دقت کنید سابقه مهندسان شرکت بر افزایش امتیاز مهندسی شرکت تاثیر مستقیم خواهد داشت. هنگامی که شرکت برای تشخیص صلاحیت رتبه ۴ یا بالاتر اقدام می کند، به تامین امتیاز هیئت مدیره شرکت یا پرسنلی نیاز کمتری خواهد داشت .

 

با مطالعه موارد بالا دانستید  که اخذ رتبه کار چندان راحت و بی دردسری نیست . اخذ رتبه ( گرید ) علاوه بر صرف انرژی نیاز به صرف زمان زیادی نیز دارد که گاهی ممکن است شرکتی به خاطر مواردی مجبور باشد که رتبه ای را اخذ نماید ولی زمان کافی نداشته باشد ، این زمان است که اهمیت خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان معلوم می شود .

اگر قصد خرید و فروش رتبه ( گرید ) ابنیه در گلستان گرگان را دارید با مشاوران ما در موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید تا شما را در خرید رتبه دلخواهتان یاری رسانند .

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید