فروش گرید برق

فروش گرید برق

خرید و فروش گرید برق که از زیر مجموعه های گرید نیرو است برای پیمانکارانی مناسب است که در زمینه های تولید و انتقال نیرو به تاسیسات و تجهیزات برقی ، پست های توزیع برق و … فعالیت می کنند . شرکت حقوقی امیران می تواند به خریداران و فروشندگان در زمینه خرید و فروش گرید برق کمک نماید .

اهمیت فروش گرید برق

یکی از انواع رتبه هایی که شرکت های پیمانکاری می توانند در یافت نمایند اخذ رتبه برق می باشد . دریافت رتبه برای شرکت ها از سوی سازمان رتبه بندی باعث رشد و ایجاد فرصت های همکاری با سازما ن و ارگان های دولتی می شود . رتبه بندی برق از ۱ و۲و۳و۴و ۵ می باشد که بر اساس توانایی ها ، سرمایه و نیروی انسانی  شرکت ها به آنها تعلق می گیرد و سطح شرکت ها براساس اخذ رتبه برق مشخص می شود .

فروش گرید برق شامل ۱۳ گرایش با عناوین زیر است : توسعه و بهینه سازی شبکه – احداث ساختمان پستها – سرویس و تعمیرات پستها – سرویس و تعمیرات خطوط – بهینه ساری شبکه بروش خط گرم – عیب یابی بروش ترموگرافی – بهره برداری از روشنایی معابر- حفاظت  تعمیرات ساختمانی پستها و خطوط – نصب و اصلاح انشعابات – تست لوازم اندازگیری – وصول مطالبات –  قرائت و توزیع قبوض .

شاید شما این قابلیت را در خود می بینید که توانایی و پتانسیل لازم جهت اخذ رتبه برق را دارید ، برای این کار کافیست با کمی جستجو در بین موسسات اخذ رتبه اطلاعات خوبی راجبه نحوه اقدام برای اخذ رتبه برق را بدست آورید . فراهم کردن مدارک قدم اول می باشد که شما به مدارک اولیه زیر احتیاج دارید :

مدارک لازم جهت اخذ گرید ۵ برق

 

  1. کپی برابر اصل آگهی تاسیس و روزنامه ی هیئت مدیره و تغییرات ( کلیه ی آگهی های روزنامه)
  2. کپی برابر اصل اظهارنامه ی ثبت شرکت و تقاضا نامه ی ثبت شرکت
  3. کپی برابر اصل کلیه ی صفحات اساسنامه
  4. کپی برابر اصل صورت جلسه ی سهامداران
  5. کپی برابر اصل صفحه ی اول شناسنامه و صفحه ی توضیحات ، پشت و روی کارت ملی
  6. کپی برابر اصل کارت پایان خدمت همه ی افراد امتیازآور و مدیرعامل و سهامداران
  7. کپی برابر اصل مدارک تحصیلی کلیه ی افراد امتیاز آور و مدیر عامل
  8. ارائه ی گواهی کار از شرکت های قبلی افراد امتیازآور، که در آن تاریخ شروع  و پایان همراه با ذکر جمله ی مثلا کارشناس تاسیسات برقی یا مکانیکی و …  ذکر شده باشد .

یا در غیر این صورت می اونید به موسسه حقوقی امیران که خدمات فروش گرید برق و خرید گرید برق را به صورت تخصصی انجام می دهد مراجعه نمایید

اخذ گرید ۱,۲,۳,۴,۵ برق :مدارک لازم

۱- کپی برابر اصل شده ی مدارک ثبتی شرکت ها که  شامل :

الف )  مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل : اساسنامه ، اظهارنامه ، روز نامه رسمی ، تاسیس و تغییرات ، کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها

ب ) مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل : اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکت نامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات ، کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها

۲-  کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت که شامل :

الف ) نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برای وی پرداخت نموده اند .

ب ) گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکتهایی که در گواهی بیمه اعلام شدند .

۳-  تصاویر آخرین صورت وضعیت تایید شده و یا اصل تاییدیه کارکرد توسط دستگاه های اجرایی  برای کارهای نیمه تمام و مفاصا حساب بیمه برای کارهای تمام شده .

۴-  کپی آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام .

۵-  تصاویر کلیه موافقتنامه ها .

۶-  تهیه ی سربرگ شرکت در سه نسخه .

۷-  دو سوم اعضای هیات مدیره به همراه مدیر عامل می بایست دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس باشند .

۸- اظهار نامه مالیاتی شرکت مربوط به آخرین سال مالی قبل از تشکیل پرونده که به تایید و مهر سر ممیز مالیاتی مربوط رسیده باشد .

 

مدارک لازم برای خرید و فروش گرید برق نیز مطابق مدارک بالا است ، با این تفاوت که در خرید و فروش گرید برق باید کلیه قرار دادها و صورت جلسه و موافقت نامه ها تهیه شود .

خرید و فروش گریدهایی که در موسسه حقوقی امیران انجام می گیرد به شرح زیر است :

خرید و فروش گرید پیمانکاری

خرید و فروش گرید ۵ پیمانکاری

خرید و فروش گرید برق

خرید و فروش گرید راه

خرید و فروش گرید  ساختمان و ابنیه

خرید و فروش گرید کشاورزی

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید