خرید شرکت در کرمان

خرید شرکت در کرمان

خرید شرکت در کرمان

لحظه‌ای در زندگی بعضی از ما پیش می‌آید که تصمیم می‌گیریم کسب‌وکار خودمان را راه بیندازیم، رئیس و کارمند خودمان باشیم و به سمت ایده‌آل‌های شغلی که در ذهن داریم قدم برداریم. اما ممکن است با پرس‌وجویی ساده از شرایط و بایدها و نبایدهای راه‌اندازی و ثبت یک شرکت یا مؤسسه در کرمان یا خرید شرکت در کرمان، و با آگاه شدن از دشواری مسیر پیش رو قید ادامه دادن را بزنیم و از رویاهایی که در سر داریم دست بکشیم. علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ راه و چاه‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار را توضیح می‌دهد و در این زمینه نکات مفیدی را در اختیار شما می‌گذارد.

خرید یا ثبت شرکت در کرمان

پیش از آن که اولین قدم‌های خرید شرکت در کرمان را بردارید، لازم است درباره‌ی انواع شرکت‌های ثبتی در ایران اطلاعاتی داشته باشید. شرکت‌های سهامی، شرکت‌های نسبی، شرکت‌های تضامنی، شرکت‌هایی با مسئولیت محدود، شرکت‌های مختلط و… برخی از مواردی هستند که در این مقاله به آن‌ها پرداخته می‌شود.

خرید شرکت گرید دار در کرج

مدارک جهت خرید شرکت در کرمان

مدرک های اولیه:

  • کپی مدارک احراز هویت اعضاء
  • میزان سرمایه شرکت و نسبت سهم هر عضو
  • تعیین سمت اعضاء
  • آدرس و کد پستی اعضاء شرکت
  • تعیین دارندگان حق امضاء

مدارک ثبتی:

  • صورت جلسه مجمع عمومی موسس که در دو نسخه باید تنظیم شود.
  • صورت جلسه هیئت مدیره که در دو نسخه باید به امضاء اعضاء برسد.
  • اساسنامه
  • تقاضا نامه
  • اظهارنامه
  • شرکت نامه

تمام اسناد فوق باید به امضاء اعضاء برسد و نسبت به نوع شرکت تنظیم شود.

چگونه در کرمان شرکت ثبت کنیم؟

مشخص کردن شعبه‌ها در صورت وجود: چنانچه شرکت شما دارای شعبه‌های دیگری نیز در شهر خود و یا سایر شهرهای دیگر است می‌بایست تمامی مشخصات مربوط به این شعبه‌ها را نیز در این مرحله ثبت کنید. اگر شعبه ندارید بنابر این نیازی هم به اطلاعات ندارید.

ارائه‌ی اساس‌نامه: در این مرحله و پس از تأیید تمامی موارد و اطلاعات، از شما در خواست می‌شود که اساس‌نامه و شرکت‌نامه را در سایت آپلود کنید. اساس‌نامه و شرکت‌نامه‌ی شرکت‌ها، فرم‌های پیش‌فرض دارند که فقط باید آن‌ها را پر کنید و در نهایت اگر خواستید می‌توانید قوانین مخصوص شرکت‌ خودتان را به آن اضافه کنید. حالا باید تصویری برابر اصل شده از اساس‌نامه خود را در سایت اداره‌ی ثبت شرکت‌ها بارگذاری کنید. از اینجا به بعد کار اصلی‌تان تمام است و فقط باید منتظر باشید تا اداره‌ی ثبت شرکت‌ها از شما بخواهد مدارک را برای آن‌ها ارسال کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت سهامی خاص در کرمان

  • اصل اساسنامه در ۲ نسخه امضاء شده توسط همه اعضاء و بازرسین و سهامداران
  • نسخه اصل اظهارنامه، ۲ نسخه امضاء شده مانند مورد فوق
  • رو نوشت صورت جلسه مجمع عمومی موسس
  • رونوشت صورت جلسه هیئت مدیره
  • مدارک شناسایی همه اعضاء که باید برابر اصل آن صورت گرفته باشد.
  • گواهی بانکی

مدرک جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرمان

  • تقاضا نامه در دو نسخه که به امضاء شرکا باید برسد.
  • رونوشت شرکت نامه در دو نسخه با امضا.
  • اساسنامه در دو نسخه که حنما امضا شده باشد.
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسس.
  • مدارک شناسایی برابر اصل شده.

مراحل ثبت شرکت در کرمان

  1. ثبت درخواست ثبت شرکت در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور
  2. دریافت ابلاغیه تعیین نام شرکت
  3. تنظیم اسناد و اوراق ثبتی شرکت
  4. پست مدارک ثبت شرکت به اداره ثبت شرکت های کرمان
  5. دریافت ابلاغیه آگهی تأسیس شرکت
  6. پرداخت روزنامه رسمی مربوط به تأسیس
  7. پرداخت روزنامه کثیرالانتشار مربوط به تأسیس

خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران

موسسه حقوقی ثبتی امیران همراه مدیران

اگر قصد اقدام به ثبت شرکت در رشت و یا خرید شرکت در رشت را دارید اما وقت و حوصله رفتن به اداره ثبت شرکتها و پیگیری کار را ندارید میتوانید رو ما حساب کنید!

موسسه حقوقی ثبتی امیران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه: ثبت شرکت در رشت، خرید شرکت در رشت، فروش شرکت در رشت، ثبت برند، اخذ گرید، فروش گرید، پلمپ دفاتر و … فعالیت میکند و شما میتوانید ثبت کسب و کار قانونی خود را به کارشناسان متخصص و مجرب ما بسپارید تا شرکتتان در کمترین زمان و کمترین هزینه به ثبت برسد.

خرید انواع شرکت های تجاری در کرمان

از مهم ترین فعالیت هایی که اشخاص در کرمان می تواننداز طریق آن از تجربه و تخصص یکدیگر بهره مند گردند خرید شرکت و ثبت برند در کرمان است. شرکت ها با توجه به موضوع فعالیت به ۷ قالب ثبتی دسته بندی می گردند که از رایج ترین آنها خرید شرکت با مسئولیت محدود در کرمان و خرید شرکت سهامی خاص در کرمان می باشد.

خرید گرید برق

قالب ثبتی شرکت ها به استناد قانون تجارت به شرح ذیل می باشد:

  1. شرکت های سهامی ( خاص و عام )
  2. شرکت با مسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت تعاونی
  5. شرکت نسبی
  6. شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی
  7. شرکت دانش بنیان

که در ادامه هریک را جداگانه و مختصر تعریف میکنیم.

خرید شرکت با مسئولیت محدود در کرمان

شرکت مسئولیت محدود در کرمان نیز خواهان خود را دارد و فرق آن را با شرکت سهامی خاص در بند بالا گفتیم. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیازمند ۲ نفر است تا تاسیس شود و توسط موسسه حقوقی امیران در کمترین زمان و با کمترین قیمت انجام میشود.

خرید و فروش گرید پیمانکاری

خرید شرکت سهامی خاص در کرمان

شرکت سهامی خاص یکی از متداول ترین شرکتها در کرمان میباشد که متقاضیان خودش را دارد و فرق آن با شرکت مسئولیت محدود این است که:

  1. تعداد نفرات مسئولیت محدود با ۲ نفر و شرکت سهامی خاص با تعداد نفرات حداقل ۵ نفر تاسیس میشود.
  2. در شرکت سهامی خاص برای ثبتشون پس از تعیین نام شرکت نیاز به افتتاح حساب در بانک دارد ولی شرکت مسئولیت محدود چنین نیست.
  3. شرکت سهامی خاص هر ۲ سال یکبار باید اعضاش تمدید بشوند ولی شرکت با مسئولیت محدود چنین نیست.

خرید شرکت سهامی عام در کرمان

همانطور که از نام شرکت مشخص است سرمایه تقسیم شده در این نوع از شرکت ها به صورت سهام می باشد که بعضی از آن از طریق سهامداران و بخشی دیگر از آن از طریق فروش سهام به اشخاص تامین میگردد و تعداد سهامداران در این نوع از شرکت ها سه نفر می باشد.

خرید شرکت تعاونی در کرمان

تعاونی ها شرکت هایی اند که از حداقل ۷ نفر شریک و میزان سرمایه ۵۰۰ هزار تومان بصورت حداقل شکل میگیرند. این نوع شرکت ها به دو گونه توزیعی و تولیدی موجدیت قانونی یافته و شروع به فعالیت می نمایند شرکت های تعاونی بواسطه اداره خرید شرکت ها و اداره تعاون به ثبت می رسند.

خرید شرکت تضامنی در کرمان

قانون تجارت شرکتی را تضامنی می نامد که به صورت تشریک مساعی شکل گرفته و نام یکی از سهامداران در اسم شرکت قید شده باشد. سهامداری که نامش دراسم شرکت درج شده باشد در حقیقت مسئول قروض و بدهی های احتمالی شرکت محسوب می شود و ضامن سود و زیان شرکت می باشد.

خرید شرکت مختلط سهامی در کرمان

شرکت مختلط سهامی از تعدادی شریک ضامن و شرکای سهامی تشکیل می گردد که شرکای ضامن در مقابل کلیه قروض و تعهدات شرکت مسئول می باشند اما در مقابل شرکای سهامی تنها به میزان سرمایه آورده خود مسئول و متعهد هستند.

خرید شرکت مختلط غیر سهامی در کرمان

این نوع شرکت ثبتی از چند نفر شریک ضامن و شریک با مسئولیت محدود و بدون انتشار سهام تشکیل می گردد باید بدانید شریک ضامن مسئول کلیه قروض احتمالی علاوه بر دارائی شرکت می باشد و شریک با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود مسئول و متعهد می باشد.

خرید شرکت پیمانکاری در کرمان

در جهت انجام فعالیت های پیمانکاری باید نوع شرکتی که میخواهید ثبت کنید یا بخرید پیمانکار باشد و کرمانه پیمانکاری تنها به معنای کارهای راه و ساختمان نمیباشد خیلی گستردگی بیشتری دارد. برای اخذ رتبه، مهندسینی که مدرک عمران وغیره که در چارت سازمان مدیریت باشند داشته باشند میتوانند رتبه راه، آب، ابنیه، تاسیسات و نیرو را اخذ کنند.

خرید شرکت مشاور در کرمان

شرکتی میباشد که در خصوص قراردادهای مشاوره، نظارت بر امور پیمانی و امور طراحی در پروژه های عمرانی که در سطح کشور انجام میشود میباشد و در کرمانه های ساختمان و راه و آب و تاسیسات ، فاضلاب و نفت و گاز و غیره میباشد.

 

خرید شرکت دانش بنیان در کرمان

این نوع از شرکت ها حداقل ۱ درصد تا ۱۰۰ درصد سهامشان به دانشگاه و یا واحد پژوهشی تعلق دارد و یا ممکن است از ۵۱ درصد تا ۱۰۰درصد آن دراختیار شخص حقیقی باشد که عضوء هیئت علمی دانشگاه و یا واحد پژو هشی می باشد.زمینه فعالیت این نوع از شرکت ها در زمینه کارآفرینی و فناوری های جدید و… می باشد.

خرید شرکت بازرگانی و خدماتی در کرمان

معمول ترین نوع فعالیت شرکتها فعالیت بازرگانی میباشد. بازرگانان معمولا به کار خرید و فروش، عمده فروشی، خرده فروشی و توضیع کالا میپردازند. در سطح جهانی امور صادرات و واردات بخشی از فعالیت اینگونه شرکت ها میباشد.

توجه داشته باشید انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود الزامی میباشد. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرمان با کارشناسان موسسه حقوقی امیران در تماس باشید.

طیف وسیعی از فعالیتها زیر مجموعه این نوع شرکتها میباشد. حوزه های نظافتی، اعزام نیروهای خدماتی، اعزام نیروهای تاسیساتی، نگهداری فضای سبز منجمله فعالیتهای اینگونه شرکتها میباشد.

خرید شرکت نفت و گاز در کرمان

منابع بی پایانی از نفت و گاز در کشور ما وجود دارد در نتیجه فعالیت های اقتصادی نفت و گاز و پتروشیمی در کشور ما رایج است که هم بطور مسئولیت محدود هم بطور سهامی خاص میتوان آنها را در موسسه حقوقی ثبتی امیران خریداری کرد.

سامانه ساجات

امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد:)

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید