خرید و فروش گرید (رتبه) برق تاسیسات در سمنان

خرید و فروش گرید (رتبه) برق تاسیسات سمنان

خرید و فروش گرید (رتبه) برق تاسیسات در سمنان

خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق تاسیسات در سمنان از جمله گزینه هایی است که می تواند راه را برای مدیران پرمشغله ای که فرصت کافی برای اخذ رتبه را ندارند ، آسان کند . موسسه حقوقی امیران یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که می تواند شما را در یافتن رتبه داخواه خود یاری رساند .

رشته های تاسیسات خرید رتبه  برق تاسیسات در سمنان :

رتبه پیمانکاری در رشته ی تاسیسات و تجهیزات در برگیرنده امور مربوط به شبکه گازرسانی شهری ، تأسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها ، سیستمهای سردکننده ساختمان ، تأسیسات و تجهیزات ساختمان ( آب ، گاز، برق و فاضلاب ) و انتقال زباله ، تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب کوچک ، وسایل انتقال ( آسانسور پله برقی و …. ) سیستمهای خبر و هشدار دهنده ، تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس و رختشوی خانه ، سیستمهای ارتباطی ، شبکه های رایانه ای ساختمان ، ماسه پاشی ( سندبلاست ) ، حفاظت کاتودی ، پوشش ( لاینینگ ) و ایستگاههای پمپاژ آب و فاضلاب کوچک و نظایر آن می باشد .

 

مدارک خرید و فروش گرید برق تاسیسات در سمنان:

  • تهیه ی نامه ای برای درخواست گواهی نامه ی تعیین صلاحیت پیمانکاری که شامل نام شرکت، شماره ی ثبت ، شناسه ی ملی و کد اقتصادی و ذکر رتبه ها و رشته های مورد نظر که خطاب به ریاست محترم انجمن صنفی پیمانکاران استان تنظیم گردد.
  • کپی برابر اصل آگهی تاسیس و روزنامه ی هیئت مدیره و تغییرات ( کلیه ی آگهی های روزنامه)
  • کپی برابر اصل مدارک مربوط به ثبت شرکت
  • کپی برابر اصل کلیه ی صفحات اساسنامه
  • کپی برابر اصل صورت جلسه ی سهامداران
  • کپی برابر اصل تمامصفحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی و کارت پایان خدمت همه ی افراد امتیازآور و مدیرعامل و سهامداران
  • کپی برابر اصل مدرک تحصیلی کلیه ی افراد امتیاز آور و مدیر عامل
  • ارائه ی رزومه ی کاری از شرکت های قبلی افراد امتیازآور که در آن تاریخ شروع و پایان خدمت ورشته ی تخصص آنها مانند: کارشناس تاسیسات برقی یا مکانیکی و کارشناس اجرایی ساختمان و ابنیه درج شده باشد.
  • تکمیل فرم های ۱۰۰-۲۰۰-۳۰۰-۴۰۰-۵۰۰ که به شرکت متقاضی ارسال می شود. این فرم ها را می توان در پنل شخصی هر شرکت در سایت ساجات مشاهده کرد .

 

مراحل اخذ گرید ( رتبه ) برق تاسیسات در سمنان

  1. تحویل درخواست رتبه مورد تقاضا ، مخاطب این نامه که در سربرگ شرکت می باشد.
  2. ارائه مدارک شرکت شامل روزنامه تاسیس شرکت ، اساسنامه ، تقاضانامه و شرکت نامه یا اظهارنامه ثبت شرکت
  3. ارائه مدارک شناسایی تمام سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت شامل کپی از شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت.
  4. ارائه اسناد محل شرکت شامل اجاره نامه یا کپی سند مالکیت
  5. ارائه کد اقتصادی شرکت
  6. ارائه مدارک مهندسی کارکنان شرکت که هر چه سطح علمی پرسنل بالاتر باشد جهت تشخیص صلاحیت رتبه ۱ تا ۴ امتیاز بیشتری کسب می نماید که شامل یک نفر مهندس با ۷ سال سابقه بیمه و یک نفر مهندس بدون سابقه الزامی می باشد.

در مواقعی که درخواست جهت خرید رتبه ۴ و ۳ و ۲ و ۱ انجام می شود در کنار ۶ مورد فوق ۲ مورد دیگر نیز باید اضافه شود که شامل:

الف ) ارائه کپی قراردادها و تسویه حساب آنها

ب ) ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت (رونوشت برابر اصل)

پس از تکمیل مدارک فوق و ارائه آن به معاونت مربوطه حدود ۴۵ روز زمان لازم است تا مراحل بررسی و کارشناسی و صدور صلاحیت به پایان برسد.

برای اطلاع از خرید و فروش گرید ( رتبه ) برق تاسیسات در سمنان با همکاران ما در موسسه حقوقی امیران در تماس باشید . ثبت برند ، ثبت شرکت در کرج  ،  اخذ کارت بازرگانی و پلمپ دفاتر از کارهای مهمی است که در موسسه امیران انجام می گیرد .

 

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید