فروش گرید ابنیه

فروش گرید ابنیه

قبل از اینکه درباره فروش گرید ابنیه صحبت کنیم بهتر دیدیم تا توضیحات مختصری درباره اینکه گرید چیست؟ مراحل اخذ گرید و مدارک لازم برای اخذ آن توضیحاتی خدمت شما سروران گرامی عرض کنیم. بعد از خواندن این مطلب در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید با مشاوران موسسه حقوقی ثبت امیران تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

هرشرکت و یا سازمان دولتی برای بستن قرارداد موظف است تنها با شرکت های دارای رتبه قرارداد ببندد. رتبه بندی شرکت ها از این قرار است که سازمان معاونت فنی و استانداری طبق ملاک هایی شرکت ها را رتبه بندی می کند. این رتبه بندی برای پیمانکاران براساس توان فنی و عملی، تجربیات و توان مالی اعضای هیئت مدیره است. بیشتر کار پیمانکاران در زمینه ی طرح های عمرانی و اجرای عملیات ها و نظارت بر پیمانکاران است. شرکت های پیمانکاری به رتبه های ۱ ، ۲ ،۳ ، ۴ و ۵ تقسیم بندی شده است که کمترین رتبه، رتبه پنجم و بهترین رتبه، رتبه اول است.

این رتبه بندی برای گروه مشاوران نیز برقرار است که ملاک آن علاوه بر نیروی فنی و مهندسی، امکانات فنی و نرم افزاری شرکت ها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد. رتبه بندی مشاوران شامل رتبه های ۱،۲ و ۳ است که بالاترین اولویت برای رتبه اول و کمترین اولویت برای رتبه سوم است .

 

فروش گرید ابنیه: نحوه اعطای رتبه بندی

همان طور که گفته شد شرکت های پیمانکاری با توجه به قراردادها و امکانات و افراد امتیازآور از ۱ تا ۵ و شرکت های مشاور از ۱ تا ۳ رتبه بندی می شوند. کار شرکت های پیمانکاری بیشتر در زمینه اجرایی و اجرای پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی در زمینه ساخت و نظارت بر پیمانکار است و شرکت های مشاور در زمینه طراحی و نظارت بر ساخت و ساز فعالیت می کنند. در اصل مشاوران واسطه بین پیمانکار و کارفرما هستند. رتبه یا گرید عموماً مخصوص شرکت های فنی و مهندسی بوده بدین معنی که هرگاه سازمانی قصد انجام پروژه های عمرانی، فنی و یا مهندسی را داشته باشد، اجرای پروژه را به شرکت های دارای امتیاز فنی و مهندسی تایید شده استانداری به صورت مناقصه واگذار می نماید. در صورتی که شرکت مورد نظر موفق به کسب حد نصاب امتیاز و تعیین صلاحیت شد، گواهی رتبه صادر می گردد.

فروش گرید ابنیه: شرایط اخذ گرید

شرکت ها برای اخذ گرید حداقل شرایط عمومی زیر را باید دارا باشند:

  • کد اقتصادی حتما داشته باشد.
  • حداقل مدرک مدیر عامل لیسانس باشد.
  • حداقل مدرک تحصیلی نیمی از اعضای هیئت مدیره باید لیسانس باشد.
  • حداقل یکی از اعضای هیئت مدیره باید در رشته مرتبط تحصیل کرده باشد و یا سه سال سابقه ی اشتغال در این زمینه به همراه بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال را دارا باشد .

فروش گرید ابنیه: مدارک

  • کپی مدارک ثبت شرکت .
  • اصل سند شرکت یا اجاره نامه محل شرکت که در روزنامه به چاپ رسیده باشد .
  • کپی مدارک شناسایی کلیه سهامداران و هیئت مدیره ( شناسنامه و کارت ملی)
  • ۳ نسخه از سربرگ رسمی شرکت
  • کپی آخرین صورت جلسه هیئت مدیره که شامل آخرین تغییرات ایجاد شده باشد .
  • کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت
  • تذکر ۱ : اگر شرکت شما شرکت سهامی خاص است باید؛ اساسنامه ، اظهارنامه ، روز نامه رسمی ، تاسیس و تغییرات شرکت خود را تهیه فرمایید .
  • تذکر ۱ : اگر شرکت شما ،شرکت با مسئولیت محدود است باید ؛ اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکت نامه ، روزنامه رسمی ، تاسیس و تغییرات را تهیه فرمایید .
  • تذکر ۱ : مدارک تحصیلی اعضا باید شامل موارد زیر باشد :

الف ) نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برای وی پرداخت نموده اند .

ب ) گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکت هایی که در گواهی بیمه اعلام شده است.

فروش گرید ابنیه

از جمله خدمات شرکت ثبت امیران در زمینه پیمانکاری:

خرید و فروش گرید ۵ ابنیه

خرید و فروش گرید ۴ ابنیه

خرید و فروش گرید ۳ ابنیه

خرید و فروش گرید ۲ ابنیه

خرید و فروش گرید ۱ ابنیه

 

شرکت امیران ثبت متخصص در زمینه خرید و فروش انواع گرید، گرید ابنیه ، گرید راه ، گرید ساختمان و… است . شما عزیزانی که قصد فروش گرید خود را دارید می توانید با ما تماس بگیرید. امیران ثبت در زمینه های ثبت برند، ثبت شرکت در کرج و تهران، اشتهارد و… را فعالیت دارد.

 

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید