خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران

خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران

امروزه با رشد روز افزون جوامع و احتیاج به مسکن، ساخت ابنیه ها نیز گسترش یافته است. ساخت ابنیه ها باید از اصول خاصی پیروی کند. جرا که کوچکترین اشتباهات، موجب به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری می شود. خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران یکی از پر تکرار ترین معاملاتی است که امروزه انجام می شود. خرید و فروش این شرکت ها به دلیل صرفه جویی در زمان هزینه و مزایای دیگری که دارد انجام می شود. در این مقاله تصمیم گرفتیم در رابطه با خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران مطالبی را ارائه نماییم.

تامین مهندس امتیاز اور با بیش از ۱۵ سال سابقه در این زمینه رتبه بندی شمارا در کمترین زمان و با بهترین مهندسین با وجود کارشناسانی مجرب در این مجموعه انجام میدهند.

جهت استفاده از مدرک خود و یا دریافت مدرک مهندسی جهت اخذ رتبه با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰

۰۲۶۳۲۷۵۲۳۵۳

خرید و فروش شرکت ابنیه در تهران

شرکت های پیمانکاری دارای رتبه بندی هایی هستند که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشخص می شود. این رتبه بندی ها از ۱ تا ۵ است و رتبه ۵ نشانگر بالاترین کیفیت است. قیمت شرکت رتبه بندی شده در رشته ابنیه، بستگی به معیار های مختلفی دارد. از جمله این معیار ها میزان صلاحیت مدیران و کارمندان، سوابق آن ها و … است. در این مقاله به طور کامل، مراحل اخذ پیمانکاری رتبه ۵ ساختمان و ابنیه را شرح می دهیم.

پیمانکار ابنیه و ساختمان به چه کسی می گویند؟

قبل ار هر چیزی، بهتر است ابتدا به این موضوع بپردازیم که پیمانکار ابنیه چه کسی است؟ طبق تعریف رایج در قانون، افراد حقیقی یا حقوقی که در یکی از زمینه های مرتبط با ساخت ابنیه فعالیت دارند و گواهی صلاحیت پیمانکاری در این رشته ها دارند، پیمانکار ابنیه هستند. پیمانکاران ابنیه، از حقوق و شرابط ویژه ای برخوردار هستند. مثلا شرکت در مناقصه های بزرگ مربوط به اجرای یک بنای دولتی یا خصوصی یکی از مزایای ویژه شرکت های ابنیه دارای رتبه و پیمانکاران دارای رتبه است.

شرکت های ابنیه بر چه اساسی رتبه بندی می شوند؟

طبق قانون، این رتبه بندی ها بر اساس امکانات شرکت ها، توانایی فنی و قرار داد های آن ها انجام می شود. هر چقدر سطح کیفیت یک شرکت بالا تر باشد، رتبه بیشتری نیز دریافت می کند. بنابر این، یک شرکت ابنیه باید شرایط اخذ رنبه را داشته باشد تا بتواند برای آن تقاضا دهد.

بیشتر بخوانید: شرکت چیست و چرا باید ثبت گردد؟

قیمت خرید شرکت ابنیه رتبه دار در تهران

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، قیمت خرید شرکت های رتبه دار، بسته به فعالیت ها و قرار دادی که دارند، متغیر است و هر چقدر که شرکت، پروژه های بزرگترین را داشته باشد، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. شرکت هایی که رتبه شرکت خود را می فروشند، هزینه ای بابت این کار دریافت می کنند که بسته به سوابق، رتبه تغییر می کند.

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید