خرید فروش شرکت رتبه دار اصفهان

خرید و فروش شرکت رتبه دار در اصفهان

خرید فروش شرکت رتبه دار در اصفهان

 

خرید فروش شرکت رتبه دار در اصفهان از نظر اقتصادی باعث رشد و پیشرفت این شهر شده است. از آنجایی که اصفهان سومین شهر پر جمعیت پس از تهران و مشهد می باشد خرید شرکت رتبه دار و فروش آن مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران اقتصادی در اصفهان می باشد. موسسه حقوق امیران ثبت شما را در خرید و فروش شرکت ها یاری می رساند برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

اخذ رتبه بندی اولین گام برای شرکت در مناقصه‌های دولتی و انجام فعالیت‌های سودآور اقتصادی و در نهایت گسترش کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی می‌باشد.

  • خرید و فروش شرکت با رتبه پیمانکاری در اصفهان
  • خرید و فروش شرکت رتبه بندی مشاوران در اصفهان
  • خرید و فروش شرکت رتبه بندی شرکت های انفورماتیک در اصفهان
  • خرید و فروش شرکت رتبه بندی شرکت های EPC در اصفهان
  • خرید وفروش شرکت رتبه بندی اندوه سازان در اصفهان

خرید و فروش  شرکت رتبه دار در اصفهان

شرکت ها از نظر سازمان فنی و عمران استاندارد به دو دسته تقسیم می شوند:

۱- شرکت های پیمانی اطلاق
۲- شرکت های مشاور

شرکت های پیمانکار بر اساس نیروی فنی و مهندسی، میزان سوابق و تجربه و میزان سرمایه گذاری رتبه بندی می شوند که رتبه های آن ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ می باشد که ۱ بالاترین رتبه و ۵ پایین ترین رتبه است و همچنین برای شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی امکانات فنی و نرم افزاری شرکت نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد که رتبه ی آن ها از ۳ و ۲ و ۱ می باشد که ۳ پایین ترین رتبه و ۱ بالاترین رتبه می باشد.

رشته های مختلف معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری رتبه بندی عبارت است از:

۱- ساختمان
۲- راه و ترابری
۳- صنعت و معدن
۴- تاسیسات و تجهیزات
۵- کشاورزی
۶- آب
۷- مرمت آثار باستانی
۸- کاوش های زمینی
۹- ارتباطات
۱۰- نفت و گاز
۱۱- نیرو

 فواید رتبه بندی شرکت ها

  • شرکت های پیمانکاری که دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری می باشند می توانند در مناقصات دولتی شرکت کنند.
  • با خرید شرکت رتبه دار در اصفهان سرمایه گذار با آگاهی کامل از رتبه بندی شرکت ها و توان فنی و مالی آن ها می تواند در انتخاب شرکت مناسب برای انجام پروژه خود تصمیم بهتری بگیرد.
  • رتبه بندی شرکت ها در رشته ها و صنایع گوناگون می تواند نمای کلی از وضعیت شرکت های مختلف نسبت به هم باشد و نقاط ضعف و قوت آنها را نشان و متمایز می کند.

خرید فروش شرکت رتبه دار در اصفهان برای آن دسته از افرادی که تازه می خواهند شروع به کسب و کار جدید کنند بسیار مناسب می باشد و می توانند فعالیت شرکت خود را سریع تر از بقیه افرادی که تازه به اخذ رتبه اقدام می کنند، شروع کنند. اگر شما اطلاعات کافی از نحوه ی انجام آن را ندارید می توانید با موسسه حقوقی امیران ثبت تماس بگیرید. شرکت امیران ثبت با سال ها تجربه در انجام امور ثبتی مانند: ثبت شرکت، ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت در اصفهان، ثبت برند، اخذ رتبه پیمانکاری، خرید و فروش شرکت های رتبه دار و… مفتخر است و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و وکلای پایه یک در کوتاه ترین زمان کار های شما را انجام می دهد.

 

 

 

 

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید