خرید و فروش برند در مشهد

خرید و فروش برند در مشهد

خرید و فروش برند در مشهد و دیگر کلان شهر های ایران بسیار حائز اهمیت است و از سویی به سود سرمایه گذاران اقتصادی در این شهرها می باشد. برند ها سمبل و نشانه ای از کسب و کار و محصولات هستند که باید در اداره ثبت شرکتها، ثبت شوند تا از استفاده آنها توسط سایرین جلوگیری شود. برندها قابل انتقال به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشند، منظور از خرید و فروش برند در مشهد نیز همین است. به عبارت دیگر زمانی که شما برندی را خرید و فروش می کنید در حقیقت شما برند خود را در ازای مبلغی به افراد دیگر انتقال می دهید. این نقل و انتقال باید در اداره ثبت شرکت، به ثبت برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید و فروش برند در مشهد می توانید با موسسه حقوقی امیران ثبت تماس بگیرید .

خرید و فروش برند در مشهد: مزایای برند آماده

اگر قصد  شروع یا گسترش  کسب و کار خود را دارید، ولی زمان کافی برای انتخاب و ثبت برند را ندارید خرید برند آماده بهترین گزینه برای شما است. خرید  برند آماده مزایای بسیاری دارد از جمله :

  • مراحل و زمان ثبت برند بسیار زمان بر است، اما در خرید برند ( نقل و انتقال ) تنها لازم است که شما به دفاتر اسناد رسمی مراجعه  کنید .
  • دریافت مالکیت برند تجاری آماده‌ای که مراحل ثبت و صدور گواهی را پیموده باشد ، می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند .
  • شما می توانید قدرت انتخاب خود را برای خرید برند افزایش دهید زیرا شما امکان انتخاب برند خود را از بین چندین برند با اشکال مختلف برند ، متناسب با فعالیت خود ، را دارید .

نحوه  خرید و فروش برند  در مشهد

برای خرید و فروش برند در مشهد و سایر شهرها ابتدا می بایست به دفاتر رسمی مراجعه، تا سند رسمی صلح تنظیم گردد. پس از دریافت سند صلح می بایست به اداره ثبت علائم تجاری مراجعه نمایید و درخواست کتبی انتقال علامت را جهت ثبت در دفتر اداره مالکیت صنعتی به اداره  مربوطه ارائه کنید تا انتقال علامت، به ثبت برسد و در روزنامه رسمی درج گردد.

قیمت خرید و فروش برند در مشهد

قیمت فروش برند در مشهد بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن ارزش گذاری می شود. اما برند هایی که سابقه مصرف و حضور در بازار را دارند ، جهت فروش برند نیاز به قیمت گذاری توسط کارشناس دادگستری دارند . قیمت خرید برند در مشهد و سایر شهر ها نیز برهمین اساس است .

برای اطلاع از قیمت خرید و فروش برند در مشهد می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی امیران تماس حاصل فرمایید تا از آخرین برند های فروشی و قیمت آنها باخبر شوید .

خرید و فروش برند در مشهد: مدارک

برای فروش برند در مشهد و یا خرید آن ، شما می بایست مدارک زیر را همراه با درخواست کتبی انتقال برند، به اداره ثبت مالکیت صنعتی تحویل دهید . این مدارک از این قبیل اند :

۱) کپی مدارک شناسایی مالک جدید ( کارت ملی و شناسنامه )

۲) کپی مدارک شناسایی مالک قدیم ( کارت ملی و شناسنامه )

۳) مدارکی که نشان دهنده ی  فعالیت مالکیت جدید برند در آن موضوع باشد .

۴) شماره اظهارنامه ، شماره ثبت برند و رمز ورود به سامانه

۵) اصل گواهی ثبت علامت تجاری

۶) اصل سند صلح که باید در دفتر نامه تنظیم شده باشد .

۷) قبض پرداخت هزینه انتقال برند

۸) اسکن روزنامه آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره ، که دارای  حق امضا می باشند . ( برای اشخاص حقوقی )

۹) تمامی مدارک ثبت برند ( شامل روزنامه آگهی تقاضا ، گواهینامه ثبت برند ، آگهی رسمی )

موسسه حقوقی امیران ثبت حاضر به ارائه ی خدمات ثبتی شرکت ها است ، کافی است با ما تماس بگیرید تا تیم ما متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان با تجربه ما شما را در تمام زمینه های اخذ گرید ، صدور کارت بازرگانی ، ثبت برند و ثبت شرکت در کرج و شیراز و دیگر استانها راهنمایی کنند .

 از جمله خدمات مربوط به خرید و فروش برند که در موسسه امیران انجام می گیرد :

خرید و فروش برند در مشهد

خرید و فروش برند در تهران

خرید و فروش برند در کرج

خرید و فروش شرکت در شیراز

خرید و فروش شرکت در اصفهان

خرید و فروش شرکت در کرج

و سایر شهر ها و شهرستان ها است .

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید