خرید و فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد

خرید و فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد

خرید و فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد، خرید و فروش رتبه پیمانکاری در لرستان به دلیل سرعت بخشیدن به امور شرکت ها باعث شده که طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید . اگر از آن دسته صاحبان مشاغلی که دوست دارند هرچه سریعتر بتواند شرکت خود را راه اندازی کنند هستید بهتر است قبل از اینکه بخواهید مراحل دشوار و طولانی ثبت شرکت را طی کنید نگاهی به این مقاله بیندازید .

شرکت های رتبه دار طبق طبقه بندی معاونت راهبری نهاد ریاست جمهوری به ۵ گروه شرکت های رتبه دار پیمانکاری ، مشاور ، انبوه سازان ، طراحی و ساخت ( EPC) و انفورماتیک طبقه بندی می شوند .

  • شرکت های پیمانکاری

شرکت های پیمانکاری براساس توان مالی و فنی خود به رتبه های ۱،۲،۳،۴،۵ طبقه بندی می شوند . بالاترین اولویت برای رتبه یک و پایین ترین اولویت برای رتبه پنج است . حوزه فعالیت آن ها نیز غالبا در زمینه های اجرایی و اجرای پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی است .

  • شرکت های مشاور

شرکت های مشاور براساس نیروی فنی و مهندسی ، امکانات فنی و نرم افزاری رتبه دهی ومورد ارزیابی قرار می گیرد . شرکت های مشاور به رتبه های ۱، ۲ و ۳ طبقه بندی می شوند . بالاترین الویت برای رتبه یک و پایین ترین اولویت برای رتبه سه است . شرکت های مشاور نیز غالبا در زمینه ی طراحی و نظارت بر ساخت فعالیت می کنند و واسطه ی پیمانکار و کارفرما هستند .

  • انبوه سازان

انبوه سازان مسکن وساختمان به شخص حقیقی و حقوقی  گفته می شود که بتواند مسئولیت آفرینش طرح ها و اداره آنها ، تامین وجذب سرمایه لازم ، مدیریت ساخت  وعرضه مسکن و ساختمان را با استفاده از تکنولوژی جدید درصنعت ساختمان و در چارچوب مقررات ملی ساختمان برعهده  داشته و پروانه اشتغال به کار مطابق ضوابط این دستورالعمل را از وزارت مسکن و شهرسازی اخذ کرده باشند.

  • رتبه دار EPC ( طرح و ساخت)

روش طرح و ساخت ، یکی از روش های اجرایی دیگر یا غیر متعارف است . روش طرح و ساخت ، خود به زیر روشهای دیگری تقسیم می شود. در روش های طرح و ساخت، مسئولیت طراحی و اجرای طرح در  چارچوب خواسته های کارفرما و ضوابط مقرر، با یک پیمان ، به پیمانکار واگذار می شود .

  • شرکت رتبه دار انفورماتیک

    شرکت های انفورماتیکی به شرکت هایی اطلاق می شود که صرفا در زمینه ی انفورماتیک فعالیت دارند . این نوع شرکت ها باید توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت برسند. این گونه شرکت ها برای بستن قراردادهای دولتی و احراز صلاحیت نیاز به گواهی رتبه بندی دارند که از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) صادر می گردد . در ارزیابی رتبه بندی شرکت های انفورماتیک معیار نیروی انسانی ، درآمد و پارامتر رضایت مشتری موثر هستند.

 

شرایط عمومی برای خرید و فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد

  • مدرک تحصیلی مدیر عامل شرکت باید لیسانس باشد.
  • دو سوم اعضای هیئت مدیره باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند.
  • داشتن کد اقتصادی برای شرکت های متقاضی الزامی است.

 

قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد

بطور کلی برای خرید و فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد نمی توان  قیمتی در نظر گرفت  زیرا قیمت هر شرکت به زمینه فعالیت آن و نوع رتبه آن متغیر است ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش شرکت رتبه دار در لرستان خرم آباد و یا شهر های دیگر با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید .

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید