خرید و فروش گرید پیمانکاری در کردستان

خرید و فروش شرکت پیمانکاری در کردستان

استان کردستان یکی از شهرهای بزرگ ایران است که در غرب کشورمان واقع شده است که ازشمال به استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به استان کرمانشاه و از غرب به کشور عراق محدود است به همین دلیل  مکان مناسبی برای ایجاد شرکت است . یکی از این شرکت ها ، شرکت های پیمانکاری هستند که پنج رتبه ی ۱ تا ۵ تقسیم بندی می شوند. از آنجا که اخذ گرید کار بسیار زمانبر و دشواری می تواند باشد از همین رو خرید و فروش گرید پیمانکاری می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

شما تنها با پرداختت مبلغی می توانید بدون دردسر به رتبه دلخواه خود دست پیدا کنید .

مزایای خرید و فروش گرید پیمانکاری کردستان

با خرید گرید رتبه پیمانکاری در کردستان می توان از مزایایی داشتن رتبه استفاده نمود . همچنین فروش گرید پیمانکاری در کردستان هم می تواند برای شرکت های رتبه دار پیمانکاری نیز مناسب باشد . از جمله مزایای رتبه بندی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • امکان شرکت در مناقضات دولتی را فراهم می کند ؛ زیرا شرکت ها ی دولتی تنها موظف اند فقط با شرکت های رتبه دار قرار داد ببندند .
  • باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان می گرد د .
  • با اخذ رتبه شما می توانید از موسسات مالی و اعتباری درخواست وام نمایید .
  • این امکان را به شرکت های دیگر می دهد تا ، با توجه نقاط قوت و ضعف شرکت های رتبه دار، در رابطه با همکاری با کدام شرکت ، تصمیم گیری نمایند .

معیار رتبه دهی به این شرکت ها نیز براساس میزان توانایی شرکت از لحاظ تعداد نفرات و سوابق  کاری آن ها همچنین تجربه کاری و توان مالی افراد است که توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود .

معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری شرکت ها ی پیمانکاری را در ۱۱ رشته مختلف رتبه بندی می کند که عبارتند از:
۱) ساختمان و ابنیه ۲) راه و ترابری ۳) صنعت و معدن ۴) تاسیسات و تجهیزات ۵) کشاورزی ۶) آب ۷) مرمت آثار باستانی ۸) کاوش های زمینی ۹) ارتباطات ۱۰) نفت و گاز ۱۱) نیرو

خرید و فروش گرید پیمانکاری در کردستان

برای  کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک و مراحل اخذ رتبه پیمانکاری و قیمت خرید و فروش گرید پیمانکاری در کردستان می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی امیران  تماس بگیرید.

خرید و فروش گرید پیمانکاری در اهواز

خرید و فروش گرید پیمانکاری در آذربایجان شرقی

خرید و فروش گرید پیمانکاری در آذر بایجان غربی

خرید و فروش گرید پیمانکاری بندرعباس

خرید و فروش گرید پیمانکاری بجنورد

خرید و فروش رتبه پیمانکاری بیرجند

و دیگر شهرها و شهرستان های ایران

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید