ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور

سنگاپور یک کشور جزیره ای در جنوب شرقی آسیا است. این کشوری محیط کسب و کار خوبی را برای هر دو گروه افراد محلی و خارجی فراهم می کند. سنگاپور با توجه به اقتصادهای نوظهور، به سرعت به عنوان علامت تجاری و سرمایه گذاری های خارجی تبدیل می شود. با توجه به سیاست های سخاوتمندانه و آرام برای ثبت شرکت ها، مردم بیشتر به سرمایه گذاری در سنگاپور جذب می شوند.  خواه شما یک فرد یا یک شرکت باشید، روش ثبت شرکت در سنگاپور ساده است.

افراد خارجی و محلی بالای ۱۸ سال ، می توانند در سنگاپور شرکت  خود را راه اندازی و ثبت نمایند . اشخاص خارجی کسب و کار یا شرکت ممنوع هستند، این یک الزام اجباری است که شرکت را بپذیرد.

آژانس مسئول ثبت نام برای این شرکت در سنگاپور ACRA است. تمام برنامه های کاربردی از طریق سیستم بازیابی BizFile ACRA انجام می شود.

مراحل ثبت شرکت در سنگاپور

برای شروع ثبت یک شرکت محدود در سنگاپور، مراحل زیر لازم است:

  1. الزامات واجد شرایط: قبل از ثبت نام یک شرکت کوچک خصوصی در ثبت شرکت های سنگاپور، موارد خاصی وجود دارد که باید اندازه گیری شود. شرکت باید: حداقل یک کارمند داشته باشید .کسی که شهروند سنگاپوری باشد که مستقیما در سنگاپور اقامت دارد. یک آدرس معتبر برای محل کسب و کار درسنگاپور را داشته باشد .
  2. یک نام تایید شده برای شرکت ایجاد کنید.

هنگامی که نام تأیید شد، پروسه گواهی ثبت نام صورت می گیرد. هزینه ثبت نام لازم است. اسناد ضبط شامل طیف وسیعی از انواع مختلف است که نیاز به تفاهم نامه و مقررات انجمن (MAA) است که خط مشی ها، سازمان ها و فعالیت های تجاری شرکت را مشخص می کند. گواهی هویت، اعلامیه سازگاری، ساعت ثبت نام دفتر و هویت مدیران و کارکنان طلاعات مهمی هستند که باید ثبت شوند. هر نماینده ای که برای نمایندگی مالک جدید کسب و کار انتخاب شده است،باید فرم های مورد نیاز را ارائه دهد.

روند ثبت نام تمام اتوماتیک و کارآمد است، ثبت نام آنلاین باعث صرفه جویی در وقت می شود. نقل مکان به سنگاپور برای فرصت های تجاری گزینه ای خوب برای اکثر افراد است که به دلیل مزایای مالیات و همچنین فرآیندهای اداری کارآمد است. مزایای زیادی برای ثبت نام یک کسب و کار وجود دارد:

  1. روند مالیاتی جذاب، سنگاپور را به مقصد سرمایه گذاری بزرگ تبدیل می کند.
  2. پرهیز از دادن مالیات دوبرابر که برای شرکت های بین المللی ضروری است .
  3. موقعیت استراتژیک سنگاپور در تجارت بین المللی.

مزایای متعدد برای ثبت شرکت در سنگاپور وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در کرج  و سایر استان ها و کشورهای آسیایی به ویژه سنگاپور با ما تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید