مهندس امتیاز اور

تامین مهندس امتیاز اور

تامین مهندس امتیاز اور

از تمامی مهندسین امتیاز اور و بازنشستگان محترم رشته های عمران- نقشه برداری-شهرسازی- مکانیک- زمین شناسی- برق- معدن- کشاورزی- شیمی و نفت و گاز و … جهت تامین مهندس امتیاز اور برای رتبه بندی شرکتهای پیمانکار و مشاور دعوت به همکاری میشود. به علاوه دارا بودن حداقل ۳ سال بیمه برای مهندسین الزامی است.

تامین مهندس امتیاز اور با بیش از ۱۵ سال سابقه در این زمینه رتبه بندی شمارا در کمترین زمان و با بهترین مهندسین با وجود کارشناسانی مجرب در این مجموعه انجام میدهند.

جهت استفاده از مدرک خود و یا دریافت مدرک مهندسی جهت اخذ رتبه با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰

۰۲۶۳۲۷۵۲۳۵۳

تامین مهندس امتیاز اور جهت رتبه بندی شرکت ها موضوع مهمی است که همواره مورد بحث قرار میگیرد؛ همانطور که میدانید شرکتهایی که قصد اخذ رتبه پیمانکاری رتبه مشاور را دارند باید دارای نیروهای امتیاز آور باشند. هدف از نیروی امتیاز آورمهندسینی میباشند که دارای مدرک دانشگاهی در رشته مورد تقاضا بوده و قبلا دارای سوابق کاری در همان حوزه باشند.

مهندس امتیاز اور

منظور از سوابق مهندس امتیاز اور چیست؟

منظور ما از سوابق کاری مهندس امتیاز آور همان “فعالیت در یک شرکت دارای رتبه مرتبط” می باشد طوری که هم نقش اساسی در انجام پروژه ها داشته و همچنین از طرف شرکت دارای بیمه تامین اجتماعی باشد. در نهایت هر شرکتی که قصد اخذ گرید را دارد باید در هیئت مدیره خود دارای مهندس یا مهندسینی باشد که دارای سابقه بیمه از شرکت های دارای رتبه باشند.

در این صورت تنها راه ارائه یک مهندس است. یعنی برای ارائه یک مهندس رتبه بندی، این شرکت ها تخصص مهندسین رتبه بندی را که در سایر شرکت های رتبه بندی در هیئت مدیره خود خدمت می کنند، می گیرند. برای این منظور این مهندسین باید عضو هیئت مدیره شرکت بوده و از تجربیات آنها به عنوان کارشناس در شرکت استفاده شود.

نکته:

توجه: در خصوص تامین مهندسان برای رتبه بندی پیمانکاران و مشاوران، از مذاکره و همکاری با اشخاص یا اشخاص غیرقابل اعتماد و ناشناس خودداری نمایید زیرا مشکلات مالی و حقوقی زیادی برای خود ایجاد خواهید کرد. برای اطلاع از نحوه ارائه رتبه بندی به مهندسان هم برای پیمانکاران و مشاوران و هم برای مهندسانی که قصد همکاری دارند، لازم است برای هر دو گروه توضیح دهیم:
در صورت تمایل به استخدام گواهی رتبه در هر رشته و تخصصی با شماره های موسسه حقوقی عامران تماس بگیرید.

خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران

ارائه مهندس امتیاز اور جهت رتبه بندی شرکت

•برای گرفتن موقعیت پیمانکاری در خط کار. دو مهندس واجد شرایط با ۷ سال سابقه بیمه که ۳۶ ماه گذشته را در ۴ سال گذشته دریافت کرده اند باید در هیئت مدیره شرکت متقاضی حضور داشته باشند.
•در صورتی که شرکت متقاضی بخواهد رتبه پیمانکاری در دو صنعت کسب کند، باید دو مهندس رتبه بندی با دو صنعت متفاوت (الزامی) با حداقل ۳ سال سابقه بیمه وجود داشته باشد.
•اکنون مشکل این است که برای شرکت های نوپا و شرکت هایی که نیاز به ارزیابی دارند، تامین مهندسان کار سختی است و گاهی ممکن است اعضای هیات مدیره ۷ سال یا دو سال بیمه نداشته باشند. افراد بیمه شده به مدت ۳ سال. پس چه باید کرد؟

نکته

  1. سابقه بیمه ۳ تا ۷ سال یا بیشتر الزامی است
    رشته تحصیلی : کلیه رشته ها ( عمران، آب، راه، تاسیسات، نفت و گاز، برق، مکانیک و …)
  2. مدرک : مدرک فوق لیسانس و دکترا (یکی از عوامل موثر بر هزینه)
  3. سابقه بیمه در شرکت های دارای رتبه : طبق قوانین در صورت رد شدن سابقه بیمه در شرکت های دارای رتبه بندی امتیازی کسب نمی کنند.

تامین مهندس امتیاز اور برای پیمانکاران و شرکت های مشاور

شرکت ها را می توان به دو دسته کلی شرکت های بیمه و مشاوران تقسیم کرد. شرکتهای پیمانکاری به شرکت هایی اطلاق می شود که با انعقاد قرارداد بین اشخاص حقوقی یا حقیقی در امور زیر فعالیت می کنند: ساخت و تامین، نصب و اجرا، حمل و نقل، اجرا و راه اندازی.
شرکت های مشاوره به شرکت هایی نیز گفته می شود که به عنوان رابط بین پیمانکاران و شرکت های کارفرما عمل می کنند. فعالیت شرکتهای مشاور شامل حوزه های پشتیبانی، نظارت اجرا، نظارت بر طراحی، نظارت بر نصب و … می باشد.
زمینه های شرکت های تامین شامل: راه و ترابری، ساختمان، تاسیسات و تجهیزات، مدیریت آب، کشاورزی، مرمت آثار باستانی، نقشه برداری زمین و استخراج نفت و گاز می باشد.
شرکت های مشاور عبارتند از: ریاست مهندسی آب، ریاست کشاورزی، اداره پست، ریاست نیرو، ساختمان و شهرسازی، اداره معادن، ریاست ارتباطات، ریاست صنعت، اداره نفت و گاز، اداره راه و ترابری. و گروه تخصصی مشترک خوب

شرایط اعطای امتیاز به شرکت های پیمانکاری با مهندس امتیاز اور

اخذ ارزیابی کارآفرینی را می توان نقطه شروع جذب سرمایه و پروژه به شرکت های پیمانکاری دانست. بنابراین اگر به زودی به عنوان یک کارآفرین مشغول به کار خواهید شد. فرآیند ارزیابی پیمانکار را جدی بگیرید. آژانس های کارآفرینی به شما (ساجات) رتبه ای بین ۱ تا ۵ را به عنوان یک کارآفرین اختصاص می دهند. البته اگر بتوانید ثابت کنید که از امکانات و نیروهای فنی لازم استفاده می کنید. امکانات و مهارت های فنی بیشتر منجر به رتبه بهتر می شود، اما اگر فقط حداقل معیارهای مراجع مربوطه را داشته باشید. سپس به شما کمترین رتبه ممکن، یعنی. رتبه ۵ کارآفرین
هر چه تعداد کارگران فنی و با تجربه در شرکت پیمانکاری شما بیشتر باشد. شانس بیشتری برای کسب رتبه بهتر خواهید داشت. کسب رتبه خوب همچنین کیفیت بالای گروه شما را نشان می دهد، به این معنی که اعتماد سرمایه گذاران به شما در پروژه های خود آسان تر خواهد بود. بنابراین، رعایت الزامات ارزیاب های پیمانکار برای کسب بهترین رتبه پیمانکار ضروری است.

جذب مهندس امتیاز اور

•تضمین شرایط محیط کار: پیمانکار باید شرایط بهداشتی و محیط کاری مناسب و مطلوبی را برای پرسنل خود فراهم کند و درخواست ها یا برنامه هایی را که کارفرما در این موارد درخواست کرده است، اجرا کند.
•تهیه تجهیزات کارگاه: پیمانکار باید کلیه امکانات، تجهیزات و محوطه های کارگاه را بر اساس شرایط مندرج در قرارداد برای انجام کار فراهم کند.
•تهیه تجهیزات حفاظتی: پیمانکار باید کلیه امکانات و تجهیزات از قبیل نرده، روشنایی، نگهبانی و حفاظت از مصالح ساختمانی و ماشین آلات ساختمانی را فراهم کند.
•پیمانکار و شرایط پس از قرارداد کار: پیمانکار باید کلیه امکانات را برای آموزش، طراحی، تهیه، ساخت، نصب و غیره فراهم کند.
•شرایط کارفرما و پس از قرارداد: کارفرما نیز باید طبق ضوابط و مقررات مندرج در سامانه اینترنتی ساجات مربوط به اداره ثبت شرکت جهت تأمین مشاغل، مجوزهای لازم برای حفر چاه عمیق و نیمه عمیق را اخذ نماید. برای به دست آوردن اقلام خانگی و سایر ملزومات. آب، برق، گاز و شبکه های آنها با استفاده از وسایل مناسب.
•خدمات بیمه ای: یکی از وظایف مهم پیمانکار، بیمه کارهای شخصی، بیمه ساختمانی، بیمه هزینه حوادث یا بیمه اضطراری است که باید در اسرع وقت برقرار شود.

نکات مهمی که باید به یک مهندس داده شود

برای آن فرد باید بیمه تامین اجتماعی در ۴ سال گذشته صادر شده باشد. این شرایط مثل اینکه در این ۴ سال حداقل ۳ سال سابقه بیمه داشته باشد.
کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای مهندسان آقا الزامی است و یکی از مهم ترین مدارکی است که یک فرد باید داشته باشد.
کار قبلی یک فرد باید با مدرک تحصیلی او مطابقت داشته باشد تا امتیاز در این زمینه محاسبه شود.
داشتن گواهی اشتغال به کار برای سازمانی که فرد در آن کار کرده است نیز برای سازمان برای تعیین ارزشیابی بسیار مهم است.
یکی از شروط اصلی استخدام افراد این است که هیچ یک از مهندسان استخدامی کارمند دولتی نباشند. اگر چنین جایگاهی نداشته باشد نمی توان به این فرد جایگاهی داد.
پرسنل مورد استفاده شرکت نباید مدیران عامل شرکت های خصوصی یا دولتی باشند.

به خوبی شناخته شده است که سه اصل اصلی برای طبقه بندی شرکت های مشاوره و پیمانکاری وجود دارد که یکی از این سه اصل اصلی، اطمینان از داشتن مهندس با دانش خوب در زمینه کاری مورد نظر و همچنین توانایی انجام مشاوره است. کار کردن یک پیمانکار وجود دارد
اما فرآیند تامین مهندسی خود به ۴ روش انجام می شود و شرکت برای تامین نیروی انسانی لازم نیاز به رعایت این ۴ اصل دارد.

این ۴ اصل عبارتند از:

  • تامین مهندسین بدون رتبه
  • اخذ مهندس رتبه دار
  • استخدام مهندس با ۳ سال سابقه کار
  • مهندس با ۷ سال سابقه کار

دلایل گرفتن مهندس

برای انعقاد قرارداد با سایر شرکت ها، سازمان های دولتی، معاملات یا مناقصات، هر شرکت باید وضعیت عمومی شرکت خود را برای سایر رقبا افشا کند. بنابراین با کسب ارزیابی می تواند به این هدف دست یابد.
رتبه ۵ تا ۱ در شرکت های پیمانکاری و رتبه ۳ تا  ۱ در شرکت های مشاوره. رتبه ۱ بالاترین رتبه شرکت و رتبه ۵ یا ۳ پایین ترین رتبه شرکت است. بنابراین، هر شرکتی برای کسب رتبه ۱ و رتبه بندی تلاش می کند.
در این مقاله هر یک از موارد زیر به ترتیب توضیح داده می شود.
وضعیت رتبه بندی در شرکت های مشاوره و پیمانکاران.
چرا شرکت ها باید طبقه بندی شوند؟
شرایط و مدارک لازم جهت اخذ رتبه در شرکت های مشاور.
شرایط و مدارک لازم جهت اخذ دسته بندی در شرکت های پیمانکاری.
ارائه مهندسان امتیازدهی به پیمانکاران و شرکت های مشاور.
هزینه امتیاز دهی مهندس در شرکت های پیمانکاری و مشاور.

الف) رتبه بندی پیمانکاران جهت اخذ مدرک از ۱ تا ۴

•ارائه اصل کپی سند ثبتی شرکت طرف قرارداد.
•ایجاد اصل مدارک جهت ثبت شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار خصوصی شامل: اساسنامه، اعلامیه، اساسنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و سال تاسیس شرکت طبق آخرین تغییرات. . در سالهای آخر شرکت
•ارائه کپی اصل سند ثبت شرکت با مسئولیت محدود شامل: تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه، آگهی ثبت شرکت در برگه رسمی، سال تاسیس شرکت طبق آخرین تغییرات شرکت. در آخرین سال ها
•ارائه کپی مدارک شناسایی کلیه سهامداران و کارکنان پیمانکار.
•ارائه کپی مدارک مهندسی پیمانکار.
•تهیه و ارائه سه نسخه سربرگ پیمانکار.

ب) ارزیابی کارآفرینان برای کسب رتبه ۵٫

•ارائه کپی اصل مدارک ثبت شرکت پیمانکار.
•اصل مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود شامل: اساسنامه، اظهارنامه، اطلاعیه ثبت شرکت در برگه های رسمی، سال تاسیس شرکت مطابق با آخرین تغییرات شرکت. سال گذشته
•تسلیم اصل سند تاسیس شرکت با مسئولیت محدود که شامل: سند تاسیس، تقاضانامه، اساسنامه، آگهی ثبت شرکت در اوراق رسمی، سال تاسیس شرکت و آخرین ثبت می باشد.

تغییرات شرکت در سال های اخیر

•تنظیم و صدور اسناد مالکیت شرکت یا قرارداد اجاره.
•ارائه کپی مدارک شناسایی به کلیه سهامداران و کارکنان شرکت پیمانکار.
•کپی اصل مدارک طرفین قرارداد شرکت طرف قرارداد.

 

این قانون به وضوح شرایط شرایط افراد امتیاز آور شرکتهای پیمانکاری امتیاز را مشخص کرده است که مهمترین آنها در زیر ذکر شده است:

  1. مطابق بند د ماده ۱۲ شرایط صلاحیت پیمانکار، مدیر عامل و حداقل دو سوم اعضای هیأت مدیره باید دارای مدرک تحصیلی حداقل باشند. رشته تحصیلی این افراد باید با موضوع فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد.
  2. مدير عامل و اعضاي هيئت مديره (با حداقل مدرك كارشناسي) بر اساس تجربه مستمر به عنوان مديرعامل و اعضاي هيئت مديره در شركتهاي پيمانكاري در سال گذشته ۱۵ امتياز مي گيرند. اگر این افراد در ۱۵ سال گذشته مدیر عامل یا هیئت مدیره شرکت فعلی بوده اند. نمرات آنها در تمام دروس عملی محاسبه می شود، اما اگر در شرکتی غیر از شرکت فعلی کار می کردند. فقط یک منطقه امتیازات آنها را می شمارد.
  3. اعضای شرکت های امتیازآور باید حداقل شش سال سابقه بیمه داشته باشند. اما اگر یکی از اعضای امتیازدهی شده دارای سابقه بیمه باشد. تجربه او باید حداقل هفت سال باشد. لازم به ذکر است در صورتی که چندین عضو حداقل شش سال سابقه بیمه داشته باشند. یک شرکت را می توان در دو حوزه مختلف طبقه بندی کرد، اما اگر شرکت دارای فردی با حداقل هفت سال سابقه باشد. یک شرکت فقط در یک زمینه می تواند برای موقعیت درخواست کند.
  4. شرکت‌های پیمانکاری قدیمی (شرکت‌هایی با نام‌های قدیمی در سیستم) مشمول قانون الزام حداقل دو سوم اعضای امتیازآور شرکت به داشتن مدرک لیسانس نیستند. البته مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از سال ۲۰۰۱ تغییری نکرده اند. اما اگر فرد جدیدی به شرکت ملحق شود؛ حداقل لیسانس.
  5. رئیس شرکت باید کارت پایان خدمت داشته باشد ولی اعضای هیئت مدیره می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند. البته در صورتی که تحصیلات خود را در مهلت قانونی تکمیل کنند.
  6. سابقه خدمت سربازی اعضای دارای کارت پایان خدمت را می توان به سابقه بیمه آنها اضافه کرد. البته اگر شرکتی حق بیمه اجتماعی مربوط به خدمت سربازی آنها را پرداخت کند.
  7. اگر کسانی که امتیاز کسب می کنند عضو چندین باشگاه مختلف باشند، فقط برای افزایش امتیاز با شرکتی که هزینه بیمه آنها را پرداخت می کند، حساب می کنند. اگر چندین شرکت برای یک نفر بیمه پرداخت کنند. مردی به عنوان گلزن برای شرکتی کار می کند که بیشترین هزینه را برای بیمه او می پردازد.
  8. یک امتیاز مربوط به سابقه بیمه افراد بر اساس تعداد کل بیمه های انجام شده برای آنها در ۳۶ ماه گذشته محاسبه می شود. بنابراین پرداخت بدهی قبل از این مدت در محاسبه امتیاز لحاظ نمی شود.
  9. استفاده از بازنشستگان به عنوان مدیرعامل یا هیئت مدیره هیچ مانعی ندارد. اما چون بیمه برای بازنشستگان پرداخت نمی شود; امتیاز آنها بر اساس قراردادی است که با شرکت امضا می کنند. محاسبه شد.
  10. کارمند دولت تحت هیچ شرایطی نمی تواند مدیر عامل، هیئت مدیره یا سهامدار بیش از ۵ درصد شرکت های خصوصی باشد، بلکه حق مشارکت در شرکت های دولتی به عنوان نماینده سهام دولت یا از طریق آن را دارد. انتقال و واگذاری .

اجاره مدرک مهندس امتیاز اور

مدرک تحصیلی که این سمت را دریافت می کند دارای حقوق سالیانه است که در ابتدا به مدت دو سال از کارفرما دریافت می شود و در ازای آن علامت آن شخص به مدت دو سال در شرکت قفل می شود که این مبلغ با توافق فرد و طرف مقابل می باشد. شرکت، اما نرخ به عوامل مهمی مانند سطح، رشته تحصیلی، ارتباط یا توضیح، میزان کار و غیره نیز بستگی دارد.
سطح مدرک: اول از همه باید بدانید که مقاطع تحصیلات عالی مانند دکترا امتیاز بیشتری برای کسب نمره دارند، سپس فوق لیسانس و لیسانس مثلا دکترا ۵ امتیاز، فوق لیسانس ۳ امتیاز و لیسانس ۱ رتبه از امتیازات دریافت کرده است
ارتباط مدرک یا زمینه: شما نمی توانید برای هیچ مدرکی در هر رشته ای درخواست دهید، مدرک اعطا شده توسط شرکت باید مرتبط با رشته مورد نیاز شما یا حداقل مرتبط با رشته مورد نیاز شما باشد و مدارک مرتبط با رشته باید مرتبط باشد. مربوط به شرکت یک نکته برای شرکت وجود دارد و مهمتر از همه، اسناد پیشینه قدرت بیشتری نسبت به اسناد مرتبط دارند.
میزان سابقه بیمه عامل بسیار مهمی است که در کنار ۲ فاکتور دیگر برای کسب بیشترین امتیاز ممکن قرار می گیرد.طبق قوانین جدید موسسه آموزشی در سمت های بالایی مانند مدیرعامل یا رئیس هیئت مدیره مدیران باید حداقل ۶ سال سابقه کار در زمینه بیمه در ۷ سال گذشته داشته باشند و بالعکس در غیر این صورت امتیاز مشارکت نخواهند داشت. در برخی موارد گواهینامه هایی با سابقه بیمه بیشتر از این مقدار اعتبار بیشتری دارند و همچنین باید توجه داشته باشید که برای کل شرکت تعداد امتیاز گواهینامه محدودیتی وجود دارد.
نکات کلیدی در استفاده از آموزش مهندسی
پس از امضای قرارداد استفاده از مدرک مهندسی باید آن را در پنل کاربری شرکت قفل کنید و پس از اتمام قرارداد مدرک را آزاد کنید. مدارک تحصیلی مرتبط و نامرتبط هیچ امتیازی برای شرکت کسب نمی کند. برای اینکه بدانید از چه شرایطی می توانید برای رشته خود استفاده کنید، باید به مقررات پیمانکاران نگاه کنید.
مدارک لیسانس نسبت به کارشناسی ارشد واحدهای کمتری دارند و مدرک کارشناسی ارشد نسبت به دکترا واحدهای کمتری دارند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید مدرک لیسانس بگیرید. هر شرکتی که حداقل ۶۰۰ امتیاز گواهینامه داشته باشد می تواند درخواست دهد. هر چه امتیاز کمتر باشد، کسب امتیاز بیشتر آسان تر است.
مهندسین را برای پست ها علامت گذاری کنید
طرف دیگر فرآیند تامین مهندس برای مهندسین فارغ التحصیل است که در شرکت های فارغ التحصیل کار می کنند و حداقل ۳ سال بیمه شرکت فارغ التحصیل دارند. این مهندسانی که می خواهند مدرک اجاره کنند و با شرکت های متقاضی وضعیت پیمانکاری و مشاور همکاری کنند، دغدغه و نگرانی دارند. از سوی دیگر مؤسسه پارسه مشاور مهندس بود تا این روند و معامله بدون مشکل پیش برود. سوالاتی مانند:
•آیا می توانم از گواهی برای رتبه بندی شرکت های دیگر استفاده کنم؟ یک مهندس نمی تواند به طور همزمان در دو شرکت از علامت استفاده کند.
•بعد از جابجایی و همکاری با شرکت ها چه مدت می توانم مدرک خود را ادامه دهم؟ پس از پایان قرارداد می توانید درخواست انتشار سند یا تمدید قرارداد خود با شرکت را داشته باشید.
•با این نوع همکاری چه مسئولیت هایی خواهم داشت؟ در صورت همکاری با شرکت های معتبر، ضمانت نامه رسمی و محضری به شما داده می شود که هیچ گونه مسئولیتی در قبال امور حقوقی و مالی بر عهده نخواهید داشت.
•اجاره نامه تحصیلات تکمیلی چگونه است؟ این قرارداد به مدت ۲ سال معتبر است و ممکن است پس از آن تمدید یا فسخ شود.
•اگر عنوان من در تهران باشد و شرکت متقاضی در تهران یا بالعکس باشد امکان همکاری وجود دارد؟ بله، فرقی نمی‌کند که کدام ایالت را می‌خواهید، اما توجه داشته باشید که باید قراردادی تنظیم کنید و چند برگه را امضا کنید. این کار را می توان به صورت حضوری یا با پیک یا پست انجام داد.

مدرک مهندسی لیسانس جهت رتبه بندی

در سایت ساجات مدارک ارسالی به این سامانه به دقت بررسی شده و وضعیت تحصیلی و حرفه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای دریافت گواهی صلاحیت، شرکت ها باید مهندس رتبه بندی ارائه دهند. مهندس بدون مدرک به این معنی نیست که این فرد تجربه کار را نداشته باشد، به این معنی است که استفاده از این مهندس شرکت ها و شرکت های دارای رتبه صفر برای ارتقای رتبه خود هستند، مهندسین با سابقه کمتر از ۳ سال از آن استفاده می کنند. تجربه شما
معمولا در این حالت منطقه اداری و برنامه ریزی کشور به شرکت ها امتیاز پایینی می دهد. عموماً این مهندسان قبلاً در شرکت هایی کار می کردند که دارای درجه و طبقه بندی نبودند و به همین دلیل به این افراد مهندسان طبقه بندی نشده می گویند.
تامین مهندس ارزیابی
این شرکت در حال حاضر به دنبال تامین مهندسین رتبه بندی است. مهندسینی که تجربه و فعالیت زیادی در زمینه کاری مورد نظر دارند و به شرکت تحویل می دهند می توانند امتیاز خوبی کسب کنند. این مهندسان معمولا سابقه بیمه دارند. سازمان حاکمیتی در مراکز استان ها معمولا بر جذب این مهندسان تاکید دارد تا بتوانند برای رتبه بندی و کسب رتبه شرکتی روی نمرات خوب حساب کنند.

شرایط دریافت مدرک مهندس امتیاز اور در مشاوران و شرکت های پیمانکاری

در شرکت های مشاوره و ساختمانی، کسب رتبه و ارتقاء به رتبه بالاتر بر اساس صلاحیت های معتبر و مناسب، نمرات کارکنان و هیئت مدیره، استخدام قبلی در شرکت، سوابق بیمه مهندسی و … می باشد.
درجه بندی مقاطع تحصیلی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، کلیه روش ها اعم از مهندسی برق، روش های مسکونی و روش های فنی و مهندسی مانند: شهرسازی، ساختمان، بازرگانی، معدن، تونل سازی، آبیاری، متالورژی اعم از کامپیوتر، کشاورزی و . ،
هزینه مهندسانی که به شرکت ها و پیمانکاران رتبه بندی می کنند.
پس از ثبت شرکت، اولین قدم کسب رتبه است. بنابراین شرکت ها باید حداقل نیمی از اعضای هیئت مدیره خود را دارای مدارک مرتبط و معتبر باشند. ضمناً برای احراز پست باید مدیری با ۷ سال بیمه مرتبط استخدام یا انتخاب کرد و یا دو مهندس با ۳ سال بیمه مربوط را منصوب کرد.
برای کسب رتبه بالاتر، مهندس امتیازدهی مورد نیاز پیمانکاران و مشاوران را تکمیل کنید. بنابراین پیمانکاران و مشاوران سعی در جذب مهندسان و ارائه امتیاز به آنها دارند.
بنابراین افراد دارای مدرک تحصیلی مرتبط با تعریف بیمه می توانند به عنوان مهندس در شرکت هایی که با شرکت های مشاور همکاری می کنند شروع به کار کنند.
بازاریابی، استخدام مهندسی و مستندات مرتبط موضوع داغ در زمینه ارزیابی پیمانکاران و شرکت های مشاوره است. و شرکت ها برای بهبود کیفیت خود نیاز به جذب و ارائه مهندسان امتیازدهی دارند.
هزینه های امتیاز دهی به مهندسان یا فروش و استخدام دوره های مهندسی از طریق قرارداد با شرکت ها و کارفرمایان انجام می شود. و طبق قانون ۸۶ مالیات های مستقیم با کاهش مالیات قرارداد فقط ۱۰ درصد مبلغ را باید در اختیار مهندس قرار داد. در حالی که این کسر مالیات باید از دو طرف قرارداد کسر شود.
قیمت مهندس رتبه بندی در شرکت پیمانکاران و مشاوران
بنابراین باید به حق طرف قرارداد یعنی حق مشاوره مهندس، حق تحقیق، حق تحقیق علمی و حق شرکت در جلسات توجه شود.
اعطای امتیاز به مهندسان با توجه به نوع فعالیت پیمانکار و شرکت مشاور، رتبه شرکت، استان مورد نظر، رتبه مورد نظر در شرکت مشاور یا پیمانکار، امتیاز، گواهی صلاحیت برای این امر، مدارک مهندسی با توجه به شرایط رشته و … شرایط و قیمت های مختلف برای تجهیزات مهندسی طبیعتاً متفاوت خواهد بود.
هزینه مهندس امتیازدهی بر اساس تعرفه های مختلف در سایت ساجات و نظام مهندسی در اداره ثبت شرکت می باشد. بر اساس تعرفه‌های سازمان اداری و برنامه‌ریزی کشور، هر پیمانکار یا شرکت مشاور باید قوانین و مقررات مندرج در این قانون را به میزان رضایت مهندس واگذارنده رعایت کند. بنابراین هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
معدل، پیشرفت تحصیلی، سوابق کاری و تحصیلی با سمت ها و سابقه کار المپیک، تحصیلات، گواهی نامه رسمی، مدارک بیمه مربوط به عنوان و شغل مورد نظر و …. می توانند یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت یک مهندس در شرکت ها باشند.

 

الزامات قیمت گذاری برای شرکت های مشاوره عبارتند از:

  • ثبت شرکت از طریق اداره ثبت شرکت ها باید به صورت رسمی و قانونی انجام شود.
  • ارائه مدارک تحصیلی مرتبط و معتبر.
  • گواهی کار یا مجوز کار.
  • بیش از ۴ سال سابقه بیمه.
  • مدیران شرکتها نباید مقامات دولتی باشند.
  • عدم ممنوعیت و جلوگیری از کار شرکت.
  • قدرت اقتصادی و میزان سرمایه شرکت.
  • تجهیرات و محل شرکت.
  • توانمندی های فنی و علمی شرکت.
  • گزارش مدیریت پروژه های قبلی شرکت.
  • مجموع فعالیت ها و قراردادهای شرکت با سایر نهادهای خصوصی و دولتی.
  • تعداد کارکنان حرفه ای و ارزیابان تامین کننده و شرکت مشاور.

نکات مهم برای مهندسی مکانیک

به عنوان مثال، حقوق یک مهندس را می توان به ۵ گروه مهندسی بر اساس لیسانس، فوق لیسانس، دکترا یا معدل تقسیم کرد.
۱٫ مهندسین دارای مدرک دکترا و ممتاز: بر اساس شرایط و ضوابط امتیازدهی خود حد نصاب ۲۴۰ امتیاز دریافت می کنند.
۲٫ مهندسین دارای مدرک فوق لیسانس و کارشناس: با توجه به شرایط ارزشیابی خود حد نصاب ۲۰۰ امتیاز را کسب کنند.
۳٫ مهندسین دارای مدرک کارشناسی ارشد ۱: با کسب حد نصاب ۱۶۰ امتیاز از نظر نتایج و شرایط.
۴٫ مهندسین دارای مدرک لیسانس: با توجه به سطح امتیاز خود حد نصاب ۱۲۰ امتیاز را کسب کنند.
۵٫ لیسانس مهندسی و سطح ۳: بر اساس معیارهای خود حد نصاب ۸۰ امتیاز را کسب کنید.
در معدل، مهندس با معدل بالای ۱۸ دارای حداقل نمره ۱۵، مهندس با معدل بالای ۱۶ با حداقل نمره ۱۰ و مهندس با معدل بالای ۱۴ با حداقل نمره ۵ در نظر گرفته می شود.
در این میان نقش طرف قرارداد یعنی شرکت ها و کارفرمایان نیز می تواند در قیمت مهندس واگذارنده موثر باشد; مثلاً در نوع قرارداد، امتناع از بیمه، میزان حقوق و دستمزد، رتبه و مسئولیت مهندس، رشته مورد نظر، موضوع فعالیت شرکت، رتبه شرکت، هدف کلی که می توان به جذب و کمک مهندسان به شرکت و … اشاره کرد.

شرکت های مشاور باید دارای ویژگی های زیر باشند:

•کارکنان شرکت مشاور باید تابعیت ایرانی داشته باشند.
•نداشتن سابقه کیفری یا ممنوعیت اشتغال.
•ارائه فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت الزامی است.
•در مورد شرکت های مشاور، کارکنان باید از اعضای هیئت حاکمه مهندسی منطقه مربوطه باشند.
•افرادی که در شرکت های مشاوره کار می کنند نباید برای شرکت های پیمانکاری یا سایر سازمان های دولتی کار کنند.

ارائه مدرک مهندس امتیاز اور جهت رتبه بندی

یکی از مهمترین مسائل برای یک شرکت معتبر، مشارکت در ارزیابی پیشنهاد مهندسی شرکت می باشد. ارائه یک مهندس شرکت باعث می شود که شرکت جایگاه بالاتری کسب کند و در نهایت سود بیشتری از فعالیت های خود کسب کند. مهندسانی که به عنوان مهندس در شرکت های مشاور استخدام می شوند باید قبل از استخدام بیمه داشته باشند زیرا این بیمه باعث افزایش کیفیت شرکت و در نهایت افزایش سود شرکت می شود. معیارهای زیادی پیش روی صنعتگران در انتخاب مهندسان اندازه گیری وجود دارد، اما باید به نکات مهمی در این زمینه توجه داشته باشند.
فردی که به عنوان مهندس شرکت انتخاب می شود باید حداقل ۵ سال سابقه بیمه بر اساس قوانین جدید رشته پیمانکار داشته باشد. ضمناً مهندسان باید در بدو استخدام کارت پایان خدمت یا کارت معافیت سربازی را به شرکت ارائه دهند. نکته مهم بعدی در انتخاب مهندس رتبه بندی این است که فرد انتخاب شده در سازمان دولتی کار نکند. اگر مهندسی دارای شرایط و ویژگی های فوق باشد می تواند به افزایش رتبه شرکت کمک کند.

شرایط دریافت مدرک مهندس امتیاز اور

•به چه مدرک و مدرکی نیاز دارید؟
•آیا رتبه مهندسی برای رتبه داده شده معتبر و مورد تایید سازمان است؟
•حق الزحمه و حق الزحمه مهندس برای رتبه چقدر است و رقم معقول و منصفانه چقدر است؟
•آیا یک مهندس برای ارزیابی نیاز به عضویت در شرکت شما دارد؟ در صورت عضویت باید عضو هیئت مدیره باشد یا کارمند تامین اجتماعی و حقوق ماهیانه؟
۴ سوال بالا همه مواردی هستند که باید از آنها آگاه باشید و از همه مهمتر قبل از هر عروسی باید مطمئن شوید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که مدرک مهندسی در شرکت دیگری قفل نمی شود، بنابراین می توانید به سادگی آن را در شرکت خود قفل کنید و برای عنوان اقدام کنید.

مهندس با بیش از ۳ سال سابقه

این موضوع برای شرکت هایی در نظر گرفته می شود که از نظر عنوان هیچ سمتی ندارند و بخصوص برای مزرعه قراردادی در زمینه ساختمانی از مهندسانی استفاده می شود که حداقل ۳ سال سابقه کار داشته باشند و همچنین در شغل مورد نظر دارای بیمه باشند. مزرعه. بنابراین شرکتی که چنین مهندسانی را استخدام می کند می تواند حداقل ۵ امتیاز و رتبه در زمینه پیمانکاران کسب کند که این امر می تواند باعث پیشرفت سازمان در زمینه کاری مورد نظر شود.
دقت داشته باشید که شرکت های زیادی هستند که با توجه به نیاز هر شرکتی افراد مورد نیاز را تامین می کنند، پس بهتر است فرآیند تامین نیروی کار را به این شرکت ها بسپارید تا عملکرد قابل اندازه گیری کسب و کار شما را ارائه دهند. . و بر اساس آن مهندس مناسب برای کار مورد نیاز را پیدا کنید. شرایطی پیش می‌آید که شرکت‌ها از نظر طبقه‌بندی وضعیت خوبی دارند و بسته به نظر مدیرعامل می‌توانند از مهندسین با سابقه بالا یا کم سابقه و پایین استفاده کنند، همه اینها بستگی به نظر مدیریت سازمان دارد و وجود دارد. همچنین بودجه ای است که شرکت می خواهد برای تامین مهندسی لازم هزینه کند.

مهندس با تجربه

اما به هر حال این تئوری را در نظر داشته باشید که مهندسان با حداقل ۳ سال سابقه کار می توانند نمرات خوبی را برای شرکت های متقاضی به ارمغان بیاورند که می تواند تاثیر زیادی در رتبه و رتبه شغلی شرکت داشته باشد. حالا همه این چیزها بستگی دارد. دیدگاهی که شرکت مربوطه برای خود ایجاد کرده است. برای برخی از حوزه های پیمانکاری انرژی و نیرو معمولاً سالیانه تنها یک یا دو مناقصه بزرگ و پرسود برگزار می شود، بنابراین پیشنهاد می شود شرکت ها این مناقصات را دریافت کنند که می تواند طی چندین سال برای شرکت درآمدزایی کند. ارائه یک مهندس با حداقل ۳ سال سابقه کار را در نظر بگیرید.
اما در برخی از شرکت های مشاور و سایر پیمانکاران، تعداد مناقصات برگزار شده در طول سال بسیار زیاد است، بنابراین برای این شرکت ها به دلیل محدودیت بودجه می توانند از مهندسین با سابقه کار کمتر استفاده کنند. همه چیز به نظر سازمان مدیریت بستگی دارد.

مهندس امتیاز اور با ۷ سال سابقه کار

این افراد می توانند بیشترین امتیاز را به سازمان ها بدهند. اگر می خواهید در یک رشته رتبه ۵ را کسب کنید، می توانید از مهندسین با حداقل ۷ سال سابقه استفاده کنید. معمولاً دادن یک مهندس با ۷ سال سابقه در شرکت های دارای رتبه و غیررتبه بسیار مهم است، زیرا این فرد می تواند در گرفتن رتبه صنعت فردی در سطح ۵ بسیار موثر باشد. با چنین فردی می توانید تامین مهندسی کامل داشته باشید. جوایز و از این جایزه برای بالا بردن رتبه شرکت استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین ارائه مهندسین لازم و مناسب برای شرکت خود، هم اکنون می توانید مستقیماً گوشی خود را بردارید و با کارشناسان و مشاوران شرکت نیک پارس در این زمینه تماس بگیرید تا جزییات را دریافت کرده و تمامی جزئیات مربوط به مهندس را دریافت کنید. . پیشنهاد شرایط رشته مورد نظر را بخواهید.
قیمت مدرک مهندسی برای شهرت شرکت می باشد
قیمت گواهی برای رتبه بندی شرکت به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان قیمت دقیق آن را منتشر کرد. عواملی مانند سطح سوابق بیمه ای افراد، شرکت بیمه ای که رد کرده اند، نوع مدرک و رشته آنها، سمت اختصاص یافته به شرکت و در نهایت ۵-۶ عامل تاثیرگذار. در مورد قیمت درجه به رتبه.
به عنوان مثال فردی با ۳ سال سابقه بیمه مجاز به حضور در ۳ شرکت با کیفیت نیست، هر شرکت در حوزه متفاوتی کار می کند و مدرک یک فرد عامل اصلی در شرکت های مورد نظر محسوب نمی شود. از طرفی فردی با ۷ سال سابقه بیمه به طور کامل توسط شرکت های با کیفیت رد شده و می خواهد فارغ التحصیل را به عنوان مدیرعامل یک شرکت استخدام کند. به همین دلیل نمی توان ارزش خاصی را در این موضوع بیان کرد، باید شرایط را به دقت بررسی کرد

ارائه مهندس امتیاز اور برای ۷ سال و ۳ سال برای ارزیابی

•وجود بانک مهندس در کلیه رشته ها جهت ارائه مهندسین
•داشتن بانکی از شرکت های متقاضی مهندس در تمامی رشته ها
•بررسی صلاحیت مهندسان و صلاحیت های آموزشی متقاضیان
•مشاوره در مورد قرارداد اجاره بین شرکت لیزینگ و مهندس
•ثبت نام برای تغییر شرکت مهندسین کاندید به طوری که مهندس امتیازدهی در شرکت لحاظ شود.
اگر می خواهید برای مجوز خود گواهی اجاره کنید یا از قیمت گواهی مجوز شرکت مطلع شوید (به شرطی که حداقل ۳۶ ماه از شرکت های واجد شرایط بیمه نامه گرفته باشید)، لطفا با ما تماس بگیرید. (۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰)

جهت اخذ رتبه و تامین نیروی مهندسی خود با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید تا با مشاوره ای رایگان متوجه شوید جهت رتبه بندی به چه چیزهایی نیاز دارید، مجموعه ما با بیش از ۱۵ سال تجربه کاری در این زمینه با وجود کارشناسانی مجرب رتبه بندی شما را در کمترین زمان و با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت انجام میدهد

(امیران همراه مدیران)

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید