خرید و فروش شرکت رتبه دار آب

خرید و فروش شرکت رتبه دار آب

خرید و فروش شرکت رتبه دار آب بهترین فرصت است تا بتوانید شرکت خود را داشته باشید ،اگر فرصت کافی را برای طی مراحل ثبت شرکت را ندارید و می خواهید در ظرف کمترین مدت زمان شرکت خود را داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید تا توضیحات کاملی را خدمتتان توضیح دهند .

 

فواید خرید و فروش شرکت رتبه دار آب

از مزایای خرید فروش شرکت رتبه دار آب می توان به صرفه‌جویی در هزینه و زمان اشاره کرد ، علت این امر نیز به دلیل حذف مراحل اداری و ثبتی زمانبر نظیر ثبت شرکت، دریافت کد اقتصادی گواهی مالیات بر ارزش افزوده و سایر مراحل ثبتی اخذ گذر واژه اول و دوم، امکان شرکت در مناقصات و مزایداتی که موعدشان نزدیک است ، تغییر سهام یا سهم الشرکه شرکت در کمتر از یک هفته ، عدم نیاز به گواهی عدم سوء‌پیشینه است  .

 

خرید و فروش شرکت رتبه دار آب : رشته های آب

خرید و فروش شرکت رتبه دار آب در رشته های مرتبط با سدها و نیروگاه های آبی، تونل های آب و سازه های هیدرولیکی، شبکه های توزیع آب، تصفیه خانه های بزرگ، خطوط انتقال آب، شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب، شبکه های آبیاری و زهکشی، سازه های دریایی و ساحلی، احداث حوضچه ها و استخرهای پرورش ماهی ها و سایر آبزیان، عملیات ساختمانی و عمرانی تصفیه خانه های آب و فاضلاب و از این دست موارد به فروش می رسد .

خرید و فروش شرکت رتبه دار آب : مدارک

  1. کپی برابر اصل شده مدارک ثبتی شرکت
  2. مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل : اساسنامه ، اظهارنامه ، روز نامه رسمی ، تاسیس و تغییرات
  3. مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل : اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکت نامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات
  4. ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه رسمی شرکت
  5. کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها
  6. کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت

 

مهندس و یا مهندسینی که سوابق کاری ارائه می کنند باید مدارک زیر را تهیه فرمایند.

  1. نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برایشان پرداخت نموده است .
  2. گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکتهایی که در گواهی بیمه اعلام شدند .
  3. سربرگ رسمی شرکت در ۳ نخسه
  4. کپی آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام

 

خرید و فروش شرکت رتبه دار آب : شرایط عمومی

  • مدرک تحصیلی مدیرعامل و نیمی از اعضای هیئت مدیره حداقل لیسانس باشد .
  • داشتن کد اقتصادی برای شرکت ها الزامی است .
  • شرکتها میتوانند بطور همزمان درخواست دریافت رتبه در دو پایه را داشته باشند .
  • همچنین لازم است مجموع بیمه این اعضا به ۶ سال بیمه در رشته کشاورزی برسد. در صورتی که فقط یکی از اعضا دارای سابقه بیمه با رشته زمینه باشند . می بایست دارای ۷ سال سابقه بیمه با رشته زمینه کشاورزی باشد ، که در این صورت نیازی به داشتن سابقه بیمه برای سایر مهندسین نیست .

 

موسسه حقوقی امیران باسابقه ترین موسسه حقوقی در زمینه ثبت برند ،  ثبت شرکت انفورماتیک ،  اخذ رتبه(گرید)مشاور ، صدور کارت بازرگانی  و … در استان البرز است .  این شرکت در زمینه های زیر نیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر نقاط ایران است .

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید