ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در شهریار

هدف از ثبت شرکت در شهریار

هدف از ثبت شرکت در شهریار این است که موسسین در شرکت های مختلف بتوانند به راحتی و به صورت رسمی و قانونی به کسب و کار بپردازند و از وقوع هرگونه سوءاستفاده جلوگیری نمایند. موسسه حقوقی امیران متخصص در ثبت شرکت در کرج و تمام استان های ایران می باشد و انواع شرکت ها را با کمترین زمان و بدون اطلاف وقت و هزینه به انجام می رساند.

 

ثبت شرکت در شهریار

شهریار، شهرستانی است  واقع در غرب استان تهران و با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴،۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می شود. هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است که از نظر قانونی رسمیت دارد و به ثبت رسیده باشد، ثبت شرکت وسیله ای است که دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید تا از این طریق، کلیه ی فعالیت های شرکت ها هم تحت حمایت و هم تحت کنترل قانون قرار گیرد.

شرکت چیست؟

به مجموعه ای از افراد اعم از سرمایه دار یا موسس که برای رسیدن به یک هدف مشترک و موضوع خاصی با هم همکاری می کنند شرکت گفته می شود.

مدارک لازم ثبت شرکت در شهریار

  1. کپی و برابر اصل شده کارت ملی و شناسنامه ی اعضاء، هیئت مدیره، شرکا و سهامداران
  2. اخذ گواهی برگه عدم سوءپیشینه
  3. تنظیم اوراق اساسی شرکت (اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه، متن صورتجلسه)

در صورت تمایل این اوراق به صورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان مجرب  شرکت امیران ثبت برای شما تنظیم می گردد.

شرایط ثبت شرکت در شهریار

اولین کار در ثبت شرکت در شهریار انتخاب دارای سرمایه ای مناسب و موضوع فعالیت آن می باشد لازم به ذکر است موضوع فعالیت باید دارای مجوز باشد، دومین کار انتخاب ۵ نام مناسب و سه سیلاب با ریشه کاملا فارسی است برای انجام این امور کارشناسان شرکت امیران ثبت می تواند شما را در این امر در سراسر ایران یاری  برساند.

انواع ثبت شرکت شهریار

ثبت شرکت با مسئولیت محدود شهریار
ثبت شرکت سهامی خاص شهریار
ثبت شرکت تعاونی شهریار
ثبت موسسات غیرتجاری شهریار
ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت شهریار

زمان ثبت شرکت در شهریار

در صورتی که بدانید چه شرکتی می خواهید ثبت کیند و تمام مدراک مورد نیاز را به صورت کامل تهیه کنید و هیچگونه برگشتی نباشد و اشتباهی هم رخ ندهد، ۴۴ روز کاری ثبت شرکت طول می کشد.

پیگیری روند ثبت شرکت

با اتمام فرآید ثبت شرکت و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت حوزه ثبتی مورد نظر باید پیگیری های لازم را در خصوص پرونده ثبتی خود انجام دهید. برای انجام این امر در ابتدا می بایست به سامانه اینترنتی ثبت شرکت وارد شوید و بر روی لینک پیگیری در خواست کلیک کرده و شماره پیگیری مندرج بر روی رسید پذیرش را وارد نمایید از این طریق می توانید کلیه روند اداری ثبت شرکت خود را پیگیری نمایید.

شرکت امیران ثبت کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت شهریار، ثبت شرکت در شهریار ، ثبت شرکت کرج، ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت سهامی عام، ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت تعاونی، ثبت موسسات غیرتجاری، ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت، اخذ گرید، ثبت برند و… را در کوتاهترین زمان با بهترین مشاوره و با بکار گیری از کارشناسان مجرب و وکلای پایه یک در خدمت شماست.

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید