خرید و فروش رتبه ( گرید ) در هرمزگان بندرعباس

خرید و فروش رتبه ( گرید ) در هرمزگان بندرعباس

خرید و فروش رتبه ( گرید ) در هرمزگان بندرعباس از جمله با ارزش ترین مواردی است که برای تمامی شرکت های رتبه دار در بندرعباس حائز اهمیت است . ما در این مقاله به مقوله ی رتبه ( گرید )  می پردازیم ، شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه و همیچنین درباره قیمت و رتبه های آماده فروشی با مشاوران و وکلای ما در موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید .

خرید رتبه ( گرید ) آماده برای چه کسانی مناسب است ؟

خرید رتبه ( گرید ) آماده برای تمامی شرکت های رتبه دار مناسب است ، اما اگر شرکت شما  شرکت تازه تاسیسی است و می خواهید هر چه سریعتر رتبه خود را ارتقا دهید و فرصت از دست رفته خود را جبران نمایید این گزینه یعنی خرید رتبه آماده یا همان رتبه فروشی می تواند فرصت فوق العاده را برایتان ایجاد نماید .

مزایای خرید و فروش رتبه ( گرید ) در هرمزگان بندرعباس

به عبارت ساده و عامیانه تر رتبه ها در حقیقت نمره های یک شرکت هستند که اهمیت آنان برای هیچ کس پوشیده نیست . مطمئنا داشتن رتبه بهتر می تواند مانند داشتن نمره بهتره مزایای را برای صاحبان شرکت ها به همراه آورد . از مهم ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود .

  • امکان شرکت در مناقصات دولتی ، زیرا دولتی اجازه ندارند با شرکت‌هایی بدون رتبه ، قرارداد ببندند
  • ترسیم نمای کلی از وضعیت شرکت‌ های مختلف نسبت به هم و نقاط ضعف و قوت آنها باشد ، که باعث بهبود ارشاد و هدایت عملکرد مدیران ارشد شرکت و واحدهای مختلف آن ، مبتنی بر ارزیابی‌ها ، می شود .
  • دادن اطمینان خاطر به سرمایه گذاران
  • تجدید نظر و تصمیم‌ گیری در خصوص خرید و وفادار نمودن مشتریان به شرکت‌های برتر
  • کمک به اعتباردهند گان در انتخاب برترین شرکت‌ها در اعطای اعتبارات آتی
  • کمک به تجدید نظر و تصمیم‌گیری دولت و سازمان‌ های دولتی در خصوص حمایت ، مداخله ، تنبیه و یا تشویق و هدایت شرکت‌ها

اهمیت خرید و فروش رتبه ( گرید ) در هرمزگان بندرعباس

همانطور که می دانید بندر عباس یکی از شهر های معروف و مشهور در استان هرمزگان می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را در خود جای می دهد . این استان یکی از شهرهایی است که می تواند ، با  توجه به امکانات فراوانی که در آن وجود دارد آینده درخشانی را داشته باشد.

  • چنانچه شرکتی دو مهندس با سابقه بیمه در اعضای هیئت مدیره خود داشته باشد ، می تواند در دو شاخه متفاوت تقاضای اخذ رتبه کند .
  • نیمی از اعضای هیئت مدیره شرکت ها می بایست حداقل دارای مدرک کارشناسی باشند .
  • اعضای هیئت مدیره نیز باید حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشند :

الف ) به کارگیری یک مهندس با سابقه ۷ سال سابقه بیمه و زمینه کاری مرتبط که ترجیحا سابقه ی بیمه آن از شرکت دارای رتبه رد شده باشد .
ب) دو مهندس با ۳ سال سابقه بیمه مرتبط و زمینه کاری مرتبط

اگر شما از آن دسته دوستانی هستید که اطلاعات کافی و وافی برای خرید و فروش رتبه ( گرید ) در هرمزگان بندرعباس را ندارید و می خواهید که با اطمینان و خیالی آسوده رتبه مورد نظر خود را خریداری نمایید و یا رتبه ( گرید ) خود را با بهترین قیمت به فروش رسانید کافی است با یک موسسه حقوقی معتبر و کار کشته تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند . موسسه حقوقی امیران با کادر مجرب خود با بهترین وکلا انتخاب مناسبی است .

موسسه حقوقی امیران با سابقه هجده ساله خود به عنوان یکی از معروف ترین و باسابقه ترین موسسات حقوقی در استان البرز و کلان شهر تهران است که ید طولایی را در ثبت برند ، ثبت شرکت ، اخذ گرید ، خرید و فروش انواع برند در مشهد و کلیه استان های ایران دارد .

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید