خرید شرکت ۵ ابنیه در اهواز

خرید شرکت 5 ابنیه اهواز

خرید شرکت ۵ ابنیه در اهواز

همان‌ طور که می‌دانید شرکت‌ های پیمانکاری ساختمانی در ایران، دارای رتبه‌ بندی‌ های خاصی هستند. سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کشور، مسئولیت این رتبه‌ بندی را بر عهده دارد. این رتبه‌ بندی، عددی میان ۱ تا ۵ را در بر می‌ گیرد. داشتن رتبه پنج‌، در یک شرکت پیمانکاری، به این معنا است که بالاترین کیفیت خدمات، توسط آن شرکت ارائه می‌ گردد. بنابراین با خرید شرکت ۵ ابنیه در اهواز و یا شرکت دارای رتبه پنج‌ در ساختمان، شما می‌ توانید به‌ راحتی برای گرفتن پروژه‌ های بزرگ اقدام نمایید. از طرفی قادر به همکاری با نهاد های بزرگ و دولتی خواهید بود.

در شرایط حاضر که خرید شرکت‌های رتبه دار ساختمانی و یا فروش آن‌ها و یا واگذاری رتبه‌های آماده ابنیه، رواج قابل‌ توجهی پیدا کرده، عده زیادی به‌ دنبال این هستند که بدانند چه افرادی می‌ توانند به خرید شرکت دارای رتبه ۵ ابنیه در اهواز دست بزنند؟. لازم است بدانید که تمامی افراد می ‌توانند با رعایت موازین قانونی، به خرید این شرکت، اقدام نمایند.

مزایای خرید و شرکتهای ۵ ابنیه در اهواز

همان‌ طور که می‌دانید رتبه‌ بندی شرکت‌ های پیمانکاری ساختمانی در اهواز و دیگر شهرهای کشور، در طول زمان انجام‌ می گیرد، بنابراین اقدامی زمان‌ بر بوده و به مدارک و شرایط ویژه‌ ای هم نیازمند است. از جمله شرایط ثبت چنین شرکت‌ هایی می‌ توان به داشتن مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط اشاره کرد که باید حداقل دو سوم اعضای شرکت از این شرط برخوردار باشند.

وجود ۱ مدیر با حداقل ۷ سال سابقه کاری و یا ۲ مدیر با حداقل ۳ سال سابقه مستند به بیمه و… نیز ضرورت دارد. ارائه مدارک ثبتی شرکت، سند مالکیت یا اجازه نامه دفتر مرکزی، شناسنامه تمامی سهام‌ داران شرکت و اعضاء هیات مدیره و… نیز از جمله مدارک مورد نیاز برای این کار است.

همین عوامل موجب شده تا عده‌ بسیاری از افراد برای انجام صرفه‌ جویی در زمان خود، اقدام به خرید شرکت رتبه ۵ نمایند. در واقع، با خرید شرکت دارای رتبه ۵ ابنیه در اهواز، می‌توانید با صرفه جویی در زمان خود، موقعیت شغلی و حرفه‌ای‌ تان را نیز ارتقا بدهید.


بیشتر بدانید: در مورد مزایای خرید شرکت ۵ راه اهواز بدانید.


قیمت شرکت ۵ ابنیه اهواز

در حالت کلی می‌ توان گفت قیمت یک شرکت پیمانکاری که توانسته رتبه بالای ۵ را در میان همکاران و رقبای خود به دست آورد و در رشته های بسیار تخصصی ابنیه و ساخت و ساز ساختمانی فعالیت داشته باشد، با توجه به چند معیار تعیین می‌ گردد و لذا قیمت خرید این شرکت نیز با در نظر گرفتن چند عامل و یا فاکتور مهم مشخص می‌ شود. یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت خرید شرکت ۵ ابنیه در اهواز، میزان صلاحیت مدیران و کارمندان مجموعه است. تحصیلات مدیران شرکت و کارمندان و هم‌چنین تعداد اعضای آن‌ها نیز در این زمینه اثر گذار است.

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید