خرید گرید ۵ ابنیه

خرید گرید 5 ابنیه

یکی از رتبه هایی که شرکت پیمانکاری قادر به دریافت آن می باشند خرید و یا اخذ گرید ابنیه می باشد. گرید ابنیه که مربوط به پروژه های ساختمانی می باشد شامل ۵ طبقه اصلی است.  پیمانکاران با توجه به توان مالی شرکت و فاکتورهای دیگر برای اخذ گرید ، قادر به خرید گرید ۵ ابنیه می باشند.

شاید شما برای شرکت پیمانکاری خود در رشته ی ابنیه درخواست اخذ گرید یا خرید گرید ۵ ابنیه را داشته باشید در این راستا باید اطلاعاتی را کسب کنید که ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا اطلاعات خوبی راجع به نحوه ی خرید گرید ۵ ابنیه بدست آورید.

دریافت یا خرید گرید ۱،۲،۳،۴،۵ ابنیه 

اخذ یا خرید گرید ابنیه شامل امور مربوط به ساخت و ساز ساختمان ها و ابنیه عمومی اعم از چوبی، آجری ، سنگی ، بتنی و فلزی، سازه های ساختمانی، محوطه های کوچک، دیوارکشی، اجرای پیاده روها و نظایر آن می باشد و رتبه بندی یا گرید ابنیه برای شرکت های پیمانکاری از ۱ تا ۵ و برای شرکت های مهندسی مشاور از ۱ تا ۳ در نظر گرفته شده است.

خرید گرید ۵ ابنیه : شرایط

  1. ۱٫ ارائه درخواست اخذ گرید ۵ ابنیه
  2. ۲٫ ارائه مدارک شناسایی اعضای شرکت
  3. ۳٫ ارائه مدارک ثبتی شرکت شامل روزنامه تاسیس، اساسنامه ، اظهارنامه ، تقاضانامه شرکت
  4. ۴٫ ارائه اجاره نامه یا کپی سند مالکیت
  5. ۵٫ ارائه کد اقتصادی شرکت
  6. ۶٫ کارت پایان خدمت اعضا
  7. ۷٫ ارئه مدارک مهندسی کارکنان که هرچه سطح علمی و سابقه ی آن ها بیشتر باشد برای تشخیص صلاحیت امتیاز بیشتری کسب می کنند که در این جهت ارائه مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس با ۳ سال سابقه ی بیمه و یک مهندس بدون سابقه الزامی می باشد.
  8. ۸٫ ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت
  9. ارائه کپی قراردادها و مفاصا حساب آن ها

 

عواملی مانند رتبه فعلی شرکت و نوع فعالیت شرکت، باعت تغییر هزینه اخذ گرید ابنیه میشود.
بعد از ارائه مدارک شرایط اخذ گرید ۵ ابنیه شرکت شما بررسی خواهد شد در واقع شرکت هایی که درخواست تشخیص صلاحیت خود را به همراه مدارک مورد نیاز به معاونت فنی و عمرانی و یا معاونت راهبردی اعلام می دارند، پس از طی مراحل بررسی و تشخیص مجوز خود را دریافت و می توانند در تمام مناقصات پیمانکاری بسته به میزان ظرفیت خالی شرکت خود شرکت نمایند

خرید گرید ۵ ابنیه : فواید

  • با خرید گرید ۵ ابنیه شرکت های پیمانکاری می توانید در مناقصات دولتی شرکت کنید.
  • سرمایه گذار با آگاهی کامل از رتبه بندی گرید ۵ ابنیه شرکت ها و توان فنی و مالی آن ها می تواند در انتخاب شرکت مناسب برای انجام پروژه خود تصمیم بهتری بگیرد.
  • با خرید گرید ۵ ابنیه شرکت های پیمانکاری در صنایع گوناگون می تواند نمای کلی از وضعیت شرکت های مختلف نسبت به هم و نقاط ضعت و قوت آن ها باشد.
  • رتبه بندی شرکت ها باعث کمک به تجدید نظر و تصمیم‌گیری دولت و سازمان‌های دولتی در خصوص حمایت، مداخله، تنبیه و یا تشویق و هدایت شرکت‌ها می شود.
  • رتبه بندی باعث بهبود ارشاد و هدایت عملکرد مدیران ارشد شرکت و واحدهای مختلف آن مبتنی بر ارزیابی‌ها می شود.

شرکت امیران ثبت در انجام اموری مانند اخذ گرید، اخذ گرید پیمانکاری در رشته های مختلف مفتخر است و با بکارگیری افراد مجرب و وکلای پایه یک فعالیت فوق را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد و شما می توانید برای خرید گرید ۵ ابنیه به شرکت امیران ثبت اطمینان کنید و تمام کارای خود را به این موسسه بسپارید.

موسسه حقوقی امیران آماده ارائه کلیه امور در خصوص ثبت شرکت ، ثبت برند ، رتبه بندی (پیمانکاری ، انفورماتیک ، مشاور) ، دریافت کد اقتصادی و کلیه امور اداری مالیاتی می باشد. با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید