خرید فروش رتبه ساختمانی | قیمت خرید رتبه ساختمانی | خرید و فروش رتبه ساختمانی در تهران

خرید فروش رتبه ساختمانی یکی از کارهایی است که شرکت حقوقی و ثبت امیران در حال انجام آن هست ولی چرا خرید و فروش رتبه ساختمانی در چند ساله اخیر داغ شده است. با ما همراه باشید تا به بررسی این مورد بپردازیم.

یکی از ملاک ها و معیار هایی که شایستگی یک شرکت پیمانکاری را در برابر گرفتن مناقصه ها و پروژه های بزرگ نشان می دهد و آن را از سایر رقبا متمایز می کند رتبه بندی هایی است که بر اساس یک سری استاندارد ها مشخص شده است.

رتبه بندی بر اساس برنامه ریزی ها و راهبرد های نهاد ریاست جمهوری و زیر نظر آن ها صادر می گردد.

در صورتی که شرکت خود را تازه تاسیس کرده اید و نیازمند این هستید رتبه بگیرید و اصطلاحا اخذ رتبه را داشته باشید باید یک سری مراحل را طی کنید علاوه بر این موضوع تعدادی از شرکت ها هستند که ممکن است که رتبه خود را داشته باشند اما به دنبال ارتقا رتبه باشند که در چنین حالتی باز هم باید این مراحل را طی کنند.

اگر هم نمی توانید و یا به هر دلیلی نمی توانید این مراحل را طی کنید، می توانید از خرید و فروش رتبه ساختمانی استفاده کنید.

رتبه یا گرید چیست؟

رتبه یک معیار می باشد که از طرف معاونت فنی و عمرانی استانداری تعیین می شود و بر اساس این که چه فعالیت هایی صورت گرفته است و چه کیفیتی داشته رتبه از یک متغیر بوده تا پنج، که رتبه یک بالاترین ارزش را دارد و رتبه پنج کمترین ارزش را دارد. این رتبه یا گرید کاملا بر اساس فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلفی که وجود دارد به شرکت اعطا می شود.

اگر شرایط گرفتن رتبه یا گرید را ندارید، می توانید از شرکت هایی استفاده کنید که این رتبه های را می فروشند و خرید و فروش رتبه را دارند.

رتبه بندی کردن پیمانکاران چگونه انجام می شود؟

رتبه بندی کردن پیمانکاران به این دلیل است که پیمانکارانی که قصد دارند در پروژه هایی شرکت کننده که بخشی و یا همه ی بودجه آن را دولت تعیین می کند و تامین می کند. برای این که در این پروژه ها شرکت داشته باشید باید به عنوان یک پیمانکار دارای رتبه باشید.

از مهم ترین کارهایی که هر شرکتی بعد از ثبت شرکت می تواند انجام دهد رتبه بندی شرکت می باشد تا به وسیله ی آن اندازه سطح کیفی و کمی شرکت در مقابل سایر شرکت ها معلوم شود. این عمل باعث می گردد که هر فرد، شرکت و یا سازمان که بخواهد قرارداد های پیمانی ببندند، تمایل دارد با شرکت هایی قرارداد ببندد که تمامی این شاخص های کیفی را داشته باشد.

برای رتبه بندی شرکت ها را به دو دسته تقسیم می کنند:

  • شرکت های پیمانکار 
  • شرکت های مشاوری 

وقتی رتبه بندی انجام شود با گذشت زمان و منقضی شدن تنها دو مرتبه شما می توانید این رتبه بندی را تمدید نمایید و بعد از این مجددا شما باید مورد ارزیابی قرار بگیرید تا رتبه ای که دارید دوباره به شما اعطا شود همچنین در صورتی که شرکت شما به درستی و خوبی کار کرده باشد، می توانید رتبه خود را ارتقا دهید که این مورد هم نیازمند این است که یک سری مدارک را تحویل دهید و با گذراندن یک سری مراحل شما می توانید رتبه خود را ارتقا دهید.

خرید و فروش رتبه

همان طور که پیش تر و در مقاله های قبلی مان توضیح دادیم، برای این که یک شرکت پیمانی بتواند به خوبی فعالیت داشته باشد و بتواند پروژه های خوبی را بگیرد لازم است که پس از ثبت شرکت به دنبال اخد رتبه و گرید باشد که برای این مورد هم لازم است که این شرکت به اندازه کافی شرایط را داشته باشد و از طرفی هم از نظر تولید محصول و ارائه خدمات با کیفیت لازم را داشته باشند. که قاعدتا همه ی این موارد نیازمند این هست که وقت و تلاش هایی انجام شود.

خرید فروش رتبه ساختمانی

گاهی تنها گرفتن پایین ترین گرید برای گرفتن پروژه مد نظر شما کافی نمی باشد و لازم است که گرید بالاتری را بگیرید که این موضوع نیز خود مستلزم داشتن بودجه و زمان بیشتری می باشد.

در این موارد لازم می گردد که شما از خرید و فروش رتبه استفاده کنید؛ شما صرف زمانی بسیار کم و هزینه ای پایین تر می توانید این کار را انجام دهید و رتبه خود را بخرید. شرکت هایی هستند که کار آن ها خرید و فروش رتبه می باشد.

شرکت ثبت امیران از جمله شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و می تواند خرید و فروش رتبه را برای شما انجام دهد.

خرید و فروش رتبه چه انواعی دارد؟

خرید و فروش رتبه زمینه های گوناگونی دارد و فعالیت هایی چون پیمانکاری، انفورماتیک، مشاوره ای و شرکت های EPC  را در بر می گیرد که شرکت های انبوه سازی را هم شامل می گردد.

خرید و فروش رتبه ساختمانی

خرید و فروش رتبه ساختمانی یکی از بخش هایی است که مرتبط به خرید و فروش رتبه شرکت های پیمانکاری می شود، به طور کلی شرکت های پیمانکاری شرکت هایی چون تاسیسات و تجهیزات ، ارتباطات، صنعت و نفت، گاز و مرمت و بازسازی آثار باستانی و … می باشند.

لازم به ذکر است که بیشتر شرکت های پیمانکاری فعالیتی که دارند در زمینه حوزه عمرانی است که گرید یک، دو، سه، چهار، پنج است و بیشترین ارزش مربوط به گرید یک می باشد.

برای خرید و فروش رتبه ساختمانی چه مدارکی لازم است؟

۱- کپی مدارک ثبتی شرکت

۲- نسخه ی آخرین صورت جلسه ی تغییرات (در صورت داشتن تغییرات)

۳- نسخه ی تغییرات شرکت و روزنامه های رسمی

۴- کد اقتصاد

۵- عکس از تمامی اشخاص حقیقی

۶- نمونه ای از امضا تمام اشخاص

۷- نسخه ی اجاره نامه ی مکان شرکت که حتما باید با نام اعضای شرکت باشد

۸- کپی از مدارک شناسایی اشخاص حقیقی

۹- ارائه ی درخواست رتبه ی مورد نظر در سربرگ

۱۰- کپی مدارک تحصیلی اعضای شرکت

لازم به ذکر است که بگوییم هر چه میزان تحصیلات و سابقه بیمه ی افرادی که کار می کنند بیشتر باشد سبب می گرد که رتبه ی بهتری را دریافت کنید.

قیمت خرید و فروش رتبه ی ساختمانی

بعد از این که در خصوص خرید و فروش رتبه ساختمانی مطالبی را قرار دادیم، لازم به ذکر است که در مورد این که رتبه ی ساختمانی چه قیمتی می تواند داشته باشد هم توضیحاتی را بدهیم. رتبه ساختمانی و به طور کلی هر رتبه ای را نمی توان قیمتی واحدی برای آن در نظر بگیریم. زیرا که رتبه ی ساختمانی و سایر رتبه ها بر حسب این که فعالیت شرکت و میزان تخحصص آن ها و پروژه های گرفته شده و نیروی صرف شده می تواند متغیر باشد و خود رتبه هم می تواند متفاوت باشد.

شما برای این که بتوانید اطلاعاتی دقیق داشته باشید می توانید با شرکت ثبت امیران تماس بگیرید که در این زمینه دارای چندین سال سابقه می باشند و می توانید متوجه شوید که هر نوع رتبه ساختمانی می تواند چه قیمتی داشته باشد.

مزایای خرید و فروش رتبه ساختمانی

۱- بهره بردن از سابقه شرکت هایی که به ویژه دارای شهرت و فعالیت های گذشته هستند.

۲- صرف زمانی بسیار کمتر برای شرکت در مزایده ها و مناقصه ها

۳- در مدت زمانی کم می توانید کدهای اقتصادی، گواهی مالیات ارزش افزوده، و سایر مواردی که برای ثبت شرکت لازم است را تهیه فرمایید.

۴- برخوردار شدن از حساب فعال بانکی و دسته چک

۵- عدم نیاز به دریافت گواهی عدم سو پیشینه.

برچسب: خرید و فروش رتبه ی ساختمانی، قیمت رتبه ساختمانی، خرید رتبه ساختمانی، مزایای رتبه ساختمانی 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید