خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان

خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان

اگر قصد شرکت در یک مناقصه دولتی در زمینه برق در استان زنجان را دارید اما زمان کافی ندارید تا بتوانید رتبه ی خود را ارتقا دهید و نمی خواهید که این فرصت عالی را از دست دهید توصیه ما به شما خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان است .

خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان در ۵ رتبه پیمانکاری در رشته های زیرمجموعه برق نظیر توسعه و بهینه سازی شبکه – احداث ساختمان پستها – سرویس و تعمیرات پستها – سرویس و تعمیرات خطوط – بهینه ساری شبکه بروش خط گرم – عیب یابی بروش ترموگرافی – بهره برداری از روشنایی معابر- حفاظت  و رلیاژ- تعمیرات ساختمانی پستها و خطوط – نصب و اصلاح انشعابات – تست لوازم اندازگیری – وصول مطالبات –  قرائت و توزیع قبوض  انجام می گیرد .

خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان : مدارک

  1. کپی برابر اصل آگهی تاسیس و روزنامه ی هیئت مدیره و تغییرات ( کلیه ی آگهی های روزنامه )
  2. کپی برابر اصل اظهارنامه ی ثبت شرکت و تقاضا نامه ی ثبت شرکت
  3. کپی برابر اصل کلیه ی صفحات اساسنامه
  4. کپی برابر اصل صورت جلسه ی سهامداران
  5. کپی برابر اصل صفحه ی اول شناسنامه و صفحه ی توضیحات ، پشت و روی کارت ملی
  6. کپی برابر اصل کارت پایان خدمت همه ی افراد امتیازآور و مدیرعامل و سهامداران
  7. کپی برابر اصل مدارک تحصیلی کلیه ی افراد امتیاز آور و مدیر عامل
  8. ارائه ی گواهی کار از شرکت های قبلی افراد امتیازآور، که در آن تاریخ شروع  و پایان همراه با ذکر جمله ی مثلا کارشناس تاسیسات برقی یا مکانیکی و …  ذکر شده باشد .

شرایط لازم برای اخذ و یا خرید و فروش رتبه

  • شرکت های خواهان رتبه برق باید کد اقتصادی داشته باشند .
  • همچنین لازم است مجموع بیمه این اعضا به ۶ سال بیمه در رشته کشاورزی برسد. در صورتی که فقط یکی از اعضا دارای سابقه بیمه با رشته زمینه باشند . می بایست دارای ۷ سال سابقه بیمه با رشته زمینه کشاورزی باشد ، که در این صورت نیازی به داشتن سابقه بیمه برای سایر مهندسین نیست .
  • مدرک مدیر عامل باید لیسانس باشد .
  • مدرک تحصیلی بیش از نیمی از اعضای هیئت مدیره باید لیسانس باشد .

قیمت خرید و فروش گرید های  پیمانکاری

گرید ها براساس رتبه ها و نوع زمینه فعالیت خود قیمت گذاری می شوند . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی قیمت خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان با موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید .

اگر شما از آن دسته دوستانی هستید که اطلاعات کافی و وافی در زمینه خرید و فروش رتبه ( گرید ) برق در زنجان را ندارید و می خواهید که با اطمینان و خیالی آسوده رتبه مورد نظر خود را خریداری نمایید و یا رتبه ( گرید ) خود را با بهترین قیمت به فروش رسانید کافی است با یک موسسه حقوقی معتبر و کار کشته تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . موسسه حقوقی امیران با کادر مجرب خود با بهترین وکلا انتخاب مناسبی برای شماست .

موسسه حقوقی امیران با سابقه هجده ساله خود به عنوان یکی از معروف ترین و باسابقه ترین موسسات حقوقی در استان البرز و کلان شهر تهران است که ید طولایی را در ثبت برند در کرج ، ثبت شرکت در کرج ، اخذ رتبه (گرید ) ، خرید و فروش انواع برند و شرکت در کلیه استان های ایران دارد .

امیران ، همراه مدیران .

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید