امیران حامی سی و سومین نمایشگاه گردشگری استان البرز

نمایشگاه گردشکری- ثبت شرکت امیران

امیران حامی سی و سومین نمایشگاه گردشگری استان البرز

شرکت ثبت امیران حامی سی و سومین نمایشگاه گردشگری و نماینده استان البرز می باشد که با هدف رونق اقتصادی استان البرز و شهر کرج از طریق جذب گردشگر با حضور پر رنگ خود حمایت مادی و معنوی را از  این نمایشگاه به عمل آورده است.

 

با گسترش ورود گردشگران و توریست ها به منطقه غرب استان تهران با توجه به پتانسیل بالا از نظر فضای سبز اماکن تاریخی و مذهبی، تفریحی و گردشگری امکان پیشرفت و رشد اقتصادی بنگاه های کوچک و بزرگ در استان البرز بالا رفته و موجب بهبود وضعیت اقتصادی استان، بهره وری بالاتر از منابع گردشگری ، بالا رفتن اعتماد به نفس مردم استان البرز، دریافت بودجه بیشتر ، افزایش مکان های تفریحی برای ساکنین استان البرز و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

نمایشگاه گردشکری- ثبت شرکت امیران

نمایشگاه گردشکری- ثبت شرکت امیران

استان البرز سی و یکمین استان ایران است.این استان در البرز مرکزی جای گرفته است و دلیل نامگذاری استان البرز به همین علت بوده است. استان البرز از شمال با استان مازندران از غرب با استان قزوین از شرق با استان تهران و از جنوب با استان مرکزی همجوار است.استان البرز در سال ۱۳۸۹ طبق مصوبه مجلس شکل گرفت.

شرکت ثبتی و حقوقی امیران با بینش و درک ثمرات این حرکت مثبت حمایت خود را از این نمایشگاه نشان داده و سعی در پشتیبانی و برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه و به خصوص غرفه استان البرز داشته است.

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید