فروش گرید ۵ تاسیسات

فروش شرکت گرید 5 تاسیسات

فروش گرید ۵ تاسیسات

فروش گرید ۵ تاسیسات برای شرکت های پیمانکاری می باشد که باعث رشد و پیشرفت شرکت می شود و بر اساس توان مالی و سوابق و تجربه نیروی مهندسی ارزیابی می شود و یکی از الزامات شرکت پیمانکاری می باشد.

تاسیسات یکی از رشته های پیمانکاری می باشد که فروش گرید ۵ تاسیسات یکی از رتبه هایی است که توسط شرکت پیمانکاری به شرکت درخواست کننده تعلق می گیرد.

فروش گرید ۵ تاسیسات برای شرکت های پیمانکار دارای ۵ رتبه که ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ می باشد و همچنین برای شرکت های مشاور ۱ و ۲ و ۳ است، شرکت های طرح و ساخت (EPC) دو رتبه ۱ و ۲ می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که نیاز به اخذ رتبه EPC داشته باشید باید شرکت شما دارای رتبه ۱ یا ۲ پیمانکاری باشد.

زمینه های فعالیت شرکت های خرید و فروش گرید ۵ تاسیسات

شبکه گازرسانی شهری، تاسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها، سیستم های سردکننده ساختمان، تأسیسات و تجهیزات ساختمان (آب، گاز، برق و فاضلاب) و انتقال زباله، تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب کوچک، وسایل انتقال (آسانسور پله برقی و ….) سیستم های خبر و هشدار دهنده، تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس و رختشویخانه، سیستمهای ارتباطی، شبکه های رایانه ای ساختمان، ماسه پاشی (سندبلاست)، حفاظت کاتودی، پوشش (لاینینگ) و ایستگاههای پمپاژ آب و فاضلاب کوچک و نظایر آن.

جهت اقدام برای اخذ و فروش گرید ۵ تاسیسات طبق تعریف سازمان برنامه و بودجه فعالیت و زمینه کاری شرکت باید در زیرگروه های فوق قرار بگیرد.

فروش گرید ۵ تاسیسات: مدارک اخذ گرید تاسیسات

  1. تقاضای اخذ گرید تاسیسات روی سربرگ شرکت
  2.   ارائه کپی قراردادها و مفاصاحساب آنها
  3.   ارائه کپی برابر اصل آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت (رونوشت برابر اصل)
  4.   ارائه کپی برابر اصل تمام مدارک ثبتی شرکت از جمله روزنامه رسمی، اساسنامه، آگهی تاسیس، آخرین تغییرات ثبتی شرکت، آخرین صورتجلسه ثبتی هیئت مدیره
  5.   ارائه اسناد محل شرکت شامل اجاره نامه یا کپی سند مالکیت
  6.   فتوکپی برابر اصل صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سهام داران اصل برابرشناسنامه اول صفحه
  7.   پرینت سوابق بیمه از تامین اجتماعی
  8.   ارائه کد اقتصادی

اخذ رتبه ۵ پیمانکاری

برای اخذ رتبه ۵ پیمانکاری در رشته تاسیسات  و برای فروش گرید ۵ تاسیسات مدرک تحصیلی حداقل دو سوم شرکت باید لیسانس باشد و در رشته های مهندسی مکانیک، الکترومکانیک، برق، ارتباطات، ابزار دقیق، شیمی تخصص داشته باشند و همچنین سابقه کارمندان باید دارای ۶ سال بیمه در رشته تاسیسات باشد ولی در صورتی که یکی از مهندسین دارای ۷ سال سابقه در رشته تاسیسات داشته باشد نیازی به سابقه بیمه ی سایر مهندسین نیست.

 

اگر شما قصد خرید و فروش گرید ۵ تاسیسات در رشته ی پیمانکاری برای شرکت خود را دارید با شرکت حقوقی امیران ثبت تماس بگیرید. شرکت امیران ثبت با سال ها تجربه در انجام امور ثبتی مانند: ثبت شرکت، ثبت شرکت در کرج، ثبت برند، اخذ گرید، اخذ گرید پیمانکاری، اخذ گرید ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و۵ پیمانکاری در رشته های آن بخصوص اخذ گرید ۵ تاسیسات و خرید و فروش گرید ۵ تاسیسات در کوتاه ترین زمان و با بهره گیری از وکلای پایه یک و کارشناسان مجرب انجام می دهد.

 

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید