خرید شرکت ۵ آب اهواز

خرید شرکت 5 آب اهواز

خرید شرکت ۵ آب اهواز

آیا می‌خواهید در یک مناقصه شرکت کنید؛ اما زمان کافی برای ثبت رتبه‌بندی شرکت خود را ندارید؟ نگران نباشید، برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. شما می‌توانید یک شرکت رتبه دار را که اعضا آن قصد واگذاری سهام شرکت را دارند، خریداری کنید. در این مطلب شما را با خرید شرکت ۵ آب اهواز آشنا خواهیم کرد، پس تا پایان آن با ما همراه باشید.

چگونگی اخذ رتبه ۵ آب

شرکت‌های پیمانکاری بر اساس عوامل مختلفی رتبه‌هایی را از یک تا پنج به خود اختصاص می‌دهند. برای اختصاص هر یک از این رتبه‌ها به شرکت‌های آب، استاندارد و شرایط خاصی در نظر گرفته می‌شود. عدد ۱ بالاترین رتبه بوده که به شرکت‌های معتبر و برتر داده می‌شود. رتبه ۵ پایین‌ترین عدد بوده که به شرکت‌های تازه تاسیس یا مجموعه‌هایی که مدت طولانی فعالیت نکرده‌اند اختصاص پیدا می‌کند.

عوامل مختلفی در اختصاص این رتبه‌ها تاثیرگذار است که از آن می‌توان به امکانات شرکت، توان مالی مجموعه، سابقه بیمه تمامی اعضا، نحوه عملکرد مجموعه در یک‌زمان مشخص و موارد دیگری اشاره کرد. معمولا شرکت‌هایی که زمان کمی شروع به کارکرده‌اند رتبه ۵ به آنها داده می‌شود.


بیشتر بخوانید: چه عواملی در قیمت گذاری شرکت تسهیل کنند هستند؟


مزیت‌ خرید شرکت رتبه ۵ آب اهواز

خرید موسسه رتبه ۵ آب، شما را از صرف وقت برای طی کردن بسیاری از مراحل اداری جهت اخذ رتبه بی‌نیاز خواهد کرد. علاوه بر این مورد خرید شرکت رتبه ۵ آب مزیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه مواردی از آن را بیان خواهیم کرد.

  • توانایی شرکت در مناقصات مختلف
  • استفاده از سابقه قبلی شرکت
  • اخذ قرارداد با شرکت‌ها و نهادهای دولتی و بین‌المللی
  • پیشرفت و توسعه در کار
  • استفاده از امتیازات تعلق یافته به شرکت
  • قابلیت اخذ پروژه‌های تخصصی مختلف
  • امکان استفاده از تسهیلات بانکی

مدارک لازم جهت دریافت شرکت رتبه ۵ آب چیست؟

برای دریافت و خرید این مجموعه به ارائه مدارک مختلفی نیاز دارید که بتوانید سهام شرکت را به خود اختصاص دهید. از این مدارک می‌توان به ارائه آخرین اظهارنامه ثبت شرکت، اساسنامه، کپی آگهی تاسیس و تغییرات، کپی روزنامه‌های رسمی، ارائه گزارشات آخرین جلسه مجمع عمومی، آخرین اظهارنامه مالیاتی، رونوشتی از قراردادهای شرکت و مواردی دیگر اشاره کرد.

نکات لازم جهت اخذ شرکت ۵ آب اهواز

  • مدیرعامل شرکت باید مدرک لیسانس و بالاتر را داشته باشد.
  • مدرک تحصیلی اعضای هیئت‌مدیره باید لیسانس باشد.
  • یکی از اعضای هیئت‌مدیره باید در رشته‌ای مرتبط با شرکت تحصیل‌کرده باشد، همچنین حداقل ۳ سال در آن رشته گواهی اشتغال داشته باشد.
  • اخذ کد اقتصادی برای شرکت

کلام آخر

اگر قصد دارید شرکتی را برای خود ثبت کنید، باید نسبت به دریافت رتبه‌بندی آن مجموعه اقدام کنید. این کار امری ضروری بوده و به‌صرف وقت زیادی نیاز دارد؛ اما درصورتی‌که به خرید شرکت رتبه‌بندی شده اقدام کنید می‌توانید از مزیت‌های آن مجموعه نیز استفاده کنید. در این مطلب شما را با خرید شرکت ۵ آب اهواز آشنا کردیم، امیدواریم اطلاعات کافی را با خواندن آن کسب کرده باشید.

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید