خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری و رشت

خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری

یکی از مواردی که برای شرکت های رتبه دار اهمیت دارد داشتن رتبه است . رتبه مهم ترین معیار سنجش ارزش و اعتبار هر شرکت پیمانکاری است . شما می توانید با خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری و رشت این اعتبار را  ازعان خود کنید.

مدیران شرکت های پیمانکاری می توانند با خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری و رشت و دیگر شهر ها از دردسر های اخذ رتبه پیمانکاری خلاص شوند .

شرکت ها براساس دسته بندی که توسط  معاونت راهبردی فنی و عمران استانداری انجام گرفته به پنج گروه زیر طبقه بندی می شوند .

  1. رتبه بندی پیمانکاری
  2. رتبه بندی مشاوران
  3. رتبه بندی شرکت های انفورماتیک
  4. رتبه بندی شرکت های EPC
  5. رتبه بندی اندوه سازان

 

ممکن است این سوال برایتان بوجود آید که آیا رتبه آماده با رتبه ای که شما با طی مراحل لازم کسب می کنید متفاوت است ؟ قیمت این رتبه آماده چه قدر است ؟ در ادامه هرکدام را بررسی می کنیم .

در جواب می توان گفت که خیر رتبه آماده با رتبه ای که باید با طی مراحل لازم کسب کرد متفاوت نیست . شما با خرید رتبه پیمانکاری آماده می توانید در کمترین زمان و با حداکثر سرعت به رتبه مورد نظر خود برسید .

درباره قیمت نیز می توان گفت که  قیمت واحدی برای فروش رتبه پیمانکاری وجود ندارد ، اما معیار قیمت گذاری رتبه های پیمانکاری براساس ارزش رتبه و زمینه فعالیت شرکت های رتبه دار می باشد . شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری و رشت دیگر شهرها با موسسه حقوقی امیران تماس حاصل فرمایید .

مزایای خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری و رشت

  • امکان شرکت در مناقضات دولتی را فراهم می کند ؛ زیرا شرکت ها ی دولتی تنها موظف اند فقط با شرکت های رتبه دار قرار داد ببندند .
  • باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان می گرد د .
  • با اخذ رتبه شما می توانید از موسسات مالی و اعتباری درخواست وام نمایید .
  • این امکان را به شرکت های دیگر می دهد تا ، با توجه نقاط قوت و ضعف شرکت های رتبه دار، در رابطه با همکاری با کدام شرکت ، تصمیم گیری نمایند .

همچنین بخوانید:

خرید و فروش رتبه ( گرید ) آب و کشاورزی در رشت و گیلان

قیمت خرید شرکت رتبه دار در رشت

شرایط برای ارتقا رتبه پیمانکاری به رتبه های بالاتر به صورت زیر است:

مبلغ قراردادهایی که شرکت شما در طی سال‌های گذشته منعقد نموده باید عددی قابل توجه بوده و در طول زمان این عدد رشد کرده باشد. هرچه شرکت شما پروژه های عظیم تری را تکمیل کند، به عبارتی رزومه شرکت شما معتبر تر خواهد شد و شما نیز امتیاز بیشتری خواهید گرفت.

قیمت خرید شرکت رتبه دار بستگی به سوابق کارکرد و نوع رتبه آن شرکت دارد.

 خرید شرکت رتبه دار در رشت

داشتن نیروی مهندسی امتیازآور که دارای سوابق درخشان و طولانی مدت باشند نقش مهمی در ارتقا رتبه شرکت های پیمانکاری دارد. مهندسین باید حداقل دارای ۶ سال سابقه بیمه باشند که بصورت خویش فرما و مشاغل ازاد برای آنها رد نشده باشد، همچنین مهندسین نباید کارمند دولتی باشند هرچه امتیاز مهندسی شرکت بیشتر باشد، نیاز کمتری به امتیاز هیئت مدیره دارید و یه نکته دیگه اینکه کلا هیچ یک از اعضای هیئت مدیره هم نباید کارمند دولت باشند و سعی کنید مهندسینی را برگزینید که سابقه انها در شرکتهای رتبه دار بوده باشد تا امتیاز بیشتری را کسب کنند همچنین سابقه کاری انها در رابطه با مدرک و رشته مهندسین بوده باشد.

 

 

خرید و فروش رتبه در رشت

 

برای شرکت های پیمانکاری رتبه ها از ۱ تا ۵ طبقه بندی میشوند که رتبه ‍۱ بالاترین رتبه و ۵ پایین‌ترین رتبه می باشد. همچنین به شرکت های مشاور رتبه ای بین عدد ۱ تا ۳ اعطا می‌گردد که رتبه ۳ نمایانگر پایین‌ترین رتبه و ۱ نشانگر بالاترین رتبه است.

هرچه رتبه شرکت بالاتر باشد از اعتبار بیشتری برخوردار میشود. نکته مهم دیگر این است که شرکت ها و سازمان های دولت برای اجرا و مشاوره پروژه های خود حق ندارند با شرکت هایی که فاقد رتبه بندی هستند قرارداد ببندند. بنابراین رتبه بندی علاوه بر بهبود جایگاه شرکت در میان رقبا، وجه ای قانونی برای فعالیت‌ها و خدمات آن ایجاد می کند.

گاهی اوقات افرادی هستند که می‌خواهند زودتر به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند و با ارگان ها و سازمان های دولتی قرارداد ببندند. چنین افرادی معمولاً اقدام به خرید شرکت های رتبه دار می‌نمایند.

خرید شرکت گرید دار در رشت

 

توان مالی شرکت پیمانکار یکی دیگر از فاکتورهای مهم در ارتقا رتبه پیمانکاری است. اظهارنامه های مالیاتی تسلیم شده توسط شرکتها در سالیان گذشته نشان دهنده میزان سرمایه و گردش مالی شرکتهاست. هرچه این ارقام بیشتر باشد، شرکت پیمانکار شانس بیشتری برای ارتقا رتبه خواهد داشت.گزینه دیگر برای ارتقا رتبه پیمانکاری خرید شرکت گرید دار است.

 

 فروش شرکت رتبه دار در رشت

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در رشت در رشته‌های زیر انجام می پذیرد:

۱- تأسیسات و تجهیزات

۲- راه و ترابری

۳- صنعت و معدن

۴- ابنیه و ساختمان

۵- کاوش زمین

۶- آب

۷- مرمت آثار باستانی

۸- کشاورزی

۹- ارتباطات

۱۰ – نفت و گاز

۱۱- نیرو

از سوی دیگر شرکت های مشاور می‌توانند در رشته‌های زیر اقدام به اخذ رتبه نمایند:

۱- تخصص های مشترک

۲- نفت و گاز

۳- صنعت

۴- معدن

۵- شهرسازی و معماری

۶- راه و ترابری

۷- پست و مخابرات

۸- مهندسی آب

۹- انرژی

۱۰- مطالعات کشاورزی

شرکت های پیمانکار و مشاور برای اینکه بتوانند رتبه مورد نظر خود را اخذ نمایند باید دارای امکانات فنی و مهندسی مناسب و سابقه کار مفید باشند. در بعضی موارد شرکت های دارای رتبه که غیرفعال هستند اقدام به فروش شرکت رتبه دار خود می‌کنند و با این کار امتیاز رتبه خود را به شرکت های فاقد رتبه یا دارای رتبه های پایین‌تر در ازای دریافت مبلغی واگذار می نمایند.

قیمت فروش شرکت رتبه ۵ پیمانکاری در رشت

عوامل دیگری نیز بر ارتقا رتبه شرکت تأثیر می‌گذارند این عوامل شامل:

  1. ساختار مدیریتی شرکت متقاضی، امکانات پشتیبانی موجود و نیروی انسانی متخصص فعال در این شرکت می باشند.
  2. شرکت هایی که دارای رتبه ۵ هستند در صورتی که فعالیت نداشته باشند می‌توانند اقدام به فروش رتبه خود کنند. قیمت فروش شرکت رتبه ۵ بستگی به توافق طرفین دارد.

سایت ساجات

سایت ساجات، سامانه اختصاصی برای ارتقا و اخذ رتبه است. با ورود و ثبت نام در این سایت اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و مدارک خواسته شده را بارگذاری می نمایید. در این مرحله اطلاعات  و مدارک  شرکت بررسی شده و در صورت تأیید به احتمال زیاد با اخذ یا ارتقا رتبه شرکت شما موافقت می شود.

برای فروش شرکت رتبه ۵ خود حتماً با افراد یا موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت نمایید. موسسه حقوقی ثبتی امیران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه: خرید و فروش شرکت، خرید و فروش رتبه، اخذ گرید، ثبت شرکت و … فعالیت دارد. کارشناسانی متخصص و مجرب در موسسه حقوقی امیران کار شما را در کمترین زمان و کمترین هزینه به اتمام میرسانند.

خرید رتبه پیمانکاری در رشت

شرکت های پیمانکار و مشاور برای رتبه بندی باید امکانات و شرایطی را فراهم نمایند که در روند بررسی صلاحیت شرکت مشکلی ایجاد نگردد.

این شرایط عمومی عبارتند از:

  • ثبت شرکت متقاضی به صورت ثقانونی در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری
  • عدم سوء پیشینه حرفه‌ای شرکت متقاضی
  • عدم استخدام اعضای هیئت مدیره و کارکنان امتیاز آور در سازمان ها و دستگاه‌های دولتی
  • اجرای دستورالعمل ها و ضوابطی که برای تعیین صلاحیت واخذ رتبه مورد نیاز است
  • ارائه سابقه فعالیت مرتبط با رشته مورد تقاضا برای هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای امتیازآور

شرکت های پیمانکاری که فاقد رتبه بندی هستند می‌توانند نسبت به خرید رتبه پیمانکاری اقدام کنند.

خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری در رشت

شرکت های پیمانکاری تازه کار در مرحله اول، رتبه ۵ را اخذ می‌کنند که دارای اعتباری دو ساله است. قبل از پایان دو سال اعتبار، شرکت پیمانکاری باید اقدام به تمدید گواهی رتبه بندی خود نماید. در این هنگام مرجع ذیصلاح شرایط شرکت پیمانکار را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که شرکت در طی این دو سال روال ثابتی را طی کرده باشد، اقدام به تمدید گواهینامه رتبه بندی او می کند و در صورت ثابت کردن صلاحیت، شما میتوانید رتبه های بالاتر یعنی ۴ ۳ ۲ و حتی ۱ را اخذ کنید.

افرادی که فاقد شرکت رتبه دار هستند و شرکت هایی که نیاز به رتبه خود ندارند می‌توانند در مورد خرید و فروش شرکت رتبه دار تصمیم گیری نمایند.

خرید شرکت رتبه دار مشاور در رشت

شرکت هایی که تقاضای اخذ رتبه دارند معمولاً شرکتهای پیمانکاری هستند و یا شرکت مشاور. این دو نوع شرکت بر اساس امکانات، پروژه های انجام شده، مبلغ قرارداد پروژه ها، نیروی انسانی متخصص و با سابقه و … طبقه بندی شده و پس از احراز صلاحیت و طی کردن مراحل مشخصی، رتبه متناسب با شایستگی خود را دریافت می نمایند.

خرید شرکت مشاور رتبه دار برای افرادی که به دنبال راه سریع‌تر برای اخذ رتبه مشاور در رشت هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت باید ۱۰۰٫۰۰۰ تومان باشد و به نام شرکت حسابی تاسیس شود تا سرمایه شرکت در ان قرار بگیرد.

نکات خرید و فروش رتبه پیمانکاری در ساری و رشت

  • شرکت های متقاضی حتما باید کد اقتصادی داشته باشند .
  • مدرک تحصیلی مدیر عامل باید حداقل لیسانس باشد .
  • دو سوم از اعضای هیئت مدیره نیز باید مدرک لیسانس داشته باشند .
  • یکی از اعضای هیئت مدیره باید دارای رشته تحصیلی زمینه نسبت به رتبه درخواستی با حداقل سه سال تمام سابقه اشتغال در همان رشته یا تخصص به همراه گواهی بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال از محل فعالیت خود داشته باشد .
  • شرکت ها می توانند به شرط رعایت موارد مذکور بطور همزمان درخواست دریافت رتبه در دو پایه را داشته باشند .

امیران همراه مدیران

موسسه حقوقی امیران همواره همراه شما مدیران عزیز خواهد ماند برای خرید و فروش شرکت در رشت، خرید و فروش شرکت رتبه دار در رشت، خرید و فروش رتبه در رشت و … با ما تماس بگیرید یا در سایت شماره خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصب فرمایند.

شماره تماس های مجموعه:

۰۹۱۲۲۶۳۰۴۰۰

۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰

۰۹۳۹۲۶۳۰۴۰۰

۰۲۶۳۲۷۵۲۳۵۳

(راهنما: شماره خود را در ایکون سبز رنگ چت انلاین در قسمت پایین سمت چپ سایت برای ما ارسال کنید)

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید