خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد

خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد

خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد مورد توجه بسیاری از شرکت های پیمانکاری می باشد از آن جایی که شهر مشهد پتانسیل اجرایی بالای در زمینه ی پیمانکاری دارد خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است و به سود سرمایه گذاران اقتصادی می باشد.

خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد

گرید یا رتبه پیمانکاری شامل رتبه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ می باشد و بر اساس توان مالی و نیروی مهندسی و سوابق آن شرکت ارزیابی می شود که ۱ بالاترین رتبه و ۵ پایین ترین رتبه می باشد که توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری تعلق می گیرد.

رشته های خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد

  1. ساختمان وابنیه
  2. راه و ترابری
  3. صنعت و معدن
  4. تاسیسات و تجهیزات
  5. کشاورزی
  6. آب
  7. مرمت آثار باستانی
  8. کاوش های زمینی
  9. ارتباطات
  10. نفت و گاز
  11. نیرو

خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد: مدارک

  • مدارک ثبتی شرکت به همراه تمام روزنامه‌های رسمی
  • مدارک شناسایی اعضای هیئت‌مدیره یا پرسنل امتیازآور شامل: کپی شناسنامه، کپی کارت شناسایی ملی، کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی، سوابق بیمه تامین اجتماعی مرتبط با رشته درخواستی
  • تهیه سربرگ شرکت در ۳ نسخه
  • اسکن کلیه موافقتنامه ها
  • کپی آخرین صورتجلسه مربوط به تغییر سهام.
  • آخرین اظهارنامه مالیاتی (در صورت نیاز میانگین اظهارنامه‌های مالیاتی سه سال آخر)
  • مجموع مبلغ قراردادها طی ۱۵ سال اخیر به همراه تسویه حساب هر قرارداد.

اخذ رتبه پیمانکاری برای شرکت های تازه تاسیس بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد زیرا اگر شرکت رتبه بندی نشود نمی توانند در مناقصات و مزایدات دولتی شرکت کنند و مراکز دولتی اجازه ندارند با شرکت هایی که رتبه بندی نشده اند قرار داد ببندند به همین خاطر خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد یه راه آسان و سریع برای شرکت های تازه تاسیس می باشد چون لازم نیست مراحل اخذ گرید مانند ثبت شرکت، اخذ کد اقتصادی و… را طی کنند و می توانند با خرید رتبه یا گرید برای شرکت خود رتبه اخذ کنند.

 

خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد: قیمت

قیمت خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد و یا دیگر شهرها متفاوت می باشد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن تعیین کرد. قیمت ها بر اساس محل شرکت و نوع رشته ی پیمانکاری و رتبه ی شرکت تعیین می شود و متغیر است برای اطلاع از قیمت خرید و فروش گرید پیمانکاری با مشاورین ما در موسسه حقوقی امیران ثبت تماس بگیرید.

خرید و فروش رتبه پیمانکاری در مشهد: رتبه آماده

شرکت امیران ثبت در خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد خدمات گسترده ای را علاوه بر اخذ گرید و اخذ رتبه پیمانکاری در زمینه های زیر انجام می دهد:

خرید و فروش شرکت رتبه (گرید) ساجار پیمانکاری با پایه ی ۵ ساختمان

خرید و فروش رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی ۵ راه

خرید و فروش رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی ۵ آب

خرید و فروش رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی ۵ تاسیسات برق

فروش رتبه نیرو برق تاسیسات تجهیزات

خرید و فروش رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی ۵ راه و ساختمان

خرید و فروش رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی ۵ آب و راه

خرید و فروش رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی ۵ آب و ساختمان

و…..

و فروش رتبه (گرید) های ۵ساختمان

شرکت امیران ثبت در خرید و فروش گرید پیمانکاری سالیان سال تجربه  دارد و تمام امور ثبتی مانند ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت، اخذ گرید، اخذ گرید یا رتبه پیمانکاری، اخذ رتبه پیمانکاری در مشهد و خرید و فروش گرید پیمانکاری در مشهد  و دیگر مناطق و شهرستان ها با کادری مجرب و با بهره گیری از کارشناسان متخصص و وکلای پایه یک در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب انجام می دهد.

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید