خرید شرکت ۵ راه اهواز

خرید شرکت 5 راه اهواز

خرید شرکت ۵ راه اهواز

همان‌ طور که می‌دانید شرکت‌ های پیمانکاری مربوط به حوزه راه و ترابری و یا حمل و نقل، دارای رتبه ‌بندی هایی هستند که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام‌ شده است. رتبه‌ بندی این نوع از شرکت ‌های پیمانکاری، عددی میان ۱ تا ۵ را شامل می‌ شود.

شرکت‌ های مربوط به حمل و نقل که توانسته ‌اند رتبه ۵ را به دست بیاورند، از جمله مجموعه‌ هایی هستند که خدمات ارائه‌ شده توسط آن‌ ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده‌ است.

با خرید شرکت ۵ راه اهواز که از جمله شرکت‌های دارای رتبه ۵ حمل‌ و نقل محسوب می ‌شود قادر خواهید بود به‌ آسانی در پروژه‌ های بسیار بزرگ مربوط به حوزه حمل و نقل شرکت کنید. از طرف دیگر امکان همکاری با نهادهای دولتی برای شما فراهم می شود.

با خرید این شرکت دارای رتبه ۵ راه، می‌توانید بسیاری از فعالیت‌ های پیمانکاری در زمینه ساخت راه‌ ها، از قبیل راه‌ های اصلی و فرعی، بزرگ‌راه‌ها، تونل‌ ها، پل‌ ها، زیرگذر ها و… را بر عهده بگیرید.

همچنین قادر خواهید بود به تهیه تجهیزات و سیستم‌ های حمل و نقل، نصب و نگهداری و یا تعمیر آن‌ ها دست زده و یا عهده‌دار اجرای عملیات راهداری، آسفالتی و … شوید. چرا که داشتن این رتبه پیمانکاری، در حوزه راه و ترابری بر اساس آیین‌ نامه‌ های مصوب کشور، اعتبار بسیار بالایی دارد. با خرید شرکت رتبه ۵ راه و ترابری اهواز قادر به حضور در بسیاری از مزایده‌ ها و مناقصه‌ ها نیز خواهید بود.


بیشتر بخوانید: مدارک لازم جهت دریافت شرکت رتبه ۵ آب چیست؟


مزایای خرید شرکت ۵ راه اهواز

در حال حاضر خرید شرکت‌ های دارای رتبه ۵ در زمینه امور پیمانکاری و راه و ترابری، افزایش قابل‌ توجهی پیدا کرده‌ است. چراکه در صورت خرید چنین شرکت‌ هایی زمان زیادی را برای عملیات رتبه بندی شرکت ها از دست نخواهید داد.

چرا که همان‌ طور که می‌ دانید رتبه ‌بندی شرکت‌ های حمل و نقل به زمان زیادی احتیاج دارد. از طرف دیگر لازم است شرایط خاصی داشته باشید تا به اخذ رتبه ۵ نائل گردید. همچنین باید مدارک زیادی را نیز ارائه دهید.

از جمله شرایط مورد نیاز برای اخذ رتبه ۵ شرکت‌های راه و ترابری، می‌توان به دارا بودن مدارک تحصیلی معتبر و مرتبط برای ۲ سوم اعضاء شرکت اشاره کرد. همچنین مجموعه مورد نظر باید ۱ مدیر با حداقل ۷ سال سابقه کاری در اختیار داشته و یا دارای ۲ مدیر با حداقل ۳ سال سابقه در حوزه حمل و نقل مستند با بیمه باشد. برای اخذ این رتبه به مدارکی از قبیل مدارک ثبتی شرکت پیمانکاری راه و ترابری، سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر مرکزی، کارت ملی و… نیز نیاز خواهید داشت.

همین عوامل موجب شده تا عده زیادی از افراد برای انجام صرفه‌ جویی در زمان خود و عدم اتلاف وقت و انرژی زیاد به خرید شرکت‌های رتبه ۵ راه و ترابری اقدام نمایند. از طریق خرید شرکت ۵ راه اهواز می‌ توانید به موقعیت شغلی و حرفه‌ ای ارتقا یافته دست یابید.

پانوشت: خرید و فروش شرکت ۵ راه اهواز 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید