ثبت برند در شهریار

ثبت برند در شهریار

اولین قدم برای ورود یه دنیای اقتصاد ثبت شرکت است و اولین قدم برای ثبت شرکت انتخاب برند و ثبت برند است .شما برای ثبت برند در شهریار می توانید باتماس با موسسه امیران ثبت از راهنمایی های مشاوران مجرب و کارورزیده ی ما استفاده کنید .

برند طرح ، عبارت و یا هر ویژگی دیگر که مشخص کننده خدمات یا محصولی باشد ، است . البته مشخص است که هدف از ثبت برند در شهریار تنها فروش کالا و خدمات نیست بلکه ارزش آفرینی و گسترش کسب و کار از طریق ارتباط ذهنی و حسی مشتری با محصول است .

برند یا نمانام برداشت احساسی تمام مخاطبان و مشتریان از محصول شما در ذهن و قلب آنهاست .

تعریف برند از لحاظ ذهنی

تعریف برند از لحاظ ذهنی افراد بدین معنی است که مخاطب یا مشتری با دیدن ، شنیدن یا هرگونه ارتباط حسی با آن ، به طور ذهنی ویژگی آن را در قلب و ذهن خود تداعی می کند .

برند را فقط یک برچسب نمی توان دانست برند را می توان محصولی خوردنی ، پوشیدنی ، نوشیدی دانست ؛ زیرا برند همان محصول شما است . شما و کسب و کارتان با برند مخصوص خود شناخته می شوید .

موافقت نامه تریپس ، برند را این گونه معرفی کرده است « هرگونه علامت یا ترکیبی از علائم که بتواند کالاها یا خدمات یک فعالیت را از کالاها یا خدمات فعالیت های دیگر متمایز گرداند علامت تجاری به شمار خواهد آمد«.

 

چگونه می توان برای شرکت خود برند مناسبی انتخاب کرد ؟

برای ثبت برند در شهریار ابتدا شما باید برای برند خود نام مناسبی انتخاب کنید که این نام باید اختصاصی و ابتکاری باشد . برند شما باید نشان دهنده ی نوع شرکت  و محصول و خدمات شما باشد یعنی به گونه ای باشد که مخاطب را در باره ی کسب و کار شما به اشتباه نیندازد . به طور مثال اگر شما در زمینه مواد پروتئینی فعالیت دارید برند شما به گونه ای نباشد که به نظر برسد در حوزه مواد شوینده فعالیت دارید . نکته دیگر این است که برند شما باید قابلیت ثبت داشته باشد و همچنین قبلا به ثبت نرسیده باشد . با تماس بامشاوران می توانید در زمینه ثبت برند در شهریار و انتخاب نام مناسب برای برند خود راهنمایی بگیرید .

ثبت برند در شهریار: مزایای ثبت برند

  • میتوان از آن برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرد .
  • مشتریان برند شما می توانند محصولات شما را از دیگران تشخیص دهند .
  • جزء مهم و ضروری برای دریافت موافقت نامه های اعطای نمایندگی است .
  • امکان درخواست برای وام بانکی می توان داشت .
  • در صورت بروز هرگونه سوء استفاده می توان اقدام قانونی نمود .

مدارک لازم برای ثبت برند در شهریار

۱)کپی کارت ملی و شناسنامه

۲)کپی جواز کسب و تاسیس شرکت یا پروانه ی بهره برداری

۳) کپی از مجوزهای شرکت ( پروانه بهره برداری ، جواز تاسیس ، پروانه ساخت و … )

۴) رونوشت از کارت بازرگانی (حتما به نام شرکت یا مدیر عامل آن باشد.)

۵) روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات شرکت

۶) یک نمونه از تصویر علامت  تجاری به ابعاد ۱۰*۱۰

۷) مهر شرکت

 

مدت زمان لازم برای ثبت برند در شهریار

مدت زمان ثبت برند حدودا ۴۵ روز کاری است ، ولی مدت زمان لازم برای تصدیق برند حدود دو ماه است .

مدت اعتبار برند

مدت اعتبار برند ده سال است . که این مدت قابل تمدید می باشد ، که البته یک مدت ارفاقی شش ماهه با احتساب هزینه مدت تاخیربرای سهولیت ، در نظر گرفته شده است .

ما در موسسه ی ثبت امیران تمام خدمات اخذ گرید ، ثبت برند ،اخذ رتبه پیمانکاری و دیگر خدمات مربوط به ثبت شرکت را انجام می دهیم . شما با تماس با تیم کارشناسان ما در شرکت ثبت امیران  می توانید کلیه امور مربوط به ثبت برند در شهریار ، تهران ، کرج و دیگر شهرها را به ما بسپارید ، تا در کمترین زمان با بالاترین دقت و کیفیت انها را به انجام برسانیم ویا در صورت داشتن هرگونه سوال به شما کمک کنیم .

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید