فروش رتبه تاسیسات

فروش رتبه 1، 2، 3، 4 و 5 تاسیسات

فروش رتبه تاسیسات

یکی از بهترین روش های دست یابی به شرکت گریددار خرید و یا فروش رتبه تاسیسات می باشد. قیمت شرکت رتبه دار تاسیسات می تواند متغیر باشد و به سابقه و رتبه  ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ آن بستگی دارد.

فروش رتبه ۱  ۲  ۳  ۴  ۵ تاسیسات : رشته ها

زمینه های فعالیت شرکت های دارای رتبه یا گرید تاسیسات عبارتند از :

شبکه گازرسانی شهری، تاسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها، سیستم های سردکننده ساختمان، تأسیسات و تجهیزات ساختمان (آب، گاز، برق و فاضلاب) و انتقال زباله، تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب کوچک، وسایل انتقال (آسانسور پله برقی و …)سیستم های خبر و هشدار دهنده، تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس و رختشویخانه، سیستمهای ارتباطی، شبکه های رایانه ای ساختمان، ماسه پاشی (سندبلاست)، حفاظت کاتودی، پوشش (لاینینگ) و ایستگاههای پمپاژ آب و فاضلاب کوچک و نظایر آن.

خرید و فروش رتبه تاسیسات : شرایط عمومی

  1. عدم سوء پیشینه شرکت
  2. مدیران شرکت نباید کارمند دولت باشند.
  3. شرکت باید در سازمان ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد .
  4. سابقه کار مرتبط و مفید مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره بر اساس جداول ۱-۷ آیین نامه الزامی است .
  5. شرکت واجد شرایط و امتیازات لازم برای تعیین صلاحیت در رتبه مورد نظر طبق ضوابط و دستورالعمل های لازم عمل نماید.

انواع رتبه ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ تاسیسات

  • رتبه ۱ و ۲ تاسیسات

شرکت های متقاضی اخذ رتبه ۱ و ۲ می بایست مدارک لازم جهت محاسبه ی امتیاز های لازم ( توان مالی – کارکرد – امتیاز هیئت مدیره و پرسنل ) را ارائه کنند .

نکته ای که در اخذ رتبه ۱ و ۲ از اهمیت ویژه ای برخوردار است ارائه ی یک قرارداد به عنوان شاخص در زمینه ی رتبه ی درخواستی می باشد.

این قرارداد باید اتمام یافته و دارای مفاصا حساب باشد و یا در غیر این صورت در موارد خاص که پروژه در حال اجرا می باشد دریافت تائیدیه مالی از کارفرما نسبت به درصد پیشرفت پروژه الزامی می باشد.

فروش رتبه ۱ ۲ ۳ ۴ و ۵ تاسیسات

  • رتبه ۳ و ۴  تاسیسات

شرکت های پیمانکاری متقاضی رتبه ۳ و ۴ ابتدا باید جهت محاسبه توان مالی شرکت و امتیاز کارکردشان آخرین اظهارنامه مالیاتی، مبالغ قرارداد های انجام شده به همراه سال انجام هرکدام به تفکیک را برای ارائه دهند.

بعد از محاسبه توان مالی شرکت و کارکرد شرکت امتیاز هیئت مدیره و پرسنل فنی امتیاز آور متناسب با رتبه و پایه درخواستی طبق آئین نامه وحدت رویه محاسبه می شود.

لازم به ذکر است که رتبه ۴ همانند رتبه ۵ نیاز به پر کردن امتیاز پرسنل امتیاز آور ندارد ، اما در رتبه های ۳ و ۲ و ۱ در کنار امتیاز مدیران توسط سازمان حد نصابی برای امتیاز پرسنل در نظر گرفته شده است.

  • رتبه ۵ تاسیسات

این رتبه مختص شرکت های پیمانکاری تازه تاسیس و یا شرکت هایی که فاقد کارکرد هستند .

درصورتیکه شرکت متقاضی خواستار اخذ رتبه در یک رشته باشد باید مدیرعامل شرکت دارای مدرک کارشناسی در زمینه رشته درخواستی و ۷ سال سابقه بعد از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی باشد.

اما اگر شرکت خواستار اخذ رتبه در دو رشته باشد نیاز به ۲ عضو هیئت مدیره با مدرک کارشناسی دارد که هرکدام در زمینه ی رشته ی درخواستی می بایست حداقل ۳ سال سابقه ، بعد از اخذ مدرک تحصیلی را داشته باشند.


 

موسسه حقوقی امیران مفتخر به ارائه کلیه خدمات تخصصی اعم از اخذ رتبه ، ارتقا و تمدید رتبه ، خرید و فروش گرید ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ پیمانکاری در رشته های تاسیسات ، فروش رتبه ۱ ۲ ۳ ۴ و ۵ تاسیسات، برق ، ساختمان و … است .

 

 

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید