خرید و فروش شرکت رتبه دار در تبریز

خرید و فروش شرکت رتبه دار در تبریز

 

اشخاصی که قصد دارند یک شرکت رتبه داردر تبریز ایجاد نمایند بهتر است قبل از این کار اطلاعاتی در باره خرید و فروش شرکت رتبه دار در تبریز کسب نمایند تا بتوانند بدون صرف زمان و هزینه  بالا برای ثبت شرکت گرید دارخود ، به راحتی کسب و کار خود را شروع کنند . پس اگر قصد خرید و فروش شرکت رتبه دار در تبریز را دارید با موسسه امیران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما مشاوره تخصصی دهند.

شرکت ها براساس توانایی ها خود  رتبه بندی می شوند . این رتبه بندی می تواند براساس ملاک های خاصی که توسط مراجع ذی صلاح مشخص می گردد ، انجام گیرد . این مراجع ذی صلاح معاونت راهبری نهاد ریاست جمهوری است و معیار های آن نیز :

  • نیروی با تجربه و کارآمد
  • توان مالی شرکت
  • سابقه و عملکرد شرکت

انواع شرکت های  گرید دارخرید و فروش شده در تبریز را می توان به دسته شرکت های زیر گروه بندی کرد .

  1. شرکت رتبه دار پیمانکار
  2. شرکت رتبه دار مشاور
  3. شرکت رتبه دار انبوه سازان
  4. شرکت رتبه دار طراحی و ساخت ( EPC)
  5. شرکت رتبه دار انفورماتیک

ملاحضاتی در خصوص خرید و فروش شرکت رتبه دار در تبریز

در خرید و فروش شرکت رتبه دار درتبریز باید به چند نکته توجه داشت :

  • مدرک تحصیلی مدیر عامل شرکت باید لیسانس باشد.
  • دو سوم اعضای هیئت مدیره باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند.
  • داشتن کد اقتصادی برای شرکت های متقاضی الزامی است.

قیمت خرید شرکت رتبه دار در تبریز

بطور کلی برای خرید شرکت ها ی رتبه داردر تبریز نمی توان  قیمتی در نظر گرفت  زیرا قیمت هر شرکت به زمینه فعالیت آن و نوع رتبه آن متغیر است ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش شرکت رتبه داردر تبریز ویا شهر های دیگر باموسسه حقوقی امیران تماس بگیرید .

شرکت های پیمانکاری براساس توان مالی و فنی خود به رتبه های ۱،۲،۳،۴،۵ طبقه بندی می شوند . بالاترین اولویت برای رتبه یک و پایین ترین اولویت برای رتبه پنج است . حوزه فعالیت آن ها نیز غالبا در زمینه های اجرایی و اجرای پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی است .

  • خرید و فروش شرکت رتبه دار درتبریز : رتبه دار مشاور

شرکت های مشاور براساس نیروی فنی و مهندسی ، امکانات فنی و نرم افزاری رتبه دهی ومورد ارزیابی قرار می گیرد . شرکت های مشاور به رتبه های ۱، ۲ و ۳ طبقه بندی می شوند . بالاترین الویت برای رتبه یک و پایین ترین اولویت برای رتبه سه است . شرکت های مشاور نیز غالبا در زمینه ی طراحی و نظارت بر ساخت فعالیت می کنند و واسطه ی پیمانکار و کارفرما هستند .

 

  • خرید و فروش شرکت رتبه دار درتبریز : رتبه دار EPC ( طرح و ساخت)

روش طرح و ساخت ، یکی از روش های اجرایی دیگر یا غیر متعارف است . روش طرح و ساخت ، خود به زیر روشهای دیگری تقسیم می شود. در روش های طرح و ساخت، مسئولیت طراحی و اجرای طرح در  چارچوب خواسته های کارفرما و ضوابط مقرر، با یک پیمان ، به پیمانکار واگذار می شود .

 

  • خرید و فروش شرکت رتبه دار درتبریز : شرکت رتبه دار انبوه سازان

انبوه سازان مسکن وساختمان به شخص حقیقی و حقوقی  گفته می شود که بتواند مسئولیت آفرینش طرح ها و اداره آنها ، تامین وجذب سرمایه لازم ، مدیریت ساخت  وعرضه مسکن و ساختمان را با استفاده از تکنولوژی جدید درصنعت ساختمان و در چارچوب مقررات ملی ساختمان برعهده  داشته و پروانه اشتغال به کار مطابق ضوابط این دستورالعمل را از وزارت مسکن و شهرسازی اخذ کرده باشند.

 

  • خرید و فروش شرکت رتبه دار درتبریز : شرکت رتبه دار انفورماتیک

شرکت های انفورماتیکی به شرکت هایی اطلاق می شود  که صرفا در زمینه ی انفورماتیک فعالیت دارند .این نوع شرکت ها باید اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت برسند. این گونه شرکت ها برای بستن قراردادهای دولتی و احراز صلاحیت نیاز به گواهی رتبه بندی دارند که از طریق شورای عالی انفورماتیک (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) صادر می گردد . در  رتبه بندی شرکت های انفورماتیک معیار نیروی انسانی ، درآمد و پارامتر رضایت مشتری موثر هستند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید و فروش شرکت رتبه دار در تبریز ، شیراز ، اصفهان و دیگر شهر ها  و یا اطلاع از قیمت و نام شرکت ها می توانید با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید .  موسسه امیران متخصص در زمینه ی ثبت برند ، اخذ گرید ، ثبت شرکت درکرج و تمام شهرهای ایران است .

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید