فروش برند در تبریز

فروش برند در تبریز

شاید این سوال به ذهن بیاید که فروش برند در تبریز به چه کاری می آید ؟ گاهی اوقات شرکت هایی که می خواهند به سرعت برندی را برای شرکت خود تهیه کنند و زمان کافی و یا حوصله کافی برای ثبت برند خود را ندارند ، اقدام به خرید برند می کنند . شما با خرید برند فروشی در تبریز می توانید کسب و کار خود را دگرگون کنید .

فروش برند در تبریز : تعریف برند

اولین تعریف از ” برند ” نامی است که به یک محصول یا سرویس از یک منبع خاص داده می شود.

می توان برند را این گونه نیز تعریف کرد که : «برند یک نام غیر عمومی برای یک محصول است که منبع آن را به ما می گوید .»

برند مجموعه ای از آرم ها و احساساتی است که مصرف کننده پس از اینکه چیزی را احساس می کند، می بیند و زمانی که با شرکت شما در هر سطح ارتباط برقرار می کند ، احساس می کند.  می توان گفت که هسته برند یک تجربه عاطفی که در مصرف کننده ایجاد می کند .

دیوید اوگیلوی ، معروفترین کپی رایت و آگهی سازنده تبلیغات، برند ( نام تجاری ) را اینگونه تعریف کرده  است :

مجموع نامحدودی از ویژگی های محصول ، نام ، بسته بندی و قیمت آن ، تاریخ آن ، شهرت و نحوه تبلیغ آن است .

بیش از یک قرن پیش ، دامدارانی که از گاو استفاده می کردند ، برای نشان دادن حیوانا تشان ، از برند استفاده می کردند . همانطور که گاو در سراسر دشت ها در حال چرا بودند امکان تشخیص گاو ها از یکدیگر وجود داشت، چرا که هر سره گاو مارک شده بود.

با افزایش کالاهای بسته بندی شده در قرن نوزدهم تولید کنندگان ، علامت خود را بر روی یک مجموعه گسترده ای از محصولات مانند آرد ، شکر، آبجو قرار می دادند تا منبع خود را نشان دهند . برای مثال در اواخر دهه  ۱۸۸۰ ، همانطور که شرکت کوکا کولا شروع به کار کرد ، در هر بازار، بسیاری از تولید کنندگان نوشابه وجود داشتند . قبل از اینکه کوکا کولا بتواند مشتری خود را جذب کند، لازم بود مطمئن شود که مشتری می تواند کوکاکولا را از  دیگر نوشیدنی های تشخیص دهد ، به همین منظور شروع به چسباندن مارک هایی به بطری های نوشابه کردند تا مشتری بتواند آن را از دیگر برند ها تشخیص دهد .

ویژگی فروش برند در تبریز

برندی که خریثداری می شود باید ساده ، به یاد ماندنی ، همه کاره ، مناسب و نوآورنه باشد.

قیمت فروش برند در تبریز

قیمت فروش برند در تبریز بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن ارزش گذاری می شود . اما برندهایی که سابقه مصرف و حضور در بازار را دارند ، جهت فروش برند نیاز به قیمت گذاری توسط کارشناس دادگستری دارند .

استراتژی های داشتن برند از دید بازاریابی

  1. این مجموعه شما را از رقابت جدا می کند .

با توجه به جهانی شدن، رقابت شدیدتر از همیشه است. فن آوری به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به راحتی تمام گزینه ها را مقایسه کند . شرکت ها باید با بیش از کسب و کارهای دیگر رقابت کنند؛ آنها باید با افزایش میزان سر و صدا به میزان قابل توجهی رقابت کنند تا توجه مشتری را جلب کنند

  1. محصول خود را از یک کالا به چیزی که زندگی خود را دارد تبدیل کند.

با  افزایش فروش محصولات و خدمات که در حال وقوع است بسیاری از شرکت هایی که به موفقیت رسیدند توانسته اند محصولات خود را ، تبدیل به کالاها کنند. داشتن برند می تواند حتی یک محصول  را به کالای خاص تبدیل کند .

  1. ارتباطات برند خود را در قلب و ذهن مشتری خود به حداکثر برساند .

بدست آوردن توجه مصرف کننده امروزه به راحتی ممکن نیست . شما نمیتوانید توجه مصرف کنندگان را خریداری کنید، باید آن را بدست آورید . برای کسب آن، دوست داشتنی بودن نام آن کافی نیست . مردم  عاشق نام برند ها نمی شوند بلکه آنها عاشق کیفیت و تجربه خود از محصول می شوند .

 

مراحل فروش برند در تبریز

 

جهت فروش برند در تبریز باید مراحلی را طی کرده که به طور مختصر در زیر توضیح داده شده است جهت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • مراجعه به دفتر خانه اسناد رسمی برای تنظیم سند صلح و امضاء صلح نامه انتقال قطعی نام تجاری در دفتر خانه اسناد رسمی
  • استعلام دفتر خانه از اداره مالکیت صنعتی جهت احراز سابقه ثبت و صحت نام تجاری مورد نظر
  • انتشار آگهی انتقال علامت در روزنامه رسمی کشور
  • درخواست کتبی برای ثبت انتقال باید شامل :

الف : شماره و تاریخ ثبت علامت در ایران
ب : اسم و نشانی و تابعیت مالک جدید یا نماینده قانونی وی ( در صورت وجود )
پ :  در صورت انتقال جزیی، بیان کالاها و خدماتی که علامت نسبت به آن ها منتقل شده است.

شما مشتریان گرامی اگر قصد خرید یا فروش برند در تبریز را دارید می توانید با همکاران ما در موسسه حقوقی امیران تماس بگیرید و از مشاوره ی وکلا و کارشناسان ما استفاده کنید . ثبت امیران متخصص در ثبت برند ، خرید و فروش برند ، خرید و فروش گرید ، اخذ گرید ، ثبت طرح صنعتی و دیگر خدمات ثبت شرکت می باشد.

مطالب مرتبط

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید