خرید گرید ۵ راه

خرید گرید 5 راه - گرید رتبه 5 راه

برای کسانی که که در مبحث راه فعالیت می کنند خرید گرید ۵ راه از اهمیت بالایی برخوردار است . شما برای مشاوره و خرید گرید پنج راه می توانید با تیم کارشناسان ما در موسسه حقوقی ثبت امیران تماس حاصل فرمایید ، تا تیم ما متشکل از وکلا و کارشناسان مجرب در این زمینه به شما یاری رسانند.

گرید راه یا رتبه راه

فرهنگ فارسی معین رتبه را این گونه معنی کرده است : « ۱) درجه ، منزلت ، مقام . ۲) درجه ای از درجات اداری ، فرهنگی ، قضایی یا نظامی که حقوق ماهیانه خاص به حساب آن تعلق می گیرد.».ما برای هر مورد خاص  دسته بندی قائل می شویم ؛ مثلا در دوران کودکی مبصر کلاس بچه ها را به گروه های خوب ، بد و بد ترین دسته بندی می کرد و نام آنها روی تخته سیاه می نوشت ، می توان گفت که رتبه نیز همین معنی را در صنعت و تجارت می دهد .

رتبه بندی گرید راه

طبق قانون سازمان معاونت فنی و عمران استانداری ، شرکت ها به دو دسته مشاور و پیمانکار طبقه بندی می شوند . خود پیمانکاران نیز به زیر مجموعه هایی تقسیم می شود، که در مقاله مربط با اخذ رتبه پیمانکاری جزئیات آن را آورده ایم. یکی از آین زیرمجموعه ها ، اخذ گرید ۵ راه و ترابری است.

گرید راه به پنج رتبه ی، ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و۵ دسته بندی می شود.که بالاترین رتبه،  رتبه ۱ و پایین ترین رتبه ،۵ است .

مدارک لازم برای خرید گرید ۵ راه

  1. یک نسخه از روزنامه رسمی و تغییرات شرکت
  2. یک نسخه از کپی مدارک ثبتی شرکت ( شامل : آخرین اساسنامه، آخرین اظهارنامه ثبتی یا شرکتنامه و تقاضانامه)
  3. یک نسخه از کپی از آخرین صورت جلسه تغییرات ارائه شده به اداره ثبت
  4. کد اقتصادی
  5. یک نسخه از اصل یا کپی اجاره نامه محل شرکتبه نام هیئت مدیره و یا شرکت
  6. یک نسخه ازکپی مدارک شاسایی اشخاص حقیقی (شامل : شناسنامه و کارت ملی )
  7. کپی کارت پایان خدمت اشخاص حقیقی
  8. نمونه امضاء کلیه اشخاص حقیقی
  9. عکس از کلیه اشخاص حقیقی
  10. یک نسخه از کپی برابر اصل شده ی کلیه مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت که شامل موارد زیر است :

الف ) نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکت هایی که بیمه برای وی پرداخت نموده است .

ب ) گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکت هایی که در گواهی بیمه اعلام شده است.

شرایط خرید گرید ۵ راه

اولین قدم برای خرید گرید ۵ راه ، این است که :

  • بیش از نیمی از اعضای هیئت مدیره آن می بایست حداقل دارای مدرک کارشناسی باشند .
  • اعضای هیئت مدیره نیز باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

الف ) به کارگیری یک مهندس با سابقه ۷ سال سابقه بیمه و زمینه کاری مرتبط که ترجیحا سابقه ی بیمه آن از شرکت دارای رتبه رد شده باشد.
ب) دو مهندس با ۳ سال سابقه بیمه مرتبط و زمینه کاری مرتبط
***حال چنانچه شرکتی دو مهندس با سابقه بیمه در اعضای هیئت مدیره شرکت داشته باشد ، می تواند در دو شاخه متفاوت تقاضای اخذ رتبه کند .

شرکت امیران علاوه بر خرید و فروش رتبه در زمینه خرید رتبه ۵ راه در خصوص فروش رتبه ۵ برق ، فروش رتبه ۵ کشاورزی ، خرید گرید ابنیه، فروش گرید ۵ راه و همچنین اخذ گرید در کرج و تمام استان های کشور عزیزمان ایران فعالیت تخصصی کرده و آماده ارائه خدمات حرفه ای در زمینه ثبت برند، خرید برند و فروش برند ، خرید و فروش رتبه در تمام زمینه ها می باشد

 

شما برای اخذ رتبه پیمانکاری ، اخذ گرید ، ثبت شرکت در کرج و شهرهای دیگر و دیگر خدمات مربوط به ثبت شرکت با موسسه امیران تماس برقرار کنید.

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید