خرید و فروش شرکت رتبه دار در مشهد

خرید و فروش شرکت رتبه دار در مشهد

خرید و فروش شرکت در مشهد

شهر مشهد زیرساخت های خوبی برای رشد و سرمایه گزاری شرکت های پیمانکاری داشته و همین مزید علت برای رونق بازار خرید و فروش شرکت رتبه دار در مشهد می باشد زیرا شرکت های رتبه دار با توان مالی و نیروی انسانی با تجربه شانس بیشتری در مشارکت در پروژه های عمرانی و شهری ارگان های دولتی را داشته و همچنین می توانند در مزایدات دولتی شرکت داشته باشند شاید خرید یک شرکت پیمانکاری رتبه دار آماده یکی از گزینه های آسان برای مدیران شرکت ها باشد.

خرید شرکت در مشهد

موسسه حقوقی امیران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه خرید و فروش شرکت در مشهد و دیگر استانها فعالیت میکند.

جهت هماهنگی و اطلاع از وضعیت شرکتهای موجود با کارشناسان ما با شماره ۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰ ، ۰۹۱۲۲۶۳۰۴۰۰ تماس بگیرید.

خرید و فروش شرکت رتبه دار در مشهد : دسته بندی

پنج گروه عمده برای رتبه بندی شرکت ها شامل موارد زیر می باشند.

  1. شرکت رتبه دار پیمانکاری
  2. شرکت رتبه دار مشاوران
  3. شرکت رتبه دار انبوه سازان
  4. شرکت رتبه دار EPC
  5. شرکت رتبه دار انفورماتیک
  • شرکت رتبه دار پیمانکاری در مشهد

شرکت های پیمانکاری براساس توان مالی و فنی خود به پنج رتبه ،تقسیم می شوند . بالاترین اولویت برای رتبه یک و پایین ترین اولویت برای رتبه پنج است . حوزه فعالیت آن ها نیز غالبا در زمینه های اجرایی و اجرای پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی است .

برای اخذ اطلاعات بیشتر به مقاله اخذ رتبه پیمانکاری مراجعه فرمایید .

  • شرکت رتبه دار مشاور

شرکت های مشاور در مشهد علاوه بر نیروی فنی و مهندسی ، امکانات فنی و نرم افزاری آن شرکت ها برای رتبه دهی مورد ارزیابی قرار می گیرد .

این شرکتها به رتبه های ۱، ۲ و ۳ طبقه بندی می شوند .بالاترین الویت برای رتبه یک و پایین ترین اولویت برای رتبه سه است . شرکت های مشاور نیز غالبا در زمینه ی طراحی و نظارت بر ساخت فعالیت می کنند و واسطه ی پیمانکار و کارفرما هستند .

 

  • شرکت رتبه دار EPC ( طرح و ساخت) در مشهد

روش طرح و ساخت ، یکی از روش های اجرایی دیگر یا غیر متعارف است . روش طرح و ساخت ، خود به زیر روشهای دیگری تقسیم می شود. در روش های طرح و ساخت، مسئولیت طراحی و اجرای طرح در  چارچوب خواسته های کارفرما و ضوابط مقرر، با یک پیمان ، به پیمانکار واگذار می شود .

این نوع پیمانکاران فعالیت هایی در بخش های مختلف مهندسی ، تدارکات ، ساختمان و نصب و راه اندازی را به انجام می رسانند .

مدت اعتبار این رتبه چهار سال است .

 

  • شرکت رتبه دار در مشهد

ماده ۱- سازنده انبوه مسکن وساختمان به شخص حقیقی و حقوقی  گفته می شود که بتواند مسئولیت آفرینش طرح ها و اداره آنها ، تامین وجذب سرمایه لازم ، مدیریت ساخت  وعرضه مسکن و ساختمان را با استفاده از تکنولوژی جدید درصنعت ساختمان و در چارچوب مقررات ملی ساختمان برعهده  داشته و پروانه اشتغال به کار مطابق ضوابط این دستورالعمل را از وزارت مسکن و شهرسازی اخذ کرده باشند.

 

ماده۲ – شرایط احراز و تعیین حدود صلاحیت و پایه شخصیتهای حقوقی انبوه ساز مسکن وساختمان

۲-۱-شرایط احراز صلاحیت اشخاص حقوقی با توجه به فاکتورهای زیر تعیین می گردد:

۲-۱-۱- تحصیلات مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره و شرکای شرکترتبه دار در مشهد.

۲-۱-۲- سوابق کاری شخص حقوقی و اعضاء هیات مدیره.

۲-۱-۳- توان مالی،و توانایی مدیریت مطلوب تامین و جذب سرمایه.

۲-۱-۴- موفقیت کارهای مدیریت شده وعملکرد بهینه در سوابق کاری.

۲-۱-۵- ثبت شرکت انبوه سازی مسکن در اداره ثبت شرکتها و اداره مالکیت صنعتی ،ارائه آگهی تاسیس ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور وداشتن اساسنامه که انجام یکی یا برخی یا تمامی خدمات مصرح در ماده ۱ دستوالعمل حاضر در آن ذکرشده باشد.

 

  • شرکت رتبه دار انفورماتیک در مشهد

کلمه انفورماتیک برابر با واژه فرانسوي Informatique  و انگليسي Informatics است و از لحاظ اصطلاحي عبارت از مطالعه ساختار و ويژگي‌هاي اطلاعات و كاربرد فن‌آوري براي سازماندهی ، ذخيره‌ سازی ، بازيابی  و اشاعه آن است. شرکت های انفورماتیکی به شرکت هایی اطلاق می شود  که صرفا در زمینه ی انفورماتیک فعالیت دارند .

شرکت ها برای بستن قراردادهای دولتی و احراز صلاحیت نیاز به گواهی رتبه بندی دارند که از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) صادر می گردد . در ارزیابی رتبه بندی شرکت های انفورماتیک معیار نیروی انسانی ، درآمد و پارامتر رضایت مشتری موثر هستند. خرید و فروش شرکت رتبه دار در مشهد به این جهت مهم می باشد که مدت زمان اخذ رتبه را کاهش داده و در واقع در زمان و هزینه صرفه جویی می کند.

 

  • رتبه بندی شرکت های انفورماتیک به صورت ۱ تا ۷ بوده که در آن رتبه ۷ پایین ترین و رتبه ۱ بالاترین درجه را دارد.
  • شرکت های تازه تاسیس و یا شرکت هایی که فاقد اظهارنامه مالیاتی باشند در صورتی که واجد شرایط لازم باشند می توانند در حداکثر دو رشته رتبه ۷ را اخذ نمایند .
  • گواهی رتبه بندی شرکت های انفورماتیک به مدت یک سال اعتبار دارد و پس از آن با ارائه اظهارنامه مالیاتی جدید، شرکت ها می توانند امتیاز بیشتری کسب کرده و رتبه بالاتری اخذ نمایند .

 

اگر قصد خرید یا فروش شرکت رتبه دار در مشهد را دارید با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند . امیران متخصص درزمینه ثبت شرکت در کرج ، ثبت برند در کرج ، اخذ گرید و دیگر زمینه های ثبت در تهران ، کرج ، شیراز و دیگر استانها است .

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید