فروش گرید پیمانکاری در کرج

فروش گرید پیمانکاری در کرج

فروش گرید پیمانکاری در کرج به خاطر وجود پتانسیل بالا برای شرکت های پیمانکاری جهت فعالیت در پروزه های عمرانی و مشاوره ای شهری از اهمیت زیادی برخوردار است  گرید پیمانکاری در کرج مورد توجه آن دسته از شرکت ها و یا افرادی که قصد تاسیس شرکت و خرید شرکت رتبه دار را دارند که نمی خواهند مراحل اخذ گرید پیمانکاری را طی کنند و می خواهند سریع صاحب گرید پیمانکاری شوند، می باشد. موسسه حقوی امیران با در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم در جهت فروش گرید پیمانکاری در کرج اطلاعات مفیدی را برای فروشندگان و خریداران شرکت ها فراهم می آورد.

فروش گرید پیمانکاری در کرج

گرید پیمانکاری یک نوع معیار صلاحیت گذاری است که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تعیین می شود. شرکت های پیمانکاری غالباَ در زمینه ی اجرایی و اجرای پروژه های عمرانی و قراردادهای اجرایی در زمینه ی ساخت و نظارت بر پیمانکار فعالیت می کنند اما شرکت های مشاور در زمینه ی طراحی و نظارت و نظارت بر ساخت فعالیت می کنند و واسطه ی بین پیمانکار و کارفرما هستند.
شرکت هایی که اقدام به فروش گرید پیمانکاری در کرج می کنند پس از سنجش و ارزیابی سوابق و نوع رتبه برای خریداران به مزایده گزاشته میشوند یا توسط موسسات ثبت شرکت در کرج، خریدو فروش شرکت خریداری می شند.

برای رتبه بندی شرکت های پیمانکاری نیروی انسانی و مهندسی ، توان مالی و تجربه و سوابق آنها مورد بررسی قرار می گیرد اما در رتبه بندی شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی، امکانات فنی و نرم افزاری آن شرکت ها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد. رتبه های پیمانکاری از ۱و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ رتبه بندی می شوند که ۱ بالاترین رتبه و ۵ پایین ترین رتبه می باشد و رتبه ی شرکت های مشاور از ۱ و ۲ و ۳ رتبه بندی می شوند که ۱ بالاترین رتبه و ۳ پایین ترین رتبه می باشد.

فروش گرید پیمانکاری در کرج: رتبه بندی شرکت ها

  1. فروش گرید پیمانکاری در کرج
  2. فروش رتبه بندی مشاوران در کرج
  3. فروش رتبه بندی شرکت های انفورماتیک در کرج
  4. فروش رتبه بندی شرکت های EPC در کرج
  5. فروش رتبه بندی اندوه سازان در کرج

فروش گرید پیمانکار در کرج : رشته ها

۱-ساختمان
۲-راه و ترابری
۳-صنعت و معدن
۴-تاسیسات و تجهیزات
۵-کشاورزی
۶-آب
۷-مرمت آثار باستانی
۸-کاوش های زمینی
۹-ارتباطات
۱۰-نفت و گاز
۱۱-نیرو

مدارک لازم جهت فروش گرید پیمانکاری در کرج

  • کپی مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی
  • ارائه اظهارنامه مالیاتی تایید شده توسط سرممیز مالیاتی مربوطه شامل ترازنامه و جدول شماره ۶ همچنین جدول سود و زیان جدول شماره ۵
  • فروش گرید با ارائه کلیه روزنامه های رسمی و اوراق ثبتی
  • اخذ گرید شرکت با تنظیم درخواست متقاضی در سربرگ با درج تلفن و آدرس
  • ارائه آخرین صورتجلسه سهامداران شرکت
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از سربازی برای فارغ التحصیلان تا ۳ سال گذشته
  • ارائه کپی قرارداد به همراه تاییدیه کارکردها
  • ارائه اصل پرینت گواهی تامین اجتماعی
  • ارائه تاییدیه عملکرد
  • ارائه اصل گواهی گرید شرکت
  • فروش گرید شرکت با ارائه تعهدنامه محضری ، تعهدنامه منع مداخله کارکنان
  • درج آدرس و شماره تماس افراد امتیاز آور و سهامداران ۵ درصد و زیر ۵ درصد

فواید فروش گرید پیمانکاری در کرج

  • گرید بندی شرکتها در صنعت و حرفه های مختلف می تواند از وضعیت شرکت های مختلف نسبت به هم و نقاط ضعت و قوت نمای بهتر و جامع تریداشته باشد.
  • سرمایه گذار با آگاهی و توانایی تمام از گرید بندی شرکتها و یا موسسات و اطلاع از توان فنی و مالی آن ها می تواند در انتخاب شرکت مناسب برای انجام پروژه خود اقدام اخذ نماید.
  • برای شرکت در مناقصه دولتی در ابتدا بایست گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، توسط شرکتهای پیمانکاری دریافت گردد.
  • شرکت ها جهت عقدقرارداد و موافقت نامه با موسسات ، شرکت ها ، سازمانهای دولتی به ثبت گرید بندی بایست اقدام نمایند.امکان قراداد برای شرکت های ثبت نشده با مراکز دولتی وجود ندارد

 

خرید و فروش رتبه آماده شرکتهای پیمانکاری در کرج، به شما این امکان را میدهد تا بسیاری از مراحل اداری از جمله ثبت شرکت، پلمپ دفاتر و کد اقتصادی شرکت خود را سریع تر اخذ نمایید و در نهایت به اخذ رتبه بندی یا گرید  شرکت خود بپردازید اگر شما مایل هستید هرچه سریعتر فعالیت های خود را در قالب یک شرکت گرید دار در کرج انجام دهید ، در ابتدای این کار می بایست اقدام به خرید شرکت های گرید دار نمایید و یا اگر به هر دلیلی قصد فروش گرید پیمانکاری در کرج را دارید  با شرکت امیران ثبت تماس بگیرید.

خدمات ثبت شرکت در کرج

شرکت امیران ثبت در انجام اموری چون ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت پیمانکاری ، ثبت برند در کرج ، اخذ گرید پیمانکاری ، و بخصوص خرید و فروش گرید پیمانکاری در کرج مفتخر است و با سال ها تجربه ی کاری و با بکار گیری از کارشناسان مجرب در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

 

لوگو ثبت امیران

موسسه ثبتی و حقوقی امیران با شماره ثبت 2980 کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید و همچنین اخذ کارت بازرگانی را با وکلای پایه یک خود انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه


اخرین اخبار و مقالات ما را در ایمیل خود دریافت کنید