خرید شرکت در قزوین

خرید شرکت در قزوین

 خرید شرکت در قزوین

در این مقاله راجب خرید شرکت در قزوین، مدارک لازم برای ثبت شرکت در قزوین، مزایای ثبت شرکت در قزوین، نکات مهم مربوط به ثبت شرکت در قزوین، قوانین مربوط به ثبت شرکت در قزوین، انواع شرکت جهت ثبت اعم از (شرکت سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت پیمانکار، شرکت مشاور، شرکت خدماتی، شرکت بازرگانی، شرکت تولیدی، شرکت تاسیسات پزشکی، موسسه و …) که در ادامه راجب هریک بصورت مفید و مختصر صحبت میکنیم، توضیح داده ایم.

شما با سرمایه گذاران و اشخاص دارای تخصص و حرفه می توانید یک شرکت در این شهر با موقعیت ایجاد شغلی مناسب برای هم وطنان و مردم شهر قزوین ایجاد کنید و با خرید شرکت در قزوین از مزایا و امتیازات دولتی برخوردار گردید.

هنگام خرید شرکت تمام ریز جزئیات شامل: عنوان شرکت، قالب ثبتی آن، اساسنامه شرکت، تعداد شرکا یا سهامداران شرکت، میزان سرمایه شرکت، موضوع فعالیت ، محل شرکت و… در اداره خرید شرکت ها و موسسات غیرتجاری در قزوین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از تائید جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور آگهی می‌شود.

خرید و فروش گرید پیمانکاری

انواع شرکت های تجاری در قزوین

از مهم ترین فعالیت هایی که اشخاص در قزوین می تواننداز طریق آن از تجربه و تخصص یکدیگر بهره مند گردند خرید شرکت و ثبت برند در قزوین است. شرکت ها با توجه به موضوع فعالیت به ۷ قالب ثبتی دسته بندی می گردند که از رایج ترین آنها خرید شرکت با مسئولیت محدود در قزوین و خرید شرکت سهامی خاص در قزوین می باشد.

قالب ثبتی شرکت ها به استناد قانون تجارت به شرح ذیل می باشد:

  1. شرکت های سهامی ( خاص و عام )
  2. شرکت با مسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت تعاونی
  5. شرکت نسبی
  6. شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی
  7. شرکت دانش بنیان

که در ادامه هریک را جداگانه و مختصر تعریف میکنیم.

خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران

خرید شرکت با مسئولیت محدود در قزوین

شرکت مسئولیت محدود در قزوین نیز خواهان خود را دارد و فرق آن را با شرکت سهامی خاص در بند بالا گفتیم. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیازمند ۲ نفر است تا تاسیس شود و توسط موسسه حقوقی امیران در کمترین زمان و با کمترین قیمت انجام میشود.

خرید شرکت سهامی خاص در قزوین

شرکت سهامی خاص یکی از متداول ترین شرکتها در قزوین میباشد که متقاضیان خودش را دارد و فرق آن با شرکت مسئولیت محدود این است که:

  1. تعداد نفرات مسئولیت محدود با ۲ نفر و شرکت سهامی خاص با تعداد نفرات حداقل ۵ نفر تاسیس میشود.
  2. در شرکت سهامی خاص برای ثبتشون پس از تعیین نام شرکت نیاز به افتتاح حساب در بانک دارد ولی شرکت مسئولیت محدود چنین نیست.
  3. شرکت سهامی خاص هر ۲ سال یکبار باید اعضاش تمدید بشوند ولی شرکت با مسئولیت محدود چنین نیست.

خرید شرکت سهامی عام در قزوین

همانطور که از نام شرکت مشخص است سرمایه تقسیم شده در این نوع از شرکت ها به صورت سهام می باشد که بعضی از آن از طریق سهامداران و بخشی دیگر از آن از طریق فروش سهام به اشخاص تامین میگردد و تعداد سهامداران در این نوع از شرکت ها سه نفر می باشد.

خرید گرید برق

خرید شرکت تعاونی در قزوین

تعاونی ها شرکت هایی اند که از حداقل ۷ نفر شریک و میزان سرمایه ۵۰۰ هزار تومان بصورت حداقل شکل میگیرند. این نوع شرکت ها به دو گونه توزیعی و تولیدی موجدیت قانونی یافته و شروع به فعالیت می نمایند شرکت های تعاونی بواسطه اداره خرید شرکت ها و اداره تعاون به ثبت می رسند.

خرید شرکت تضامنی در قزوین

قانون تجارت شرکتی را تضامنی می نامد که به صورت تشریک مساعی شکل گرفته و نام یکی از سهامداران در اسم شرکت قید شده باشد. سهامداری که نامش دراسم شرکت درج شده باشد در حقیقت مسئول قروض و بدهی های احتمالی شرکت محسوب می شود و ضامن سود و زیان شرکت می باشد.

خرید شرکت مختلط سهامی در قزوین

شرکت مختلط سهامی از تعدادی شریک ضامن و شرکای سهامی تشکیل می گردد که شرکای ضامن در مقابل کلیه قروض و تعهدات شرکت مسئول می باشند اما در مقابل شرکای سهامی تنها به میزان سرمایه آورده خود مسئول و متعهد هستند.

خرید شرکت مختلط غیر سهامی در قزوین

این نوع شرکت ثبتی از چند نفر شریک ضامن و شریک با مسئولیت محدود و بدون انتشار سهام تشکیل می گردد باید بدانید شریک ضامن مسئول کلیه قروض احتمالی علاوه بر دارائی شرکت می باشد و شریک با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود مسئول و متعهد می باشد.

خرید شرکت پیمانکاری در قزوین

در جهت انجام فعالیت های پیمانکاری باید نوع شرکتی که میخواهید ثبت کنید یا بخرید پیمانکار باشد و قزوینه پیمانکاری تنها به معنای کارهای راه و ساختمان نمیباشد خیلی گستردگی بیشتری دارد. برای اخذ رتبه، مهندسینی که مدرک عمران وغیره که در چارت سازمان مدیریت باشند داشته باشند میتوانند رتبه راه، آب، ابنیه، تاسیسات و نیرو را اخذ کنند.

خرید شرکت مشاور در قزوین

شرکتی میباشد که در خصوص قراردادهای مشاوره، نظارت بر امور پیمانی و امور طراحی در پروژه های عمرانی که در سطح کشور انجام میشود میباشد و در قزوینه های ساختمان و راه و آب و تاسیسات ، فاضلاب و نفت و گاز و غیره میباشد.

 

خرید شرکت دانش بنیان در قزوین

این نوع از شرکت ها حداقل ۱ درصد تا ۱۰۰ درصد سهامشان به دانشگاه و یا واحد پژوهشی تعلق دارد و یا ممکن است از ۵۱ درصد تا ۱۰۰درصد آن دراختیار شخص حقیقی باشد که عضوء هیئت علمی دانشگاه و یا واحد پژو هشی می باشد.زمینه فعالیت این نوع از شرکت ها در زمینه کارآفرینی و فناوری های جدید و… می باشد.

خرید شرکت گرید دار در کرج

خرید شرکت بازرگانی و خدماتی در قزوین

معمول ترین نوع فعالیت شرکتها فعالیت بازرگانی میباشد. بازرگانان معمولا به کار خرید و فروش، عمده فروشی، خرده فروشی و توضیع کالا میپردازند. در سطح جهانی امور صادرات و واردات بخشی از فعالیت اینگونه شرکت ها میباشد.

توجه داشته باشید انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود الزامی میباشد. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در قزوین با کارشناسان موسسه حقوقی امیران در تماس باشید.

طیف وسیعی از فعالیتها زیر مجموعه این نوع شرکتها میباشد. حوزه های نظافتی، اعزام نیروهای خدماتی، اعزام نیروهای تاسیساتی، نگهداری فضای سبز منجمله فعالیتهای اینگونه شرکتها میباشد.

خرید شرکت نفت و گاز در قزوین

منابع بی پایانی از نفت و گاز در کشور ما وجود دارد در نتیجه فعالیت های اقتصادی نفت و گاز و پتروشیمی در کشور ما رایج است که هم بطور مسئولیت محدود هم بطور سهامی خاص میتوان آنها را در موسسه حقوقی ثبتی امیران خریداری کرد.

موسسه حقوقی امیران با سالها سابقه در این زمینه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد برای هماهنگی بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰

۰۲۶۳۲۷۵۲۳۵۳

۰۹۱۲۲۶۳۰۴۰۰

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید