خرید و فروش شرکت رتبه دار راه در یزد

خرید و فروش شرکت رتبه دار راه در یزد

خرید و فروش شرکت رتبه دار راه در یزد

برای متقاضیانی که قصد خرید شرکت رتبه دار را دارند  خرید و فروش شرکت رتبه دار راه در یزد یک فرصت استثنایی است تا به راحتی بتوانند صاحب شرکت شوند . شرکت های رتبه دار براساس تقسیم بندی معاونت فنی و عمران استانداری به شرکت های زیر گروه بندی می شوند .

  1. شرکت رتبه دار پیمانکاری
  2. شرکت رتبه دار مشاوران
  3. شرکت رتبه دار انبوه سازان
  4. شرکت رتبه دار EPC
  5. شرکت رتبه دار انفورماتیک

خرید و فروش شرکت رتبه دار راه در یزد : معرفی شرکت ها

  • شرکت رتبه دار پیمانکاری

رتبه یا همان گرید شرکت ها ی پیمانکاری به رتبه های ۱ ،۲ ،۳ ،۴ و ۵  تقسیم بندی می شوند . شرکت های پیمانکاری براساس سوابق و تجربیات و نیروی فنی و مالی اعضای خود رتبه بندی می شوند . حداقل مدرک اعضا نیز لیسانس است . رشته های پیمانکاری شامل:

  • ساختمان وابنیه ۲) راه و ترابری ۳ ) صنعت و معدن ۴) تاسیسات و تجهیزات ۵) کشاورزی ۶ )آب ۷) مرمت آثار باستانی ۸) کاوش های زمینی ۹) ارتباطات ۱۰ ) نفت و گاز ۱۱ ) نیرو

برای اطلاع از توضیحات بیشتر به اخذ رتبه پیمانکاری در کرج مراجعه فرمایید .

  • شرکت رتبه دار مشاور

رتبه مشاوره از سوی سازمان خدمات مشاور صادر می شود . شرکت های مشاور از ۱ تا ۳ رتبه بندی می شوند که ۳ پایین ترین و ۱ بالاترین رتبه است . برای رتبه بندی شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی ، امکانات فنی و نرم افزاری آن شرکت ها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رشته های مشاوران شامل موارد ذیل است :

۱- گروه شهرسازی و معماری ۲- گروه راه و ترابری ۳- گروه مهندسی آب ۴- گروه مطالعات کشاورزان ۵- گروه انرژی ۶- گروه پست و مخابرات ۷- گروه صنعت ۸- گروه معدن ۹- گروه نفت و گاز ۱۰- گروه تخصص های مشترک

  • گروه انفورماتیک

این شرکت همان طور که از نامش پیداست انجمنی از شرکت‌های کامپیوتری بوده و یک سازمان غیر دولتی محسوب می‌گردد . از جمله کارایی های  شرکت های انفورماتیک در خدمات مربوط به حوزه ی بانکی و نظام مالی کشور است ، که این شرکت ها متشکل ازیک تیم فنی است که این خدمات را انجام می دهند .

مسئولیت شرکت‎های انفورماتیکی شامل، ارائه‏  راه‏ حل‏‎های حاکمیتی و ظرفیت‏ ساز، متناسب با نیازمندی‎های فعلی و آتی نظام بانکی می‎باشد.

برای اطلاع از توضیحات بیشتر به خرید شرکت گرید دار در اصفهان مراجعه فرمایید .

  • شرکت رتبه دار EPC

EPC حروف اختصاری  Engineering-Procurement-Construction به مفهوم مهندسی ، تأمین کالا و ساخت و اجراست. در چنین پروژه هایی تمام  فعالیتهای لازم برای اجرای پروژه از مرحله ی طراحی و مهندسی تا تدارکات و ساخت نهایی بر عهده پیمانکار گذاشته می شود.

از ویژگی مهم پروژه های که با EPC انجام می شوند این است که در آن ها برنامه ریزی ، کنترل وفعالیت ها به طور همزمان با حفظ کیفیت انجام می گیرد . پروژه های EPC به دلیل مشخص بودن تاریخ نهایی اتمام پروژه ها و قیمت نهایی در داخل کشور با استقبال بالایی رو به رو شده اند .

خرید و فروش شرکت رتبه دار
خرید و فروش  شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی کشاورزی
خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی راه
خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی آب
خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی تاسیسات
خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی راه و ساختمان
خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی آب و راه
خرید و فروش شرکت رتبه دار پیمانکاری با پایه ی ارتباطات
و…..

تمامی این شرکت ها در رتبه های ۱ تا ۵ به فروش می رسند .

موسسه حقوقی امیران باسابقه ترین موسسه حقوقی در زمینه ثبت برند ،  ثبت شرکت در کرج ،  اخذ گرید ، ثبت طرح توجیهی  و … در استان البرز و تهران و سراسر ایران است .

 

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید