خرید شرکت در کرمانشاه

خرید شرکت در کرمانشاه

 چرا درکرمانشاه شرکت ثبت و خریداری کنیم؟

دلایل مختلفی می تواند انگیزه ثبت و خرید شرکت در کرمانشاه باشد، اما دلایل منطقی شاید شما را مصمم تر کند تا اقدام به ثبت و یا خرید شرکت در کرمانشاه داشته باشید. یکی از مهم ترین دلایل می تواند امتیاز هایی باشد که پس از ثبت شرکت به دست می آوریم.

خرید شرکت در کرمانشاه توسط موسسه حقوقی ثبتی امیران با کارشناسانی مجرب و متخصص در اینکار در کمترین زمان و کمترین هزینه برای شما مدیران عزیز انجام میشود.

(امیران همراه مدیران)

شرکتی که به ثبت رسیده از یک سری فیلتر های قانونی رد شده و معتبر است. علاوه بر این دولت برای حمایت این بنگاه ها و ایجاد فضای شغلی برای عموم یک سری حمایت ها برای آن ها در نظر گرفته از جمله اخذ وام، ورود در مناقصات و مزایدات، بخشودگی های مالیاتی در برخی موارد که به کسب و کار های صنفی اصولاً داده نمی شود.

بنابراین ثبت و یا خرید شرکت در کرمانشاه بدون شک می تواند موفقیتی برای توسعه کسب و کارتان باشد، به شرطی که در ثبت شرکت که مهم ترین اقدام برای تأسیس آن است از افراد با تجربه و کاردان استفاده کنید.

اخذ رتبه

انواع قالب ثبتی شرکت در حوضه ثبتی کرمانشاه

قانون تجارت در ماده ۲۰ در خصوص انواع قالب های ثبتی ۸ نوع شرکت را نام برده که حتماً شرکت ها باید در قالب یکی از این ۸ نوع به ثبت برسند و اگر شرکتی نوع قالب ثبتی خود را تعیین نکند تحت عنوان شرکت تضامنی تلقی می شود که بالاترین مسئولیت را برای موسسینش دارد این ۸ نوع و شرایط ثبت آن ها  را به اختصار در جدول زیر آورده ایم.

آدرس محل ثبت شرکت های کرمانشاه

کرمانشاه، بلوار بنت الهدی، مقابل فرمانداری اداره ثبت شرکت های کرمانشاه

چگونه در کرمانشاه شرکت سهامی خاص را ثبت کنیم؟

در شرکت های سهامی خاص افراد با هدفها و زمینه های مختلف عرف اساسنامه می توانند فعالیت نمایند، حداقل تعداد افراد برای ثبت این نوع شرکت ۵ نفرهست که ۳ نفرعضوء هیئت مدیره و ۲ نفرعضو بازرس می باشند. ۳۵% از سرمایه کل شرکت که نباید کمتر از یک میلیون ریال باشد در حسابی که به نام شرکت است در هنگام تاسیس توقیف می گردد.

نحوه تعیین نام و استعلام شرکت در ثبت شرکت کرمانشاه

یکی از مراحل مهم در ثبت و یا خریدش شرکت تعیین اسم شرکت است که هم در انتخاب آن باید رعایت شود و هم در مرحله ثبت زیرا عدم رعایت این قواعد ماه ها شما را در گیر انتخاب نام شرکت می کند اگرچه بودند موکل هایی که به چنین روزی دچار شدند.

اسم شرکت باید از حداقل ۳ سیلاب تشکیل شود، که هر سیلاب به تنهایی دارای معنی فارسی باشد و هم شبیه اسامی ثبت شده نباشند که بدین منظور می توانید از کارشناسان ثبت بین الملل استعلام اسامی انتخابی شرکت تان را بگیرید.

 

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرمانشاه

قانون تجارت شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود را از شرکت هایی معرفی کرده است که مسئولیت اعضاء محدود به سهام یا سهم الشرکه می کند.اگر می خواهید در حوزه تجارت، صادرات و واردات، خرید و فروش فعالیت نمایید مسئولیت محدود را انتخاب نمایید، زیرا این شرکت مشکلات  و سختی های زیادی پس از ثبت شرکت سهامی خاص را ندارد. برای موضوعات عنوان شده امتیازهای شرکت های سهامی چندان مطرح نمی باشد. شما با دو عضو یک میلیون ریال سرمایه می توانید مسئولیت محدود را ثبت نمایید و تا زمانی که شما تعیین کنید این شرکت فعال باشد.

ثبت شرکت در تهران

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت سهامی خاص در کرمانشاه

  • اصل اساسنامه در ۲ نسخه امضاء شده توسط همه اعضاء و بازرسین و سهامداران
  • نسخه اصل اظهارنامه، ۲ نسخه امضاء شده مانند مورد فوق
  • رو نوشت صورت جلسه مجمع عمومی موسس
  • رونوشت صورت جلسه هیئت مدیره
  • مدارک شناسایی همه اعضاء که باید برابر اصل آن صورت گرفته باشد.
  • گواهی بانکی

مدرک ثبت شرکت با مسئولیت محدود

  • تقاضا نامه در دو نسخه که به امضاء شرکا باید برسد.
  • رونوشت شرکت نامه در دو نسخه با امضا.
  • اساسنامه در دو نسخه که حنما امضا شده باشد.
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسس.
  • مدارک شناسایی برابر اصل شده.

مدارک خرید شرکت در کرمانشاه

مدرک های اولیه:

  • کپی مدارک احراز هویت اعضاء
  • میزان سرمایه شرکت و نسبت سهم هر عضو
  • تعیین سمت اعضاء
  • آدرس و کد پستی اعضاء شرکت
  • تعیین دارندگان حق امضاء

مدارک ثبتی:

  • صورت جلسه مجمع عمومی موسس که در دو نسخه باید تنظیم شود.
  • صورت جلسه هیئت مدیره که در دو نسخه باید به امضاء اعضاء برسد.
  • اساسنامه
  • تقاضا نامه
  • اظهارنامه
  • شرکت نامه

تمام اسناد فوق باید به امضاء اعضاء برسد و نسبت به نوع شرکت تنظیم شود.

مراحل ثبت و یا خرید شرکت در کرمانشاه

  1. ثبت درخواست ثبت شرکت در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور
  2. دریافت ابلاغیه تعیین نام شرکت
  3. تنظیم اسناد و اوراق ثبتی شرکت
  4. پست مدارک ثبت شرکت به اداره ثبت شرکت های کرمانشاه
  5. دریافت ابلاغیه آگهی تأسیس شرکت
  6. پرداخت روزنامه رسمی مربوط به تأسیس
  7. پرداخت روزنامه کثیرالانتشار مربوط به تأسیس

شروط ثبت و یا خرید شرکت تعاونی در کرمانشاه

راجب اشخاصی که می خواهند اقدام به ثبت و با خرید شرکت کنند دو نکته حائزاهمیت است ۱٫اشخاص مورد نظر باید فاقد محکومیت کیفری باشند وعلاوه بر این مستخدم رسمی دولت نباشند.

۲٫در خصوص مجوزی نبودن موضوعاتی که می خواهید اقدام به ثبت شرکت نمایید حتماً از مشاوران ثبت پایش استعلام بگیرید.

شرکت تعاونی با ۷ نفر و ۵ میلیون ريال سرمایه در دو موضوع: تولید و توزیع قابل ثبت است، اهدافی که برای ایجاد شرکت های تعاونی تعیین شده شامل تامین شرایط برای ایجاد فضای خصوصی سازی، جلوگیری از تجمیع ثروت توسط گروه های خاص، ایجاد انگیزه با در اختیار گذاشتن مدیریت وسرمایه و منابع، فراهم کردن اسباب کار برای اشخاصی که قادر به کار هستند. اما شرایط تامین آن را ندارند، جلوگیری از اعضار، احتکار، تورم، اضرار به غیر، گسترش و استوار کردن مشارکت و همیاری عمومی بین مردم و تامین شرایط لازم جهت رسیدن به اشتغال کامل است.

ثبت و یا خرید موسسات غیر تجاری در کرمانشاه

ثبت یا تاسیس این نوع سازمان های حقوقی غیر تجاری ممکن است به تبع منفعت دهی برای اعضاء تشکیل دهنده انتفاعی تعریف شود یا غیر انتفاعی باشند، که اصطلاحاً به آنها سازمان های مردم نهاد هم می گویند. اگر فعالیت شما در دسته بندیی امور تجاری قرار نگییرد مانند امور آموزشی یا خسریه یا موضوعات فرهنگی هنری لازم است برای شخصیت حقوقی تحت عنوان موسسه غیر تجاری به ثبت برسند.

ثبت موسسات هم در صلاحیت تاداره ثبت شرکت ها می باشد زیرا شخصیت حقوقی دارد. با دو نفر و۱ میلیون ريال مبلغ اولیه می توانید موسسه خود را ثبت کنید. در موسسات عدم سوء پیشینه شرط نیست.

ثبت شرکت در اهواز

ثبت و یا خرید شرکت خدماتی، پیمانکاری و بازرگانی در کرمانشاه

شرکت خدماتی در زمنیه ارائه خدمات فعالیت دارد که با توجه به نوع خدمات می توانید تنظیم موضوع اساسی اقدام به ثبت شرکت خدماتی داشته باشید. برای تاسیس شرکت خدماتی لازم نیست مجوز خاصی دریافت شود. شما می توانید با تعیین موضوعی جامع و کامل و تنظیم اسناد و مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت درخواست ثبت شرکت خدماتی نمایید.

جهت ثبت شرکت پیمانکاری نیز لازم است شاخه فعالیت خود را در امور پیمانکاری مشخص کنید سپس بر اساس آن موضوع پیمانکاری تدوین نمایید تا بتوانید در چهارچوب قوانین ثبت شرکت ها اقدام به ثبت شرکت پیمانکاری کنید. تاسیس شرکت پیمانکاری برای اشخاصی که می خواهند با شرکت های دولتی یا خصوصی قرارداد های پیمانکاری دریافت کنند ثبت می شوند. این نوع شرکت ها در امور ساختمانی، عمران، تاسیسات و غیره کاربرد دارد.

آنچه برای شرکت بازرگانی لازم است تدوین موضوع بازرگانی می باشد. فعالیت های بازرگانی اموری مانند صادرات و واردات و خرید و فروش و ترخیص کالا از گمرک می باشد. به دلیل اینکه شرکت های بازرگانی در زمینه های صادرات معاف مالیاتی هستند متقاضی برای ثبت این شرکت ها بسیار زیاد است. برخی شرکت ها مانند شرکت سهای سهامی خاص و عام به حکم قانون بازرگانی هستند.موضوع بازرگانی یعنی فعالیت در حوزه خرید و فروش یا مبادلات بین المللی کالا که تدوین موضوع آن بر عهده کارشناسان ثبتی است.

هزینه ثبت و یا خرید شرکت در کرمانشاه

هزینه ثبت شرکت ها و موسسات با هم متفاوت است که هچنان با تورم بازار و نوع مختلف شرکتی که شما قصد ثبت آن را دارید متغیر است. موسسه حقوقی ثبت امیران تماس حاصل نمایید.

نکات مهم ثبت شرکت در کرمانشاه

  • برای تاسیس شرکت یک سری قوانین وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
  • اعضاء هیئت مدیره شرکت باید حداقل دارای سن قانونی ۱۸ سال باشند.
  • سرمایه شرکت اگر غیر نقد است باید کارشناس دادگستری معادل نقد آن را تعیین کند.
  • اعضاء نباید سابقه کیفری داشته باشند.
  • مستخدمین دولت نمی توانند عضو شرکت شوند. اگر در زمان ثبت شرکت تبعه غیر ایرانی نیز وجود داشته باشد باید کد فراگیر و پاسپورت ترجمه شده ارائه نمایند.
  • اعضاء هیئت مدیره می توانند عضو خارج از شرکاء باشند.
  • در خصوص شرکت هایی که بخشی از سرمایه شان باید تأدیه شود ارائه اصل گواهی بانک الزامی است.
واحدهای اداره ثبت شرکت ها استان کرمانشاه
  1. کرمانشاه
  2. جوان رود
  3. روانسر
  4. صحنه
  5. هرسین
  6. گیلان غرب
  7. اسلام آباد غرب
  8. کنگاور
  9. پاوه
  10. قصرشیرین
  11. سرپل ذهاب

شما برای ثبت شرکت در کرمانشاه نیازمند تیمی از کارشناسان متخصص و مجرب در ایبن زمینه دارید که موسسه حقوقی ثبتی امیران با بهترین قیمت و در کمترین زمان شرکت شما را در کرمانشاه به ثبت میرساند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما یا شماره خودرا در قسمت چت انلاین برای ما ارسال کنید و یا با شماره

۰۲۶۳۲۷۵۲۳۵۳

۰۹۱۲۲۶۳۰۴۰۰

۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰

تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسان ما صحبت کنید.

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید