خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان

خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان

خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان برای اشخاصی که در زمینه های راه‌های اصلی و فرعی، بزرگراه‌ها، آزاد راه‌ها، راه‌های ریلی، باند فرودگاه، تونل‌ها، پل‌ها، راه‌های زیرزمینی و سیستم‌های راهداری و عملیات آسفالتی و همانند این ها فعالیت دارند می تواند یک فرصت مناسب باشد تا به راحتی رتبه های آماده خود را خریداری نمایند .

لذا جهت اقدام به اخذ رتبه در رشته راه و ترابری پس از اخذ استعلام از توان مالی شخص میبایست مدارک مورد نیاز توسط متقاضی برای ثبت نام در سامانه ساجات ارائه گردد .

  • اخذ رتبه ابنیه

اخذ رتبه ابنیه برای شرکت های پیمانکار در ۵ رتبه ی ۱ تا ۵ و برای شرکت های مهندسی مشاور در ۳ رتبه ی ۱ تا ۳ انجام می گیرد ، در این میان بالاترین رتبه و ارزش را رتبه ۱  پیمانکاری و ۱ مشاور دارد و کمترین رتبه ، به عبارتی کمترین ارزش را ، رتبه ۵ پیمانکاری و ۳ مشاور دارد .

مهمترین ایتم برای اعطای رتبه در شرکتهای پیمان کار تعداد نیروی فنی و مهندسی حاضر در اعضای هیئت مدیره می باشد اما در شرکتهای مشاور علاوه بر اهمیت نیروی متخصص فنی و مهندسی ، به کمیت و کیفیت امکانات فنی و نرم افزاری موجود در مجموعه نیز وابسته می باشد .

 

خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان : رشته ها

رشته های راه و ابنیه عبارتند از :

ترافیک، مکانیک، معدن، زمین شناسی ، عمران، پل ، ساختمان های بتنی، سازه ، کارهای عمومی ساختمان، سازه های دریایی، تونل، نقشه برداری، فتوگرامتری، هیدروگرافی، نگهداری راه و ابنیه، مدیریت پروژه، خط و ابنه، خط و سازه های ریلی، مهندسی راه یا راهسازی، راه آهن، حمل و نقل.

متخصصانی که در یکی از رشته های راه و ترابری زیر فعالیت دارند، مشاور نامیده می شوند که باید جهت اخذ رتبه مشاور در رشته مورد نظر اقدام کنند، ۵ تخصص راه و ترابری به ترتیب عبارتند از :

  • تخصص راه سازی
  • تخصص راه آهن
  • تخصص فرودگاه‌ها
  • تخصص بندر سازی و سازه‌های دریایی
  • تخصص ترافیک و حمل و نقل

 

خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان : شرایط

  • ابتدا شرکت شما باید ثبت شده باشد .
  • حداقل ۳/۲ اعضای هیات مدیره شرکت باید مدرک لیسانس داشته باشند. هم چنین در اعضای هیات مدیره باید یکی از دو شرایط زیر برقرار باشد :
  1. یک نفر نیروی فنی و مهندسی بدون سابقه و یک نفر نیروی فنی و مهندسی با سابقه ۷ سال مستند به بیمه وجود داشته باشد. در این شرط شرکت تنها می تواند در یک رشته رتبه تقاضا کند.
  2. حداقل ۲ نفر از اعضا باید نیروی فنی و مهندسی با حداقل سه سال سابقه مستند به بیمه باشند. در این شرط شرکت می تواند در دو رشته مختلف تقاضای رتبه کند .

 

خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان : مدارک

مدارک مورد نیاز جهت خرید و فروش گرید ( رتبه ) ابنیه و راه در همدان :

  1. اسناد و مدارک شرکت بعلاوه کلیه روزنامه ‌های رسمی
  2. مدارک هویتی اعضای هیئت مدیره ( کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کارت پایان خدمت )
  3. کپی مدارک تحصیلی مهندسان
  4. آخرین اظهارنامه مالیاتی
  5. مجموع مبلغ قراردادها طی ۱۵ سال اخیر به همراه مفاصاحساب هر قرارداد
  6. ارائه سوابق بیمه مهندسان ( بیمه میبایست عادی باشد ) .
  7. عکس ۴*۳ از اعضای هیئت مدیره

 

از جمله خدمات دیگری که در موسسه حقوقی امیران انجام می گیرد شامل :

خرید و فروش انواع برند های آماده

خرید و فروش انواع رتبه های آماده

ثبت انواع شرکت

ثبت برند

پلمپ دفاتر

ثبت طرح صنعتی

دریافت جواز تاسیس

و …

در تمامی شهر های ایران

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید