فروش رتبه (گرید) راه

فروش رتبه (گرید) راه

آیا به دنبال خرید شرکت گرید دار راه هستید؟شرکت های مشاور و پیمانکاری که قصد خرید و یا فروش رتبه (گرید) راه را دارند می توانند با تماس با موسسه حقوقی امیران از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوند همچنین رتبه دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت و کمترین دردسر خرید و فروش کنند .

فروش رتبه (گرید) راه : رشته راه

ترافیک، مکانیک، معدن، زمین شناسی ، عمران، پل ، ساختمان های بتنی، سازه ، کارهای عمومی ساختمان، سازه های دریایی، تونل، نقشه برداری، فتوگرامتری، هیدروگرافی، نگهداری راه و ابنیه، مدیریت پروژه، خط و ابنیه، خط و سازه های ریلی، مهندسی راه یا راهسازی، راه آهن، حمل و نقل.
متخصصانی که در یکی از رشته های راه و ترابری زیر فعالیت دارند، مشاور نامیده می شوند که باید جهت اخذ رتبه مشاور در رشته مورد نظر اقدام کنند.

۵ تخصص راه و ترابری به ترتیب عبارتند از:

تخصص راه سازی
تخصص راه آهن
تخصص فرودگاه‌ها
تخصص بندر سازی و سازه‌های دریایی
تخصص ترافیک و حمل و نقل
انواع رتبه بندی شرکت ها  : سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق، شرکت ها را به دو گروه مشاور و پیمانکار تقسیم نموده. برای شرکتهای پیمانکاری رتبه ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ را تعریف می نماید. که ۵ پایین ترین رتبه و یک بالاترین رتبه است. و برای شرکتهای مشاور رتبه ۱، ۲، و ۳ را تعریف کرده که ۳ پایین ترین رتبه و ۱ بالاترین رتبه است. فروش رتبه (گرید) راه

 

مراحل اخذ رتبه پیمانکاری راه

۱- دریافت پوشه مخصوص تشخیص صلاحیت از انجمن های صنفی پیمانکاران

۲- تحویل درخواست رتبه مورد تقاضا, مخاطب این نامه که در سربرگ شرکت می باشد باید معاونت فنی عمرانی استانداری محل ثبت شرکت باشد. (چنانچه یک شرکت در تهران ثبت شده است نمی تواند در سمنان یا هر شهر دیگری درخواست تشخیص صلاحیت کند. هر شرکت در همان شهری که ثبت شده است می تواند در خصوص تشخیص صلاحیت خود اقدام کند.)

۳- ارائه مدارک شرکت شامل روزنامه تاسیس شرکت, اساسنامه, تقاضانامه و شرکت نامه یا اظهارنامه ثبت شرکت

۴- ارائه مدارک شناسایی تمام سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت شامل کپی از شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت.

۵- ارائه اسناد محل شرکت شامل اجاره نامه یا کپی سند مالکیت

۶- ارائه کد اقتصادی شرکت

۷- ارائه مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس با ۳ سال سابقه بیمه و یک نفر مهندس بدون سابقه که میزان سابقه مهندسین شرکت هرچه بالاتر باشد امتیاز مهندسی شرکت افزایش یافته و در موقعی که شرکت جهت تشخیص صلاحیت پایه ۴و یا بالاتر اقدام میکند نیاز کمتری نسبت به تامین امتیاز پرسنلی یا هیئت مدیره شرکت می باشد.

در صورتی که درخواست جهت اخذ رتبه ۴ و ۳ و ۲ و ۱ انجام می شود در کنار ۷ مورد فوق ۲ مورد دیگر نیز می بایست قرار گیرد که شامل:

۱- ارائه کپی قراردادها و مفاصاحساب آنها

۲- ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت (رونوشت برابر اصل)

پس از تکمیل مدارک فوق و ارائه آن به معاونت مربوطه حدود ۴۵ روز زمان لازم است تا مراحل بررسی و کارشناسی و صدور صلاحیت به پایان برسد.

 

شرایط عمومی پیمانکاران جهت فروش رتبه ( گرید ) راه

  • مدرک تحصیلی دو سوم از اعضای شرکت لیسانس باشد.
  • مجموع کل بیمه دو نفر از اعضای شرکت شش سال باشد ؛ در صورتی که فقط یکی از اعضا دارای بیمه در زمینه کشاورزی باشد باید این فرد حداقل هفت سال سابقه بیمه مرتبط با رشته کشاورزی را دارا باشد ؛ در این صورت نیازی به ارائه بیمه برای دیگر مهندسان شرکت نیست .

 

موسسه حقوقی امیران آماده خدمت رسانی در زمینه ثبت برند در کرج ، ثبت شرکت در کرج ، خرید و فروش گرید پیمانکاری ، خرید شرکت رتبه دار، فروش شرکت گرید دار ، فروش رتبه راه، فروش رتبه برق، فروش رتبه ابنیه، فروش رتبه تاسیسات ، و … به همه شما هم میهنان عزیز در سراسر ایران عزیزمان است .

 

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید